Πώς είναι να είσαι πολίτης μιας χώρας που χάνει; Τι είναι πιο δύσκολο να αντιμετωπίσεις, τον θυμό, τον φόβο ή την ήττα; Τι έχει μεγαλύτερη αξία, η μάχη ή το αποτέλεσμα; Μπορείς να γίνεις ήρωας μέσα από μια αποτυχία; Σήμερα για ποιους πολίτες θα ψάλλουμε κλέα ανδρών;
Η ζωή είναι περίεργη, ίσως και για αυτό είναι ενδιαφέρουσα.
Υπόθεση Μακρόπουλου Λέος Γιάνατσεκ 20, 23, 25 Μαΐου 2018 / Ώρα έναρξης 20.00 Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος Εθνικής Λυρικής Σκηνής
Όταν μωρό ακόμη, νήπιο για την ακρίβεια, τραγουδάς στα γενέθλιά σου το «Only you» των Platters, τότε το μέλλον σου είναι προδιαγεγραμμένο. Κι αυτό επειδή χωρίς να το γνωρίζεις παρουσίασες την πρώτη σου διασκευή.
Ο Ψαραντώνης με τη λύρα του παρουσιάζει ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει γνωστά τραγούδια από ολόκληρη την δισκογραφία του καθώς καιανέκδοτα αποσπάσματα από τον δίσκο που ηχογραφεί με τίτλο, «Ο Ερωτόκριτος».
Ο Γιώργος Χατζηπαύλου και τo Stand up for U, ο ετήσιος φιλανθρωπικός θεσμός κωμωδίας, επιστρέφει και αυτή την άνοιξη για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά. Φέτος, βάζει πλώρη για ακόμη μεγαλύτερα πράγματα, καθώς συμπλέει με το Athens Comedy Festival, το τριήμερο φεστιβάλ γέλιου.
Από το «Αστέρι κι ευχή», το ορχηστρικό άλμπουμ που την σύστησε στο πλατύ κοινό ως σήμερα, η Ευανθία Ρεμπούτσικα δεν έχει σταματήσει να μας στέλνει τις μελωδίες της μέσω κινηματογραφικών ταινιών, ντοκιμαντέρ, θεατρικών παραστάσεων, αλλά από μια παράλληλη πορεία και μέσα από εξαιρετικά τραγούδια.
Από το Παραλίμνι της Αμμοχώστου ο Αντώνης Οικονόμου αποφάσισε ότι θα παλέψει όσο μπορεί να διεκδικήσει, όχι το κομμάτι της δημοσιότητας που του αναλογεί από αυτό ίσως το έλαβε με την συμμετοχή του σε ριάλιτι, τη θέση του στο ελληνικό τραγούδι.
H ελληνική τζαζ σκηνή είναι μια ιδιότροπη περίπτωση. Εχει ορκισμένους φίλους που την παρακολουθούν για χρόνια, έναν κλειστό, θα λέγαμε, πυρήνα αλλά φανατικό, που την κρατάει σε μια λεπτή ισορροπία. Τι εννοούμε; Οτι το κοινό αυτό την κρατάει στην επιφάνεια, ενίοτε τη «σηκώνει» ακόμη ψηλότερα, αλλά, όπως και να το κάνουμε, δεν μπορεί να γίνει mainstr
Η ομάδα Attact ξαναδιαβάζει τον Ιονέσκο δημιουργώντας μια παράσταση με αντισυμβατική ματιά, καυστικό χιούμορ και ανατροπές που φέρνει το θέατρο του παραλόγου στο σήμερα.
Η συγκινητική ιστορία του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν που πραγματεύεται τη δύναμη της αγάπης και της θυσίας, παίρνει καινούργιες διαστάσεις στην μουσικο-θεατρική του διασκευή, δραματοποίηση και σκηνοθεσία Μαριάννας Τόλη στο Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου.
Ο Γιώργος Ρους και η μπάντα του «Η Σεληνάκατος του Τσάρλι», προσγειώνονται την Πέμπτη 26 Απριλίου, στις 10 το βράδυ, στο Faust, στο κέντρο της Αθήνας.
Οταν είσαι καλλιτέχνης - δημιουργός όση δουλειά, όσους κόπους και θυσίες έχεις καταβάλει αν το κοινό δεν σου αναγνωρίσει την προσπάθεια τότε τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Οσον αφορά όμως τον συνθέτη - κιθαριστή Βαγγέλη Μπουντούνη, το κοινό του όχι μόνο δεν τον άφησε μόνο του αλλά τον επιβράβευσε για μια ακόμη φορά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Ένα από τα διασημότερα μιούζικαλ όλων των εποχών τον Απρίλιο στην Αθήνα. Tο έχουν παρακολουθήσει περισσότεροι από 73.000.000 θεατές σε όλο τον κόσμο, ενώ το τραγούδι «Memory» έχει διασκευαστεί επίσημα και ηχογραφηθεί από περισσότερες από 150 τραγουδίστριες.
Οι Χαΐνηδες σε πλήρη σύνθεση και εφ’ όλης της ύλης. Έρχοντα για ένα μουσικό ταξίδι στο Kremlino του Πειραιά που περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο την δισκογραφία τους.
Ο Jorgos ή Γιώργος Παμπουκίδης είναι ο Μάγος που ξεχώρισε στο talent show «Ελλάδα έχεις Ταλέντο». Τον είδαμε για παράδειγμα να καταργεί το νόμο της βαρύτητας και να περιφέρει την ιπτάμενη παρτενέρ του. Ξαφνιάζει, πρωτοτυπεί, γοητεύει, και σοκάρει, διαλύει τα στερεότυπα και ανοιγοκλείνει τις πόρτες του αοράτου.
Σύμφωνα με τους ιστορικούς, τους γεωπολιτικούς αναλυτές αλλά και σχεδόν το σύνολο του κόσμου, ο πόλεμος του Βιετνάμ ήταν ίσως η μεγαλύτερη ένοπλη σύγκρουση μεταξύ Δύσης και Ανατολής κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου.
Ο Κώστας Τουρνάς, επιστρέφει στο Κύτταρο και βάζει τέλος στην νοσταλγία που δημιούργησαν οι περσινές του εμφανίσεις.
Η σύνθεση στη μουσική αλλά και γενικότερα στη ζωή δεν είναι από τις πιο εύκολες δράσεις. Απαιτεί προσήλωση και αγάπη. Και φυσικά κόπο και ενίοτε πόνο. Πολύ περισσότερο δε όταν ως συνθέτρια καταπιάνεσαι με έργα τα οποία δεν θεωρούνται mainstream. Η Πηγή Λυκούδη από τις συνεπείς συνθέτριες της ελληνικής μουσικής έχει κατορθώσει σε όλη της την διαδρομή να παρουσιάσει το προσωπικό της αποτύπωμα μέσα από τα έργα της.
Η Γλυκερία, δεν νομίζω ότι χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Χρόνια τώρα με τη φωνή της αλλά και την στάση της έχει κατορθώσει όχι μόνο να δημιουργήσει πιστούς φίλους αλλά να νιώθει την ικανοποίηση ότι έχει βάλει και αυτή το λιθαράκι της στην ιστορία του ελληνικού τραγουδιού. Κι αν οι περισσότεροι την γνωρίζουν ως λαϊκή φωνή, είναι καιρός ίσως να διαπιστώσουν το εύρος της ερμηνείας της, στην συναυλία της προσεχούς Παρασκευής 30 Μαρτίου, στον «Παρνασσό».