Ούτε που κατάλαβα πώς από τις απαρχές της γλυπτικής βρέθηκα ανάμεσα στις κουκουβάγιες που φτεροκοπούσαν στον πρώτο όροφο του μουσείου του Πόρου.
Ηταν άνοιξη, μέρες Μαγιού, όταν το μινωικό καράβι με τη σπαθωτή πλώρη σήκωνε άγκυρα από την ακτή της Ζάκρου, παρέκαμπτε τον Κάβο Σίδερο
Ελεγες, εδώ είμαστε, δεν θα χαθούμε. Ομως, εσύ Ακη Πειρουνίδη, δεν είσαι πλέον του κόσμου τούτου. Εφυγες νωρίς και πήρες μαζί σου κάτι από την εκτυφλωτική λάμψη των χρωμάτων της χαρακτικής, εκεί που φάνταζες σαν παλιός μαΐστορας, μέσα στο υπερσύγχρονο εργαστήριο μεταξοτυπίας της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, όπου δίδαξες ως Αναπληρωτής Καθηγητής έως το 2016. Η αυθεντική μεταξοτυπία δίνει τα πιο λαμπερά χρώματα στις καλλιτεχνικές συνθέσεις, κι εσύ ήσουν μάστορας σε αυτό το πολύ εκφραστικό εικαστικό ιδίωμα. Παλιά τεχνική, αλλά με τόσο σύγχρονη γλώσσα.
Eνα σπινθηροβόλο φωτεινό σημείο διέγραφε καμπύλη τροχιά στον ουρανό του Αιγαίου.
Η χαρακτική είναι ένα σύνθετο εικαστικό ιδίωμα, εντελώς ιδιόρρυθμο, καθώς η τέχνη είναι συνυφασμένη με την τεχνική. Ο καλλιτέχνης και ο τεχνίτης συναντώνται πάνω στην επιφάνεια του χαρακτικού έργου αλλά και στο βάθος του.
Είναι γύρω μας, αλλά δεν τις έχουμε δει ζωγραφισμένες έτσι. Αυτή τη στιγμή εκατοντάδες μικρές και μεγάλες πεταλούδες και οι σκιές τους πεταρίζουν ανάμεσα στα μεταξένια εκθέματα του Μουσείου Μετάξης στο Σουφλί και κυριαρχούν στις αίθουσες του ωραίου αρχοντικού που τους δίνουν ψυχή.
Είναι ο χώρος όπου σκέφτεται, δημιουργεί, ζει. «Το ατελιέ μου είναι το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή μου, εκεί υπάρχω» λέει ο ζωγράφος των εκρηκτικών χρωματικών εντυπώσεων Γιώργος Χαδούλης.
Το Πάθος από την Ανάσταση, μια Eβδομάδα δρόμος.
Η Κύπρος είναι γλυκιά χώρα, όπως το χιλιόχρονο κρασί της, η φημισμένη κουμανταρία, από τις γηγενείς ποικιλίες Ξυνιστέρι και Μαύρο και τη χημεία του ήλιου της Ανατολικής Μεσογείου.
Η Νάξος είναι πλούσια και οργιαστική σε όλα της.
Το ατελιέ του Τάσου Μαντζαβίνου είναι ένας ολόκληρος κόσμος, ο κόσμος του, ο κόσμος μας.
Σαν την καταχνιά της νέας ημέρας, που ένα θεϊκό χέρι την τραβά για να αποκαλύψει όλη τη μεγαλοπρέπεια των μονόπετρων,
Η ζωγραφική του Νίκου Στεφάνου είναι χειροπιαστή, κατασκευασμένη από στέρεα υλικά.
Τα νησιά τον χειμώνα μοιάζουν με τα αμπέλια.
Το κόκκινο είναι αντίσταση στο μαύρο για τη ζωγράφο Καλλιόπη Ασαριωτάκη
Τα έργα ζωγραφικής και οι δημιουργικές ημέρες και νύχτες του Μίλτου Παντελιά προσομοιάζουν με τις Μαγούλες του θεσσαλικού κάμπου.
Και τα πλέον ενεργά ηφαίστεια υποτάσσονται στους φυσικούς νόμους και σβήνουν όταν έρθει η ώρα τους, αλλά οι φαντασμαγορικές εικόνες τους μένουν εντυπωμένες βαθιά στη μνήμη.
«Αίσθηση παρουσίας» τιτλοφορούσε ο εξόριστος στην έρημο του σύγχρονου τεχνολογικού πολιτισμού ζωγράφος Γιώργος Ιωάννου (1926-2017) ένα από τα έργα που εξέθετε το 2002 στο Κέντρο Τεχνών.
Είναι ό,τι πιο διεγερτικό των αισθήσεων που είδαμε στη χαρακτική, αυτήν τη βάναυση για την τέχνη εποχή. Γενικώς η χαρακτική στους μοντέρνους καιρούς είναι εικαστική αντίσταση και εν τέλει επανάσταση.
Οταν συναναστρέφεσαι τον Δημήτρη Γέρο, ο κόσμος φαντάζει μικρός· τόσο μικρός που μπορείς να τον γυρίσεις μέσα σε λίγες ώρες.