Τα ευρήματα της συστηματικής εκπαιδευτικής έρευνας των τελευταίων ετών αποκαλύπτουν ότι η δεκαετία της κοινωνικο-οικονομικής κρίσης υπήρξε περίοδος εκπαιδευτικής δυσπραγίας. Ιδιαίτερα στον τομέα των Προγραμμάτων Σπουδών (ΠΣ), αποτέλεσαν τον κανόνα η απουσία σαφούς παιδευτικού προσανατολισμού, ο ερασιτεχνισμός και οι αρρυθμίες. Αποσπασματικά, αυτοαναιρούμενα και γνωσιοκεντρικά Προγράμματα Σπουδών υπονόμευσαν το κύρος γνωστικών αντικειμένων και τη διάθεση των […]