Η εφετινή χρονιά ξεκίνησε δυναμικά και αναμένεται να αγγίξει τα 12 δισ. ευρώ του 2022 σύμφωνα με τα στοιχεία μελέτης της PwC
Με νέα καταστήματα στην ελληνική αγορά αλλάζουν το τοπίο στο εγχώριο λιανικό εμπόριο ειδών ένδυσης, υπόδησης και καλλυντικών
Τι προκύπτει από την ετήσια έρευνα του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ για το εισόδημα και τις δαπάνες διαβίωσης των νοικοκυριών.
Η εκτόξευση των τιμών σε βασικά είδη διατροφής-νοικοκυριού και τα δυσοίωνα μηνύματα από τις πολυεθνικές για συνέχιση της ακρίβειας και το 2023
Πωλήσεις πάνω από 100 εκατ. ευρώ ο στόχος της Αφοί Χαΐτογλου για το 2023 – Πώς ο μακεδονικός χαλβάς ξανάγινε success story
Το νερό Ιόλη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας περνά στον έλεγχο του ομογενούς επιχειρηματία Ηλία Γεωργιάδη, βασικού μετόχου της ΑΕΕΑΠ Premia Properties.
Νέες ισορροπίες αναζητούν παραγωγοί, βιομήχανοι, έμποροι και καταναλωτές – Κίνδυνος αφανισμού της κτηνοτροφίας.
Για φέτος το αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας ύψους 1 εκατ. ευρώ περιλαμβάνει επενδύσεις στα δίκτυο λιανικής με τη δημιουργία 3 νέων εταιρικών καταστημάτων σε Αττική, Θεσσαλονίκη και ενδεχομένως σε κάποια πόλη της περιφέρειας, στην τεχνολογία (αναβάθμιση του συστήματος ERP με μετάβαση στο Microsoft F&O 365) και στην εξοικονόμηση ενέργειας (τοποθέτηση φωτοβολταϊκών).
Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων καταρρίπτει τους ισχυρισμούς περί γενικευμένης αισχροκέρδειας στην αγορά και επισημαίνει ότι το πρόβλημα είναι ο εισαγόμενος πληθωρισμός
Σύσταση «buy» για το ελληνικό real estate καθώς εκτιμάται ότι η ζήτηση για σύγχρονα κτίρια κατοικιών, γραφείων, logistics, καταστημάτων και φιλοξενίας θα αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια
Εναρξη εμπορικής δραστηριότητας ηλεκτρονικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης στο πλαίσιο της προσπάθειας απλούστευσης των φορολογικών διαδικασιών
Ξεκινούν οι δράσεις με χρηματοδότηση 56.000 μικρομεσαίων επιχειρήσεων από το ΕΣΠΑ
Τι προβλέπουν οι δύο προσκλήσεις για ψηφιακό μετασχηματισμό και πράσινη μετάβαση – Τα κριτήρια, οι επιλέξιμες δαπάνες και τα «αγκάθια» – Στις 31/1 η δημοσίευση
Ως χρονιά πολλών ταχυτήτων αλλά και αναμονής χαρακτηρίζεται το 2023
Η κινητικότητα και οι διεθνείς αφίξεις του 2022, θα συνεχιστεί και εφέτος, ενώ προβλέπεται να κορυφωθεί την διετία 2025 – 2026
Ο συγκεντρωτισμός στους κλάδους των ειδών διατροφής και της οργανωμένης λιανικής, τόσο σε επίπεδο παραγωγής όσο και εμπορίου, προβλέπεται πως θα συνεχιστεί και πιθανόν σε ορισμένους υποκλάδους να ενταθεί
Ενώ η αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου δεν είχε ποτέ κάποιου είδους πρόσημο για τους έλληνες καταναλωτές – είτε θετικό είτε αρνητικό – και απλώς συνέβαινε και συμβαίνει, η αγορά ρούχων, παπουτσιών, αξεσουάρ ή ηλεκτρονικών συσκευών από «δεύτερο χέρι» όχι μόνο δεν αποτελούσε αγοραστικό trend, αλλά αντιμετωπιζόταν μάλλον με προκατάληψη. Μέχρι που ήρθαν η οικονομική κρίση, η άνοδος […]
Η άμυνα απέναντι στην τρέχουσα κρίση και η αξιοποίηση των ευκαιριών του νέου ανοδικού κύκλου
Τα υπέρ και τα κατά - O καταναλωτής κερδίζει αλλά η ακρίβεια είναι παρούσα καθώς το μέτρο δεν μπορεί να αντιστρέψει τον πληθωρισμό στα τρόφιμα
Πότε επιστρέφει η παραγωγή των αναψυκτικών της Pespico στην Ελλάδα – Τα σχέδια για το νερό Avaton στο Άγιο Όρος και το όραμα του Δημήτρη Μπαμπάκου