Ο διαγκωνισμός μεγάλων ξένων ομίλων και εταιρειών διαχείρισης κεφαλαίων αναμένεται να εκτινάξει τα έσοδα
Σε δύο μέτωπα η διαπραγμάτευση με την Ευρώπη - Ορόσημο η παράταση της χρηματοδότησης πέραν του 2023 - Τρεις εναλλακτικές για την υλοποίηση του έργου
Με τον Προαστιακό της Αθήνας η εξυπηρέτηση για Σταθμό Λαρίσης από Χαλκίδα - Από τη νέα χρονιά τα έργα
Η Air China ανακοίνωσε την καθιέρωση για όλη τη διάρκεια του χρόνου της τρίτης εβδομαδιαίας πτήσης, η οποίο εντάχθηκε στο θερινό πρόγραμμα μόλις τον Απρίλιο του 2018
Σταθερή ανάπτυξη από τη βάση της Αθήνας - 4 νέα δρομολόγια για το καλοκαιρινό πρόγραμμα του 2020 - 60.000 επιπλεόν διαθέσιμες θέσεις για την επόμενη χρονιά
Ο δύσκολος δρόμος ως την Πάτρα, το στοίχημα της συντήρησης και ο εθνικός στόχος των 12 ωρών – Κρίσιμος παράγοντας η νομοθέτηση για το καρτέλ
Στη σφαίρα των δικτύων νέας γενιάς και του Διαδικτύου των Πραγμάτων θα βάλει συντονισμένα τη χώρα το Εθνικό Ευρυζωνικό Σχέδιο, η κατάρτιση του οποίου προβλέπεται στο Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο που θα είναι σε διαβούλευση μέχρι την ερχόμενη Τρίτη.
Καραμανλής: 130-135 εκατ. ευρώ το κόστος των μέχρι σήμερα ανασκαφών στη Θεσσαλονίκη - Προσφυγή προανήγγειλε η Κίνηση Πολιτών του Γιάννη Μπουτάρη – Βολές από Τζιτζικώστα
Αντίστροφη μέτρηση για τις αυξήσεις των διοδίων – Κ. Καραμανλής: «Δεν θα δεχθούμε τετελεσμένα»
Ο απαξιωμένος στόλος και οι ζημιογόνες χρήσεις εμπόδια στους ιδιαίτερα φιλόδοξους στόχους για βιώσιμο σύστημα αστικών μετακινήσεων
Στα τέλη του 2019 το ταξίδι με τρένο από την Αθήνα ως τη Θεσσαλονίκη θα μπορεί να κατέβει στις 3 ώρες και 15 λεπτά. Προϋπόθεση είναι η ολοκλήρωση των έργων τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης για τα οποία πατάει γκάζι η ΕΡΓΟΣΕ, προκειμένου να περάσει τον πήχη έθεσε εχθές κατά το ειδικό δρομολόγιο ο Υπουργός Υποδομών και […]