Η Ελένη Καραΐνδρου θα μπορούσε άνετα να πρωταγωνιστεί σε καμπάνια κατά της συνταξιοδότησης, κυριολεκτικής ή μεταφορικής, καθώς εύκολα την περνάει κανείς για γυναίκα με τα μισά της χρόνια, έτσι όπως περιφέρεται σαν σίφουνας και αραδιάζει αναμνήσεις, ονόματα και χρονολογίες με την άνεση καλά προετοιμασμένης παίκτριας σε τηλεπαιχνίδι γνώσεων.
«Και πορευόμαστε όλοι μαζί, με τις αντιθέσεις μας και τις αντιφάσεις μας.
Είναι συχνά ανεξήγητο αυτό που ενώνει κάθε λαό με τα είδωλά του
Σύμφωνα με την αρχή της απροσδιοριστίας, είναι αδύνατον να μετρηθούν ταυτόχρονα και με ακρίβεια, ούτε πρακτικά ούτε θεωρητικά, η θέση και η ταχύτητα, η ορμή, ενός σωματιδίου.
Εως τις 25 Νοεμβρίου θα εμφανίζεται στο Γυάλινο - Up Stage ο Δημήτρης Μυστακίδης, ένας από τους πιο γνωστούς πολυοργανίστες της ελληνικής μουσικής καθώς και δεξιοτέχνης της λαϊκής κιθάρας, ο οποίος έχει αφοσιωθεί στην ανάδειξη του πλούτου του ρεμπέτικου τραγουδιού. Στο άλμπουμ «Amerika» που κυκλοφόρησε πρόσφατα διασκευάζει με την τεχνική της «τσιμπητής» κιθάρας ρεμπέτικα που κυκλοφόρησαν και παίχτηκαν ζωντανά μόνο στις ΗΠΑ.
«Εγώ είμαι!». Το λέει και γελάει. Φοράει μια περούκα που μοιάζει να δημιουργήθηκε με τίτλο εργασίας «Η Πριγκίπισσα Λέια συναντά τον "Δράκουλα" του Κόπολα» και ένα βαρύ φόρεμα (10 κιλά ζυγίζει), όμως τα μάτια και τα χείλη την προδίδουν
Αν υπάρχει ένα θέμα στο οποίο να βρίσκει τις τελευταίες ημέρες απόλυτη εφαρμογή το δημοσιογραφικό κλισέ περί γεγονότων που λαμβάνουν μορφή χιονοστιβάδας, τότε αυτό είναι το ζήτημα της σεξουαλικής παρενόχλησης. Καθημερινά έρχονται στο φως καινούργιες μαρτυρίες για την ανάρμοστη συμπεριφορά του χολιγουντιανού παραγωγού Χάρβεϊ Γουάινσταϊν, αλλά και άλλων ισχυρών ανδρών.
Μια πολύ ενδιαφέρουσα παράσταση ρίχνει αυλαία την Κυριακή 5 Νοεμβρίου στο Από Μηχανής Θέατρο. Το «Ασμα Ασμάτων», σε νέα μετάφραση του Χαράλαμπου Μαγουλά, έχει μεταφερθεί στη σκηνή από την ομάδα 3rd person theatre group με ερωτισμό, καθαρή αισθητική και εμπνευσμένες αναφορές
Από τα λαμπερά και ταλαντούχα πρόσωπα της γενιάς του, ο Φοίβος Ριμένας ξεχώρισε την περασμένη άνοιξη στην παράσταση «Χαρτοπόλεμος», ένα νέο ελληνικό έργο που έγραψε ο Βαγγέλης Ρωμνιός, σκηνοθέτησε ο Γιώργος Παλούμπης και παρουσιάζεται και αυτή τη σεζόν (έως τις 7 Νοεμβρίου στο θέατρο Γκλόρια Μικρό).
