Το 40% των εργοδοτών στην Ελλάδα δηλώνει ότι θα προσλάμβανε ειδικότητες ταλέντων στο ESG καθώς επτά στις δέκα επιχειρήσεις στην Ελλάδα έχουν υιοθετήσει και αναπτύξει στρατηγικές Βιωσιμότητας
Νέους κανόνες για τη διαφάνεια στις αμοιβές ενέκρινε η Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου - Τέλος στο απόρρητο - Κυρώσεις και πρόστιμα
Η McDonald’s κατάφερε να διπλασιάσει τον τζίρο στην Ελλάδα μέσα στον προηγούμενο χρόνο και τώρα σχεδιάζει να ανοίξει άλλα 22 καταστήματα μέσα σ την επόμενη πενταετία.
Εντονη κινητικότητα για αναζήτηση ευκαιριών στον κλάδο των τροφίμων και των σουπερμάρκετ - Το παζάρι και τα νέα deals
Ιδεολογικά χαρακτηριστικά και στην ελληνική αγορά αποκτά η τάση second hand, με τους καταναλωτές να συνδέουν το τερπνό με το ωφέλιμο.
Τους επιχειρηματίες των σούπερ μάρκετ έχει κινητοποιήσει η άνοδος της τουριστικής κίνησης στην Καλαμάτα
Αναπτυξιακά σχέδια με νέες μεγάλες κατασκευές από τρεις ΑΕΕΑΠ που ετοιμάζονται να περάσουν το κατώφλι του Χρηματιστηρίου.
Η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσεται λειτουργώντας ως game changer στην ελληνική αγορά e-commerce στοχεύοντας την πρώτη θέση στα επόμενα 3 χρόνια.
Νέο «κρούσμα» αποχώρησης πολυεθνικής από την εγχώρια αγορά - Από την Ρirelli και την Goodyear στην Pepsico και την Pitsos - Μακρύς ο κατάλογος με τα... λουκέτα των τελευταίων τριών δεκαετιών στη χώρα μας
Νέο τοπίο διαμορφώνεται στο λιανικό εμπόριο ειδών ένδυσης, υπόδησης και καλλυντικών με την είσοδο νέων αλυσίδων.
Το ράλι στα μισθώματα των κατοικιών θα συνεχιστεί και εφέτος κάνοντας πλέον δυσβάσταχτο το κόστος στέγασης για τα νοικοκυριά και τους νέους.
Ανοδική πορεία, τόσο απέναντι στην ενεργειακή κρίση όσο και στις πληθωριστικές πιέσεις - Ποιοι κλάδοι κάνουν ράλι
Η εφετινή χρονιά ξεκίνησε δυναμικά και αναμένεται να αγγίξει τα 12 δισ. ευρώ του 2022 σύμφωνα με τα στοιχεία μελέτης της PwC
Με νέα καταστήματα στην ελληνική αγορά αλλάζουν το τοπίο στο εγχώριο λιανικό εμπόριο ειδών ένδυσης, υπόδησης και καλλυντικών
Τι προκύπτει από την ετήσια έρευνα του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ για το εισόδημα και τις δαπάνες διαβίωσης των νοικοκυριών.
Η εκτόξευση των τιμών σε βασικά είδη διατροφής-νοικοκυριού και τα δυσοίωνα μηνύματα από τις πολυεθνικές για συνέχιση της ακρίβειας και το 2023
Πωλήσεις πάνω από 100 εκατ. ευρώ ο στόχος της Αφοί Χαΐτογλου για το 2023 – Πώς ο μακεδονικός χαλβάς ξανάγινε success story
Το νερό Ιόλη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας περνά στον έλεγχο του ομογενούς επιχειρηματία Ηλία Γεωργιάδη, βασικού μετόχου της ΑΕΕΑΠ Premia Properties.
Νέες ισορροπίες αναζητούν παραγωγοί, βιομήχανοι, έμποροι και καταναλωτές – Κίνδυνος αφανισμού της κτηνοτροφίας.
Για φέτος το αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας ύψους 1 εκατ. ευρώ περιλαμβάνει επενδύσεις στα δίκτυο λιανικής με τη δημιουργία 3 νέων εταιρικών καταστημάτων σε Αττική, Θεσσαλονίκη και ενδεχομένως σε κάποια πόλη της περιφέρειας, στην τεχνολογία (αναβάθμιση του συστήματος ERP με μετάβαση στο Microsoft F&O 365) και στην εξοικονόμηση ενέργειας (τοποθέτηση φωτοβολταϊκών).