«Νεαρέ, κάνε πράγµατα. Φτιάξε αξεσουάρ, φτιάξε παπούτσια!». Ηταν στα 1970 όταν η θρυλική Νταϊάνα Βρίλαντ, κοιτώντας τον κατάµατα, έδινε στον 28χρονο τότε Μανόλο Μπλάνικ τη συµβουλή που έµελλε να καθορίσει αποφασιστικά το επαγγελµατικό του µέλλον.
«Κύριε διαρρήκτα εδώ δεν υπάρχει τίποτα για κλέψιμο παρά μόνο το έργο ενός σπουδαίου ανθρώπου...».
Ο παράφορος και καταστροφικός συνάμα έρωτας ανάμεσα σε μια Tσιγγάνα και έναν νέο χωρικό κάπου στην ελληνική ύπαιθρο βρίσκεται στο επίκεντρο της όπερας του Θεόφραστου Σακελλαρίδη «Περουζέ» που παρουσιάζεται στο Ηρώδειο και στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών ύστερα από σχεδόν 70 χρόνια σιωπής. Το έργο, σε λιμπρέτο Γ.
Μουσική, χορός, θέατρο, σύγχρονη τέχνη, αθλητισμός, παιχνίδια, performances, ομιλίες.
Το νέο έργο του συνθέτη Κωστή Κριτσωτάκη με τίτλο «Raven Rivisited» παρουσιάζει, σε πρώτη εκτέλεση, η ομάδα
Δυναμική επιστροφή στη χορευτική σκηνή της Αθήνας για τον Κωνσταντίνο Ρήγο και το χοροθέατρο Οκτάνα.
Ο Σαΐντ Ασίμ Καρίμι είναι ένας 19χρονος από το Αφγανιστάν που ήρθε στην Ελλάδα διά μέσου της Σάμου ύστερα από δύο χρόνια περιπλάνησης.
Παρασκευή πρωί, στα κατασκευαστικά εργαστήρια της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Περιστέρι.
Το νέο εγχείρηµα του Καρλ Λάγκερφελντ στον χώρο της οµορφιάς - µια limited edition συλλογή από 50 διαφορετικά προϊόντα µακιγιάζ και αξεσουάρ ονόµατι «Ιlluminated Βeauty» που υπογράφει για την αυστραλέζικη φίρµα ModelCo και η οποία κυκλοφορεί διεθνώς από αύριο Δευτέρα - τον φέρνει για ακόµη µία φορά στο προσκήνιο. Ητοι στον φυσικό του χώρο.
Εναν νέο θεσμό ευελπιστεί να δημιουργήσει ο Σύλλογος των Φίλων της Μουσικής.
Οι αριθμοί έχουν πάντα το ενδιαφέρον τους: περισσότερες από 100 παραστάσεις, πάνω από 150.000 θεατές, 20 και πλέον πόλεις σε Ελλάδα και Κύπρο.
Η Ελενα Κελεσίδη είναι μια ντίβα της όπερας... 337 ετών!
Το «Cacti», του διάσημου σουηδού χορογράφου Αλεξάντερ Εκμαν, που παρουσιάζει το Μπαλέτο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής σε κοινή παράσταση με το «Equilibre» του διεθνώς διακεκριμένου Αντώνη Φωνιαδάκη, υπήρξε το δώρο της βασίλισσας Βεατρίκης της Ολλανδίας στους νορβηγούς βασιλείς στη διάρκεια επίσημης επίσκεψής τους στη χώρα το 2010.
Σάββατο πρωί στο Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Η συνάντησή μας με τον Κωνσταντίνο Τσεκλένη έγινε σε γνωστό wine bar στο κέντρο της Αθήνας.
Σε μια παραμυθένια Αρκαδία των ανεκπλήρωτων επιθυμιών μάς μεταφέρει η περίφημη μπαρόκ όπερα «Η βασίλισσα των ξωτικών» του Αγγλου Χένρι Πέρσελ, η οποία αποτελεί τη νέα μεγάλη παραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της Λυρικής στο Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
«Κυρίες και κύριοι, όλοι εσείς που αυτοπροσδιορίζεστε διαφορετικά, καλημέρα σας. Ξέρετε ότι το μοβ είναι το χρώμα των επισκόπων, αλλά και του φεμινισμού, επειδή εμπεριέχει το ροζ, το χρώμα που αποδίδεται στα κορίτσια, και το μπλε, το χρώμα που αποδίδεται στα αγόρια».
Είναι η μόδα άραγε το κατάλληλο μέσο για να εκφράσει τη σχέση με το ιερό και το θείο; Για όσους απαντούν καταφατικά στο ερώτημα, η νέα εαρινή έκθεση του Ινστιτούτου Κοστουμιού του Μητροπολιτικού Μουσείου της Νέας Υόρκης με τίτλο «Heavenly Bodies: Fashion and the Catholic Imagination» («Ουράνια Σώματα:
Δεν ήταν μια συνηθισμένη παράσταση όπερας. Ο «Μαγικός Αυλός» στην πολυταξιδεμένη και διάσημη παραγωγή της
Η συνάντησή μας έγινε σε ένα ατμοσφαιρικό καφέ κάπου στο κέντρο της Αθήνας, κοντά στα γραφεία του Φεστιβάλ Αθηνών.