Αν έχετε ακούσει για το bitcoin, το αμφιλεγόμενο, διαδικτυακό νόμισμα που «κυκλοφορεί» από το 2009, το πιο πιθανό είναι να έχετε μάθει για την εκτόξευση της αξίας του τους τελευταίους μήνες, να έχετε πληροφορηθεί ότι χρησιμοποιείται ως επί το πλείστον στο dark web, δηλαδή στο Διαδίκτυο που δεν καταγράφεται από τις μηχανές αναζήτησης, για να αγοραστούν (όχι πάντοτε με νόμιμο τρόπο) μια σειρά από προϊόντα που συνήθως δεν είναι διαθέσιμα στην κανονική αγορά.
Η Uber δεν υπήρξε ποτέ μια συνηθισμένη επιχείρηση. Ηδη από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας της, το 2009, κατάφερε να εξαγριώσει μια σειρά ανθρώπων και φορέων.
OΤζεφ Χόφμαν είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση ανάμεσα σε όσους ταξιδεύουν ανά τον κόσμο και μιλούν για τη νέα πραγματικότητα στην επιχειρηματικότητα που έχει φέρει η τεχνολογία.
Το κλισέ θέλει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να είναι η «ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας».
Πριν από λίγες ημέρες ο οργανισμός έρευνας και ανάλυσης διαΝΕΟσις ανάρτησε στην ιστοσελίδα του για πρώτη φορά στο σύνολό του το κείμενο που είναι γνωστό ως Εκθεση Πόρτερ.
Το ασανσέρ οδηγούσε σε μια μίνιμαλ τραπεζαρία.
Αυτός ο υποψήφιος για την προεδρία των ΗΠΑ, που δεν ήταν ο Ντόναλντ Τραμπ αλλά ούτε και η Χίλαρι Κλίντον, πέρασε το μεγαλύτερο μέρος του 2016 μέσα σε ένα σαράβαλο φορτηγάκι.
Γιατί ασχολούνται όλοι με το Snapchat; Αφενός υπάρχουν τα προφανή: πρόκειται για ένα, μέχρι νεωτέρας τουλάχιστον, success story, για μια επιχείρηση τεχνολογίας