Στο βιβλίο της Μελίσσας Στοΐλη με άξονα τη Θεσσαλονίκη το τραύμα συναντά την υπέρβαση και η δυστυχία το υπερφυσικό
Η ηρωίδα της Βασιλικής Ηλιοπούλου επιστρέφει ως ενήλικη στο δυσοίωνο τοπίο της γενέτειράς της.
Η νέα νουβέλα της Αμάντας Μιχαλοπούλου εκτυλίσσεται στο φόντο μιας κοινωνικής ουτοπίας.
Ο Κώστας Κουλουφάκος υπερασπίστηκε την ανεξαρτησία του έργου τέχνης σε μια εποχή κατά την οποία κυριαρχούσε η κομματική νομιμοφροσύνη.
Τραγούδια γραμμένα στα γαλλικά, ένα σφιχτοδεμένο σενάριο, ζωντανοί διάλογοι συνθέτουν τη «νουβέλα μιούζικαλ» του Χρήστου Χρυσόπουλου.
Στιγμιαίοι πρωταγωνιστές περνούν από το γραφείο μιας συμβολαιογράφου στο νέο βιβλίο της Βίκυς Τσελεπίδου
Αυτοβιογραφία και αυτοεξιστόρηση συνδυάζονται με τη φαντασία στα νέα διηγήματα της Ερσης Σωτηροπούλου
Εικόνες μιας καθημερινότητας όπου οι πάντες διαστρεβλώνουν τα λεγόμενα των πάντων στο νέο βιβλίο του Χάρη Βλαβιανού
Η πανδημία στη Γαλλία και στην Κίνα μετατρέπεται για μια ελληνίδα συγγραφέα σε πηγή εσωτερικής αναζήτησης
Στην «Εξουθένωση» τα ερωτικά ή συζυγικά ζευγάρια του Μισέλ Φάις ζουν βασανιστικά το τέλος της σχέσης τους
Σωματικός αφανισμός, διαδικτυακή μεταθανάτια ζωή και προβληματισμός για το μέλλον της λογοτεχνίας στο νέο βιβλίο της Μαρίας Γιαγιάννου
Η νεανική αυτοβιογράφηση του πατέρα συνομιλεί με παιδικές αναμνήσεις του Νίκου Βατόπουλου από τη δεκαετία του ’60
Η εικόνα του εμβληματικού ξενοδοχείου Λήδρα Πάλας της Λευκωσίας αναπλάθεται μυθοπλαστικά
Ο Δημήτρης Καρακίτσος ευαγγελίζεται μια λογοτεχνία που υπερβαίνει τα ειωθότα κοινών τόπων
Η έκδοση των απάντων του Αντώνη Φωστιέρη αποτελεί μια ευκαιρία για να τον διαβάσουμε σε σχέση με δύο μελέτες που εξετάζουν επισταμένως το έργο του
Στη νέα ποιητική συλλογή του Σταμάτη Πολενάκη το οριστικό τέλος της επανάστασης και τα αποκαΐδια της Ιστορίας αναμετρούνται με τη φλόγα ενός μάταιου πλην ακόμη ακμαίου πάθους
Οι ήρωες των διηγημάτων του Νίκου Κουρμουλή ζουν σε μια περιπλάνηση χωρίς προορισμό ή παραμένουν εγκλωβισμένοι στον χρόνο
Ο Κώστας Ακρίβος ενοποιεί στην «Ανδρωμάχη» διαφορετικές μυθολογικές παραδόσεις που σημάδεψαν τη σύζυγο και μητέρα της «Ιλιάδας» μετά τον θάνατο του Εκτορα
Με το ανέκδοτο επί δεκαετίες μυθιστόρημά του «Ο ανήφορος», ο Νίκος Καζαντζάκης οδηγείται σε ένα μετακομμουνιστικό και μεταχριστιανικό όραμα, απαλλαγμένο από τους δογματισμούς τόσο των κομμουνιστών όσο και των χριστιανών
Διαβρωτικά σαρκαστικός, πλην με άπειρη κατανόηση για τα ζητήματα της ανθρώπινης μοίρας, αποδεικνύεται ο Βαγγέλης Σιαφάκας στον μεταθανάτιο τόμο των διηγημάτων του