Μοιάζει με μεταμεσονύκτιο ριάλιτι της κακιάς ώρας, αλλά είναι η πολιτική πραγματικότητα. Ζήσαμε σε πανελλήνια μετάδοση την απίστευτη κατάντια «εκπρόσωπος του λαού» να παίζει με τους θεσμούς ισχυριζόμενος ότι δεν ψήφισε γιατί έπινε γκαζόζες και πήγε στην τουαλέτα, ενώ την επόμενη ημέρα διατυμπάνιζε στα μέσα ενημέρωσης ότι η απουσία του ήταν το σχέδιο του Καμμένου […]
Ηρωες που αρέσκονται να βασανίζουν σκύλους αλλά πεθαίνουν από δάγκωμα φιδιού και επικοινωνούν γλωσσικά μόνο με έναν σκύλο επί της γης
Η ενσωμάτωση των ηθικών αξιών της δημοτικής παράδοσης στις ανάγκες της σύγχρονης ποίησης επέτρεψε στο αγροτικό τοπίο του Μάρκου Μέσκου να λειτουργήσει ως πηγή αθωότητας, αλλά και ως πεδίο προβολής του άγχους και της σύγχυσης που καταλαμβάνουν τους ανθρώπους από τα μεταπολεμικά χρόνια έως και σήμερα
«Οδοιπορικό» στις δεκαετίες του 1970 και του 1980, όπως και στις στερήσεις του αγροτικού τρόπου ζωής σε ένα μικρό χωριό της Μακεδονίας
Ενα πολιτικοκοινωνικό μυθιστόρημα με ευρύτητα θέασης και πολλαπλές οπτικές γωνίες που μιλάει για μια Ελλάδα η οποία ετοιμάζεται να πορευτεί στο μέλλον χωρίς την παραμικρή προφύλαξη.
Δύο αδέλφια μεγαλώνουν στην Ελευσίνα του δεύτερου μισού του 20ού αιώνα, παραμένοντας σε καθεστώς βίαιης και ανυποχώρητης διαπάλης, χωρίς εν τέλει να τα βρουν ποτέ μεταξύ τους
Πολιτικές διώξεις, εργασιακά κολαστήρια και ένας εσμός από πράκτορες και ρουφιάνους στην Αλβανία των μέσων της δεκαετίας του 1970
Επιστροφή στις αστείρευτες πηγές της φύσης και στην αναγεννητική τους δύναμη που μπορεί μέσα από τους κύκλους του φυτικού βασιλείου να ξεγελάσει ακόμη και τον θάνατο
Εργα και ημέρες μιας τετράδας εφήβων στο οικοτροφείο του Βόλου κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1970, με ένα τραύμα που θα καθορίσει την ενήλικη προσωπικότητά τους για πάντα
Ο κυνισμός, ο φόβος, η μόνιμη αίσθηση της απώλειας και τα ποικιλοτρόπως κατεστραμμένα αισθήματα συμπυκνώνουν στη διάρκεια μιας στιγμής ένα μεγάλο μέρος της κοινωνικής παθολογίας της εποχής μας
Ο αδιάκοπος διχασμός μιας γυναίκας ανάμεσα σε δύο εαυτούς που είναι υποχρεωμένοι να περάσουν μέσα από το όνειρο, τον εφιάλτη, την ψευδαίσθηση και την αυταπάτη
Ενα βιβλίο που παρά τον κάπως βαρύ φιλολογικό του εξοπλισμό, κατορθώνει εν τέλει να μας κερδίσει χάρη στον παιγνιώδη και αποδομητικό χαρακτήρα του
Ενα πλέγμα οικογενειακών, επαγγελματικών, κοινωνικών, φιλικών και σεξουαλικών σχέσεων που δεν μπορεί να εγγυηθεί καμία τάξη ή σταθερότητα σκιαγραφεί το τελευταίο μυθιστόρημα του Μιχάλη Μοδινού
Η ενσάρκωση του πνεύματος μιας ολόκληρης εποχής όπως αποδίδεται σε τέσσερις νουβέλες υψηλής τεχνικής του Αλέξανδρου Κοτζιά που κυκλοφορούν τώρα σε έναν τόμο
Ενας πατέρας και τα δύο παιδιά του προσπαθούν να εξισορροπήσουν τη σχέση τους με τον εαυτό τους και τον εξωτερικό κόσμο σε ένα κοινωνικό μυθιστόρημα
Μια στοχαστική και εμπεριστατωμένη περιήγηση από την εποχή του Παπαδιαμάντη και του Παλαμά μέχρι τους ποιητές της γενιάς του 1970
Η Γάτα στον κήπο εκπροσωπεί την πρώτη πεζογραφική εμφάνιση της Αλίκης Στελλάτου (γεννήθηκε στην Αθήνα το 1974) και είναι μια πυκνά αρθρωμένη νουβέλα που βασίζεται εξ ολοκλήρου στην έννοια της επανάληψης.
Την ιδέα για την περιήγηση στους τόπους που περιβάλλουν τις στάσεις μιας συγκοινωνιακής γραμμής την έχουμε δει σε δύο βιβλία της πεζογραφικής παραγωγής των τελευταίων ετών.
Νικόλας Κάλας ή Νικήτας Ράντος ή Μιχάλης Σπιέρος ή Νικόλαος Καλαμάρης.
Το καινούργιο βιβλίο του Χ. Α. Χωμενίδη καλύπτει την περίοδο 1860-1927 και στρέφεται γύρω από τα πρόσωπα του Αγγελου Σικελιανού και της Εύας Πάλμερ, που γεννήθηκαν, μεγάλωσαν, ερωτεύτηκαν και ανέπτυξαν κοινή καλλιτεχνική δράση κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου (θα πρέπει στο χρονικό του άνυσμα να υπολογίσουμε και το ιστορικό των οικογενειών τους). Δεν έχουμε ωστόσο να κάνουμε με βιογραφικό μυθιστόρημα, ούτε καν με ιστορικό.