Εφτασε και στο Κοινοβούλιο η υπόθεση του πλοίου που έχει εγκαταλειφθεί στα Δωδεκάνησα εδώ και δέκα μήνες - Τι απαντά το υπουργείο για τη διαδικασία απομάκρυνσής του
Όλο και περισσότεροι επισκέπτες επιλέγουν να παρατείνουν τη διαμονή τους για να απολαύσουν έναν προορισμό μετά τις ώρες εργασίας ή το Σαββατοκύριακο.
Στη Βουλή έφτασε το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Οι δέκα πρώτες σε μεταφορική ικανότητα ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών ελέγχουν το 85,4% του παγκόσμιου στόλου.
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
Ο τουρισμός στην Ελλάδα συγκεντρώνει το 11% όσων αναζητούν «ήλιο και θάλασσα», σύμφωνα με έκθεση - Ο Αύγουστος, η κλιματική αλλαγή και το αεροπλάνο.
Οι διατάξεις στο νέο Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τον Τουρισμόγια όσον αφορά το Airbnb συγκεντρώνουν τις πρώτες αντιδράσεις των τουριστικών επιχειρήσεων.
Αναμένεται η παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τις τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Το παράδειγμα της γραμμής Θήρας - Ίου.
Τα slots, που είναι αρκετά διαδεδομένα στις αερομεταφορές, εξασφαλίζουν τα δρομολόγια σε συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες στα λιμάνια.
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμου ο Χρήστος Στυλιανίδης για τις τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Τα παραδείγματα της Μυκόνου και της Σαντορίνης «χτυπούν» καμπανάκι για τον τουρισμό. Η ανάγκη στροφής σε πιο βιώσιμες λύσεις
Πρόκειται για ξενοδοχειακές μονάδες σε διάφορες περιοχές της χώρας αλλά κυρίως παραθαλάσσιες, που «αναζητούν» ένα νέο πιο ελπιδοφόρο μέλλον.
Στα 2 εκατ. ευρώ οι περυσινές οφειλές σε Έλληνες ξενοδόχους.
Πώς προχωρά η διαδικασία αναβάθμισης των λιμανιών - Τα project σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη
«Κρυφτούλι» με τις μεταγγίσεις πετρελαιοειδών φορτίων από δεξαμενόπλοια του «σκιώδους στόλου» που έχει δημιουργήσει η Ρωσία για να παρακάμψει τις διεθνείς κυρώσεις.
Είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους και πιο ανθεκτικούς τομείς του τουρισμού καθώς κερδίζει έδαφος μεταξύ του πληθυσμού ως εναλλακτικός τρόπος διακοπών
Η ναυτιλία αναζητεί συνεχώς καινοτόμες προτάσεις για πιο σύγχρονα πλοία, επιδιώκει μονίμως οικονομίες κλίμακας, αναζητεί επιμόνως ασφαλείς λύσεις για τη μεταφορά ανθρώπων και προϊόντων, επιζητεί διακαώς επάρκεια προσφερόμενων καυσίμων.
Ο άγνωστος πόλεμος για την απαλλαγή της ναυτιλίας από τον άνθρακα και τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι θέσεις της ΕΕ και της Κίνας και οι προτάσεις που υποστηρίζονται και από την Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών.
Στα 215,9 δισ. ευρώ ανήλθαν οι εισροές των θαλάσσιων μεταφορών στο ισοζύγιο της χώρας από την έναρξη της δημοσιονομικής κρίσης το 2010 μέχρι το 2023.
Ο πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ναυτικής Τεχνολογίας, Νίκος Λιάπης, μιλάει για την ένταξη της ναυτιλίας στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Εμπορίας Ρύπων