Πρώτο πεζό και πρώτο μυθιστόρημα του Κωνσταντίνου Χατζηνικολάου (γενν. 1974), ο οποίος προέρχεται από τον κινηματογράφο και το θέατρο.
Ο Δημήτρης Χιλλ γεννήθηκε το 1975 στην Καλαμάτα και από το 2006 ζει στη Μάνη όπου εργάζεται ως κατασκευαστής παραδοσιακών μουσικών οργάνων.
Τα υπόγεια νερά της Αθήνας δεν είναι αστικός μύθος.
Η κοινωνικοπολιτική πραγματικότητα αλλά και τα αμιγώς πολιτικά ή ιστορικά ζητήματα είναι ταυτισμένα στην πεζογραφία του Γιώργου Μπράμου με μια μόνιμη υπαρξιακή κρίση:
Με το πρώτο του μυθιστόρημα Το όνειρο του Οδυσσέα (2011)
Τα Δεδουλευμένα περιλαμβάνουν τις πέντε πρώτες συλλογές διηγημάτων του Γιώργου Σκαμπαρδώνη που ξεκινούν από το 1989 και φτάνουν μέχρι το 1998 και μας δίνουν την ευκαιρία με τη συγκέντρωσή τους σε έναν τόμο να ανατρέξουμε στο έργο ενός από τους σημαντικότερους πεζογράφους της τελευταίας τριακονταετίας.
Ο Μάνος Ελευθερίου έχει κατ' επανάληψη στραφεί με τα μυθιστορήματά του στο ιστορικό παρελθόν
Πώς διαπλέει κανείς τα πελάγη της Ιστορίας, ξεκινώντας από τον Ομηρο και φτάνοντας μέχρι τις ημέρες μας; Είναι ένα ταξίδι στον ιστορικό ή στον μυθικό χρόνο;
Τα κείμενα που φιλοξενούνται στο βιβλίο της Ξένιας Κουναλάκη μοιάζουν σε μια πρώτη ματιά να ακολουθούν την πεπατημένη του χρονογραφήματος.
Ο τίτλος του νέου βιβλίου του Γιώργη Γιατρομανωλάκη (φωτογραφία) θα πρέπει να μας βάλει εξαρχής σε υποψίες, ιδίως αν τον συνδυάσουμε με τον διευκρινιστικό του υπότιτλο.
Πεζογράφος που παλαιότερα περιέβαλλε με κάποιες δόσεις ποιητικής αύρας την κατά τα άλλα ρεαλιστική του αφήγηση
Ο ξεχωριστός δεσμός που αναπτύσσεται ορισμένες φορές μεταξύ ψυχοθεραπευτή και θεραπευομένου
Η Καλλιρρόη Παρούση είναι γεννημένη το 1988 και η συλλογή διηγημάτων Κανείς δε μιλάει για τα πεύκα αποτελεί το πρώτο πεζογραφικό της βιβλίο.
Ως διηγηματογράφος (έχει γράψει επίσης μυθιστορήματα, ποίηση και θέατρο) ο Χρήστος Χαρτοματσίδης θα αποφύγει ευθύς εξαρχής, παρά τον σαφώς κοινωνικό προσανατολισμό του, κάθε δραματικό και καταγγελτικό τόνο.
Γεννημένος το 1964, απόφοιτος του Γερμανικού Σχολείου στη Θεσσαλονίκη και με σπουδές φωτογραφίας στην Κολονία, εργάστηκε ως φωτογράφος, σκηνοθέτης και παραγωγός στη διαφήμιση μετακινούμενος συνεχώς μεταξύ Γερμανίας και Ελλάδας:
Το Κακό φωλιάζει σε κάθε σελίδα της πεζογραφίας της Μαρίας Κουγιουμτζή, κάνοντας κουρέλια τη ζωή των ηρώων της και οδηγώντας τον ούτως ή άλλως στενόχωρο κόσμο τους στα όριά του.
Οι όψεις που μπορεί να πάρει η λογοτεχνική φαντασία είναι άπειρες.
Η κορτιζόλη είναι η ορμόνη του άγχους και της κατάθλιψης, και η κυρία η οποία πρωταγωνιστεί στον μονόλογο της καινούργιας νουβέλας του Μισέλ Φάις βυθίζεται, από την πρώτη ως και την τελευταία σελίδα, στον πανικό και στον φόβο.
Το τοπίο που κυριαρχεί στον Σκοτεινό Βαρδάρη (2004), το πρώτο μυθιστόρημα της Ελενας Χουζούρη, είναι η Θεσσαλονίκη της εποχής των Βαλκανικών Πολέμων,