Μαδριλένια στην καταγωγή, γεννημένη στην Κρήτη η Αννα Κασιμάτη επανέρχεται στο προσκήνιο τραγουδώντας το «Απαγορευτικόν» σε δύο γλώσσες (σ.σ. ελληνικά και ισπανικά) κομμάτι που έχει συμπεριληφθεί στο πρώτο album του Παύλου Συνοδινού «Μικρές Ελπίδες» (LYRA 2010). Σε αυτό το τραγούδι ακούμε μια νέα ενορχήστρωση που ουσιαστικά αποτελεί μια νέα προσέγγιση.
Ενδεχομένως η Παρασκευή είναι η πιο ποθητή ημέρα της εβδομάδας. Κι αυτό επειδή ακολουθεί το Σαββατοκύριακο. Ακόμη και αν κάποιοι εργάζονται όπως και να το κάνουμε οι ρυθμοί αλλάζουν. Συνήθως τα σχέδια για διασκέδαση είναι περισσότερα από όσα γίνονται πραγματικά
Από τις πλέον συνεπείς παρουσίες στο χώρο του ελληνικού τραγουδιού η Βικτώρια Ταγκούλη έχει καταταφέρει να κάνει σταθερά και στιβαρά βήματα να παρουσιάζει - συμμετέχει σε αξιόλογες δουλειές είτε αυτές είναι στου στούντιο είτε πάνω στη σκηνή.
Την Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου στο Παλλάς, θα παρουσιαστεί μια μουσική σύζευξη της ανατολής με τη δύση, παντρεύοντας το παραδοσιακό κλαρίνο με τους ήχους των αμερικανικών musicals και soundtracks, στην παράσταση με τίτλο «Μy way».
«Ο κόσμος είναι ένα τέλειο μέρος για το οποίο αξίζει να παλέψεις και μισώ το ότι θα πρέπει να τον αφήσω κάποια στιγμή». Τον άφησε όμως 62 χρόνια μετά την γέννηση του.
Κακά τα ψέματα, η Θεσσαλονίκη έχει ιστορία στη μουσική. Οπως και στη δημιουργία των συγκροτημάτων. Δεκάδες
Εκεί κάπου στα 15 σου χρόνια, θέλεις να προκαλέσεις, θέλεις να αλλάξεις τον κόσμο, τα θέλεις όλα και τα θέλεις τώρα. Η΄ τουλάχιστον γυρνώντας τον χρόνο πίσω, αυτό θυμάμαι.
Οι Έτερονήμισυ , την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου, στον «Σταυρό του Νότου Plus», παρουσιάζουν τραγούδια από τη νέα τους δισκογραφική δουλειά με τίτλο «Έτερονήμισυ» («Στα σύννεφα», «Να 'ξερα που κοιμάσαι», «Τίποτα δεν απέμεινε» κ.α.) αλλά και τραγούδια της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής καθώς και κάποια πιο σύγχρονα, διασκευασμένα με τον προσωπικό ήχο του σχήματος που ακροβατεί ανάμεσα σε παραδοσιακά μονοπάτια και πιο σύγχρονα ethnik ακούσματα.
Τι θα δούμε και τι θα ακούσουμε τη νέα χρονιά, εν προκειμένω το 2018.
Μπορεί να άργησε χρόνια, μπορεί να υφίστατο αλλά ενδεχομένως να μην το είχαμε προσέξει, ειδικότερα στην εποχή της κρίσης, αλλά όλα δείχνουν ότι το τέλος των διαχωριστικών γραμμών έχει επέλθει και στον χώρο της μουσικής.
Το «λπ» σημαίνει μόνο Λένα Πλάτωνος.
Τρεις Τετάρτες του Δεκεμβρίου ο Απόστολος Ρίζος αποφάσισε να τις αφιερώσει στον Μάνο Λοΐζο, στον Σταυρό του Νότου plus.
Η Μαρία Κοτρότσου ξεκίνησε μαθήματα πιάνου στα έξι της χρόνια. Τέσσερα χρόνια μετά συμμετείχε στον διαγωνισμό πιάνου της Βασιλικής Ακαδημίας του Λονδίνου όπου και κέρδισε το πρώτο βραβείο με διάκριση.
Οταν η μουσική και το τραγούδι βαδίζουν χέρι-χέρι με την υπόλοιπη ζωή σου, τότε δικαίως κάποιος μπορεί να σε χαρακτηρίσει ως μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες σύγχρονες λαϊκές φωνές
Το Alexandrov Ensemble στην Ελλάδα. Το παγκοσμίου φήμης συγκρότημα του Αλεξαντρόφ, με 130 χορωδούς, μουσικούς και χορευτές της Στρατιωτικής Ακαδημίας της Μόσχας, έρχεται για δύο μοναδικές εμφανίσεις στην Ελλάδα: στην Αθήνα (Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου - Στάδιο Ειρήνης & Φιλίας) και στη Θεσσαλονίκη (Τρίτη 5 Δεκεμβρίου - Αλεξάνδρειο Μέλαθρο).
Η δεύτερη ατομική έκθεση του Μάκη Τσατσόπουλου με τίτλο «Lonely Freaks» παρουσιάζεται το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου στο poems ΄n crimes των εκδόσεων Γαβριηλίδης (Αγ. Ειρήνης 17, Μοναστηράκι, 60 μέτρα από το μετρό, τηλ.: 210 - 3228839)
Η Συμφωνική Ορχήστρα και τα Μπαλέτα της Οπερας του Κιέβου τιμούν τον Μίκη Θεοδωράκη. Τη βραδιά της 4ης Δεκεμβρίου, στο Παλλάς, θα παρουσιαστούν έργα του συνθέτη εμπνευσμένα από την Κρήτη και την ελληνική θάλασσα: τα πρώτα «Παιδικά τραγούδια» του 1937, το «Κρητικό κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα» σε πρώτη εκτέλεση, ο κύκλος τραγουδιών «Αρχιπέλαγος» και σκηνές από το μπαλέτο «Αλέξης Ζορμπάς».
Πολλές οι συναυλίες, πολλές οι μουσικές παραστάσεις στην Αθήνα, πολλοί και ενδιαφέροντες οι καλλιτέχνες που
Η Κωνσταντίνα Πάλλα γεννήθηκε και μεγάλωσε στα Τρίκαλα. Εκεί άρχισε τις μουσικές της σπουδές στην κλασική κιθάρα και στη θεωρία της μουσικής.
Πριν από χρόνια, πριν από αιώνες καλύτερα, το κάλεσμα για τους χορούς στον Πόντο στα μικρά χωριά γινόταν με το άκουσμα των οργάνων ή διαδιδόταν μεταξύ των χωρικών, ενώ στα μεγάλα χωριά έβγαιναν στους δρόμους δύο-τρία παιδιά που διαλαλούσαν (ντελάληδες) το γεγονός.