Μετά την παράσταση «Αφιξις», που ανέβηκε στη Μικρή Επίδαυρο στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών το περασμένο καλοκαίρι, η ομάδα ΠΥΡ παρουσιάζει στο Θέατρο του Νέου Κόσμου το, εμπνευσμένο από αληθινή ιστορία, έργο του βορειοϊρλανδού συγγραφέα Μπράιαν Φρίελ «Μόλλυ Σουήνη». Τη μετάφραση υπογράφει ο Αργύρης Ξάφης, ο οποίος παίζει στην παράσταση μαζί με τη Δέσποινα Κούρτη και τον Δημήτρη Γεωργιάδη υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες της Ιώς Βουλγαράκη.
Ξενυχτισμένος ήταν ο Γκόραν Μπρέγκοβιτς το πρωί που μιλήσαμε μαζί του και δεν αποχωρίστηκε καθόλου τα μαύρα γυαλιά του, ούτε και ένα μεγάλο χαμόγελο ικανοποίησης - το αμέσως προηγούμενο βράδυ είχε παίξει στο φεστιβάλ Σπούτνικ στο Αλσος Στρατού στου Γουδή.
Είχαν καιρό να βρεθούν από κοντά ο Ανδρέας Κωνσταντίνου και η Μελία Κράιλινγκ και έμοιαζαν με παλιούς συμμαθητές όταν συναντήθηκαν με αφορμή αυτή τη συνέντευξη.
Δύο θυελλώδεις γυναίκες υποδύεται αυτόν τον καιρό η Μαρία Κίτσου στο σανίδι.
Τη διεθνή αθλητική διοργάνωση Invictus Games που πραγµατοποιήθηκε πριν από µερικές ηµέρες στο Τορόντο του Καναδά επέλεξαν ο πρίγκιπας Χάρι και η Μέγκαν Μαρκλ για να επισηµοποιήσουν, τρόπον τινά, τον έρωτά τους.
Μέντορας, αλλά και πατρική φιγούρα, έχει υπάρξει για τον Μανώλη Μητσιά ο Νίκος Γκάτσος, και μοιάζει απολύτως σαφής και ειλικρινής ο τίτλος «Ο Γκάτσος που αγάπησα» για το αφιέρωμα στον σπουδαίο στιχουργό που ξεκίνησε δειλά για ελάχιστες παραστάσεις στην Αίθουσα του Φιλολογικού Συλλόγου Παρνασσός, γνώρισε απρόσμενα μεγάλη ανταπόκριση, περιόδευσε σε Ελλάδα και Κύπρο, για να κλείσει πανηγυρικά τον κύκλο του με μια συναυλία στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού στις 6 Οκτωβρίου.
«Να υπενθυμίσουμε το αληθινό περιεχόμενο αυτού του τόπου, να σκεφτόμαστε την Ελλάδα σαν χώρα των ονείρων και όχι σαν χώρα των δανείων».
Εχουν περάσει ακριβώς 15 χρόνια από τότε που η σοπράνο Αντζελα Γκεοργκίου τραγούδησε για πρώτη φορά στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, συνοδευόμενη από τον τότε σύζυγό της, τον γαλλοσικελό τενόρο Ρομπέρτο Αλάνια.
Οι αριθµοί, σε αντίθεση µε τους ανθρώπους, δεν λένε ποτέ ψέµατα.
Σαράντα χρόνια έχουν περάσει από τότε που ο Μιχαήλ Λαβρόφσκι επισκέφθηκε για πρώτη φορά την Ελλάδα με τα Μπαλσόι και χόρεψε στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού
Χειμαρρώδης και ορμητικός χαρακτήρας, με παράφορο πάθος για το τραγούδι, η Νατάσσα Μποφίλιου είναι παράλληλα μια προσγειωμένη και προσεκτική επαγγελματίας με το βλέμμα προσηλωμένο στην κατεύθυνση της καλλιτεχνικής εξέλιξης.