Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ΜΚΔ) έχοντας πλέον ενηλικιωθεί αποτελούν ήδη το νέο πεδίο της κοινής μας αναφοράς, καθώς ο αντίκτυπός τους ξεπερνά κι αυτόν της τηλεόρασης. Η ταχύτατη άνοδός τους έχει πλέον επιπτώσεις σε θεμελιώδη δικαιώματα, όπως η ελευθερία του λόγου και της έκφρασης. Ωστόσο, το πώς μπορεί να ρυθμιστεί η ελευθερία του λόγου ιδίως […]
Ολαϊκισμός είναι ένα δυναμικό κοινωνικό φαινόμενο, που όχι μόνον μεταλλάσσεται και αναπροσαρμόζεται στις νέες συνθήκες, αλλά και συνήθως χρησιμοποιεί για τη διάδοσή του τα μέσα ενημέρωσης, παλαιά και νέα. Παράλληλα, τις τελευταίες δεκαετίες έχει αυξηθεί το ερευνητικό ενδιαφέρον για τη μελέτη της σχέσης μεταξύ των ΜΜΕ και του λαϊκισμού, όπου η παρουσία λαϊκισμού στο ειδησεογραφικό […]