Η αφορμή για κάθε παράσταση της Αννας Κοκκίνου κρύβει και μια μικρή ιστορία.
Διπλό το σκηνοθετικό ντεμπούτο για τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο (φωτογραφία) την προσεχή σεζόν. Ο ηθοποιός, που έχει ήδη κάνει θέατρο για παιδιά, συνεργάζεται με τα Αθηναϊκά Θέατρα.
Με κοινή αφετηρία και διαφορετική κατάληξη παρακολουθούμε τη ζωή δέκα συμμαθητών στο σύγχρονο πολωνέζικο έργο «Η τάξη μας» του Ταντέους Σλομποτζιάνεκ, που σκηνοθετεί ο Tάκης Τζαμαργιάς για το Εθνικό Θέατρο. Γραμμένο το 2006, το θεατρικό καταπιάνεται με την ιστορία του καιρού μας.
Πέρασε πάνω από ένας χρόνος. Το Φεστιβάλ μπήκε στον δρόμο του και ο Γιαν Φαμπρ έγινε παρελθόν.
Την Τρίτη, 2 Μαΐου, συμπληρώνονται τέσσερα χρόνια από τον θάνατο του Λευτέρη Βογιατζή (φωτογραφία). Ηχηρή η απουσία. Ηχηρή και η παρακαταθήκη που άφησε - ευτυχώς.
Επειτα από ένα διετές διάλειμμα εκτός θεάτρου, μέσα σε μια πορεία μισού αιώνα, ο Γιώργος Μιχαλακόπουλος επιστρέφει δριμύτερος.
Εντεκα ηθοποιοί, διαφορετικής γενιάς αλλά με μια κοινή, μεγάλη αγάπη, το θέατρο, ενώνουν τις δυνάμεις και κυρίως τις φωνές και το ταλέντο τους για να τιμήσουν το «Σπίτι τους...».
Θεατρικές υποτροφίες; Και όμως, υπάρχουν. Τουλάχιστον μία και αφορά το κληροδότημα του Αλέξη Μινωτή στη μνήμη της Κατίνας Παξινού.
Την ως τώρα άγνωστή μας oλλανδή συγγραφέα Λοτ Φέικεμανς (Lot Vekemans) θα μας συστήσει το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος μέσα από το έργο της «Δηλητήριο»,
Την καινούργια του ταυτότητα φτιάχνει το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, στην πρώτη ουσιαστικά χρονιά που ο προγραμματισμός ανήκει πλήρως στη νέα καλλιτεχνική διεύθυνση.
«Δεν μπορεί να καλούνται σήμερα στο θέατρο οι αρχιερείς, οι υπηρέτες των μνημονίων και τα παρατρεχάμενα τσιράκια τους. Στο
Mε το Λύκειο της Επιδαύρου και την Ανοιχτή Πόλη ως στίγμα του Φεστιβάλ, τη Σφίγγα, τον Μινώταρο και τον Πήγασσο ως σύμβολα, ο Βαγγέλης Θεοδωροπόπουλος παρουσίασε το πρόγραμμα για το καλοκαίρι 2017.
Με θετικό πρόσημο και μια διάθεση ανανέωσης το Εθνικό Θέατρο ολοκληρώνει την τρέχουσα σεζόν - αν και υπολείπονται ακόμα ορισμένες πρεμιέρες.
Μια παράσταση για τη ζωή του Γιώργου Ζαμπέτα θα ανέβει του χρόνου στο θέατρο Αλίκη. Γεμάτη αναμνήσεις, περιστατικά, μουσικές και τραγούδια, μια παράσταση σε τρίτο πρόσωπο.
Ηταν μια πρόταση που δέχθηκε ανάμεσα σε άλλες ο Ακύλλας Καραζήσης από τον διευθυντή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά Nίκο Διαμαντή: να ανεβάσει μια παράσταση με θέμα τον πατέρα.
Ακέφαλο παραμένει το Διοικητικό Συμβούλιο του Κέντρου Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος
Ο Γρηγόρης Βαλτινός υποδύεται τον Μεγαλοδύναμο στο έργο της Ανάτ Γκοβ, «Θεέ μου», και μέσα από την παράσταση μεταφέρει τους προβληματισμούς του, σε ένα κοινό που τον ακολουθεί πιστά, εδώ και σχεδόν τρεις δεκαετίες.
Το Πάνθεον επιστρέφει στις ρίζες του και ο Αντώνης Ρέμος ετοιμάζεται να αναλάβει τον πρώτο ρόλο.
Ο Δημήτρης Λιγνάδης ήθελε να συμμετάσχει στην επόμενη δουλειά του Γιώργου Νανούρη.
Κεραυνός εν αιθρία ή το χρονικό μιας αναμενόμενης παραίτησης;