Ο Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ γεννήθηκε στη Ρίγα της Λετονίας το 1948. Ο πατέρας του δεν είχε καμία σχέση με τον χορό, ήταν στρατιωτικός. Ομως, μετά τις στρατιωτικές παρελάσεις, έχοντας πιει αρκετά, συχνά παρότρυνε τον νεαρό Μίσα και χόρευαν δημόσια.
Τέλος του περασμένου Απριλίου, ο Κώστας Μουρσελάς με κάλεσε ένα μεσημέρι στο σπίτι του. «Ελα για να τα πούμε λίγο». Μου είχε προσφέρει την ευκαιρία να βρεθούμε αρκετές φορές στο σπίτι του, και πολλές φορές σε αρκετά άλλα μέρη. Είχε έρθει στον BHMAfm, είχαμε βρεθεί με ακροατές του σταθμού στον πολυχώρο Αλεξάνδρεια, όπου παίζονταν επιλογές κειμένων από το «Εκείνος κι Εκείνος», είχε έρθει καλεσμένος σε συναντήσεις με συγγραφείς σε διάφορους χώρους.
Μπομπ Γουίλσον. Μεγάλωσε σε μια συντηρητική οικογένεια, σε μια υπερ-συντηρητική κοινωνία στο Τέξας και δεν έκανε σπουδές θεάτρου. Εγινε ένας από τους σημαντικότερους και επιδραστικότερους σκηνοθέτες του κόσμου. Βρέθηκε στην Αθήνα σκηνοθετώντας την παράσταση «Γράμμα σ' έναν άνδρα» με τον Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ, σε συμπαραγωγή της Αττικής Πολιτιστικής Εταιρείας, CPA και ΒΒΙ.
«Ενα ζώο χωρίς ιδιαίτερη σημασία»...
Ζοζέ Λουίς Πεϊσότο. Συγγραφέας μυθιστορημάτων, παιδικής λογοτεχνίας και θεατρικών έργων. Ποιητής. Το 2001 έλαβε το μεγάλο Λογοτεχνικό Βραβείο «Ζοζέ Σαραμάγκου» για το μυθιστόρημα «Κανένα βλέμμα».
Η συνάντηση για τα αποσπάσματα της συνέντευξης που πρόκειται να διαβάσετε παρακάτω, της τελευταίας - και ως σήμερα αδημοσίευτης - συνέντευξης που παραχώρησε ο Νίκος Κούνδουρος στο «Βήμα», δεν έγινε με κάποια συγκεκριμένη αφορμή, διότι μια κουβέντα μαζί του για το κύκνειο άσμα του, «Ενα πλοίο για την Παλαιστίνη», είχε ήδη προηγηθεί.