Η μείωση του ενεργειακού κόστους προβάλλει σήμερα ως το «ιερό δισκοπότηρο» της ανθεκτικότητας και ανταγωνιστικότητας για τις επιχειρήσεις, σε μια περίοδο πληθωριστικών πιέσεων και διαταραχών στην εφοδιαστική αλυσίδα. Με την ενεργειακή μετάβαση να αποτελεί, συγχρόνως, μια αναπόδραστη επιλογή στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της κλιματικής κρίσης, οι επιχειρήσεις καλούνται να αξιοποιήσουν δυνατότητες, όπως είναι αυτές που […]
Η ενιαία ευρωπαϊκή αγορά σε συνδυασμό με τη στρατηγική αυτονομίας, δίνει τη δυνατότητα στη χώρα μας να ενισχύσει τη βιομηχανική της παραγωγή.
Στον ψηφιακό κόσμο ένας δυσαρεστημένος πελάτης θα μοιραστεί την κακή εμπειρία του με πολύ περισσότερα άτομα απ' ό,τι θα κάνει ένας ευχαριστημένος πελάτης.
Η εποχή που κάθε επιχείρηση μπορούσε να ισχυριστεί ότι το κλειδί για να κερδίζει τους πελάτες της ήταν μόνο η ποιότητα και η τιμή του προϊόντος αποτελεί μακρινό παρελθόν. Η εμπειρία πελάτη (CX) αναδεικνύεται μία όλο και σημαντικότερη συνιστώσα της εμπορικής επιτυχίας. Η κατανόηση του ταξιδιού του πελάτη, της συμπεριφοράς του, των αλληλεπιδράσεών του με […]
Τα ζητήματα ασφάλειας στον κυβερνοχώρο συνιστούν μια καθημερινή μάχη για τις επιχειρήσεις. Οι πρόσφατες έρευνες για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο αποκαλύπτουν τεράστια αύξηση στην παραβίαση δεδομένων, ιδιαίτερα όταν η επιχείρηση χρησιμοποιεί φορητές συσκευές και συσκευές IoT. Οι παραβιάσεις συστημάτων ασφαλείας έχουν αυξηθεί κατά 11% από το 2018 και 67% από το 2014 (Accenture), ενώ 4,1 […]