Η Ατοσσα είναι ο δέκατος τρίτος ρόλος αρχαίου δράματος στην Επίδαυρο για την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, που με τους «Πέρσες» του Αισχύλου συμπληρώνει εφέτος δεκαεπτά παραστάσεις στο αρχαίο θέατρο. Με τον σκηνοθέτη της νεότερης γενιάς Αρη Μπινιάρη και τον Θεατρικό Οργανισμό Κύπρου θα ερμηνεύσει τη βασίλισσα της αλαζονείας και της κατάρρευσης.
Ανάμεσα στην τραγωδία και στην κωμωδία, ένα σατυρικό δράμα(;) ίσως, η «Αλκηστη» του Ευριπίδη έκανε αίσθηση στο πέρασμά της από την Επίδαυρο, στα τέλη Ιουλίου, με 16.500 θεατές συνολικά το διήμερο.
«Σαν αστυνομικό μυθιστόρημα, και μάλιστα μπεστ σέλερ, διάβασα τον "Ιωνα" του Ευριπίδη. Είχα αγωνία, σελίδα-σελίδα, να δω τι θα γίνει παρακάτω» λέει η Ιόλη Ανδρεάδη που αποδέχθηκε με το έργο του Ευριπίδη την πρόσκληση του Θοδωρή Γκόνη, καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ Φιλίππων, να συμμετάσχει στον εορτασμό των εξήντα χρόνων του θεσμού.
Ο Χάρης Φραγκούλης είναι ποταμός. Ο ρόλος του Ιάσονα στη «Μήδεια» του Ευριπίδη, που σκηνοθετεί η Μαριάννα Κάλμπαρη, μοιάζει να τον έχει συνεπάρει με έναν ιδιαίτερο τρόπο. Ισως γιατί ο ήρωας που κλήθηκε να ερμηνεύσει τον ξεπερνά.
Δόθηκαν και οι θεατρικές επιχορηγήσεις, επιβεβαιώνοντας την τακτική «λίγα σε πολλούς».
Ετοιμος να παραδεχθεί τα λάθη του, να υπερασπιστεί τις επιλογές του και να αναγνωρίσει τα θετικά του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου εμφανίζεται ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, κάνοντας και την αυτοκριτική του.
Κάποιοι άνθρωποι γράφουν ιστορία με έναν τρόπο πολύ προσωπικό, ιδιαίτερο, σχεδόν σιωπηλό. Κάνοντας απλώς τη δουλειά τους. Κάνοντας καλά τη δουλειά τους.
Ο Παντελής Δεντάκης σκηνοθετεί τον «Κύκλωπα» του Ευριπίδη και εξηγεί την επιλογή του συγκεκριμένου σατυρικού δράματος αλλά και του αμιγώς γυναικείου θιάσου με τον οποίο θα κατέβει στο Μικρό Θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου.
Ενα παλιό λεωφορείο του ΟΑΣΑ ανακαινίζεται και μεταμορφώνεται σε κινητή θεατρική μονάδα...
Ο Εκτoρας Λυγίζος επιστρέφει στις «Βάκχες» του Ευριπίδη και προτείνει για την Επίδαυρο μια νέα παραγωγή σε συνεργασία με το ΔΗΠΕΘΕ Λάρισας. Μέσα από τον διπλό ρόλο του σκηνοθέτη και του υποκριτή ξεδιπλώνει σκέψεις για την παράσταση εν όψει της Επιδαύρου.
Ενας «Γλάρος» στον Πειραιά...
Ο Σταμάτης Φασουλής συναντά τον «Αλέξη Ζορμπά» του Νίκου Καζαντζάκη και μαζί με τη μουσική του Μίκη Θεοδωράκη σκηνοθετεί μια παράσταση που θα περιοδεύσει όλο το καλοκαίρι.
Ξεκίνησε με το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, όπου ήταν καλλιτεχνικός διευθυντής. Καθ' οδόν προς την Επίδαυρο με τον «Οιδίποδα επί Κολωνώ» ο Κώστας Καζάκος βρέθηκε με άλλον παραγωγό και χωρίς πλέον να κατέχει το αξίωμα στο δημοτικό θέατρο.
Με δύο τραγωδίες, «Επτά επί Θήβας» και «Μήδεια» από άνδρες, δίνεται η εφετινή, διπλή πρεμιέρα στα αρχαία θέατρα της αργολικής γης.
Ο Τζίμης Πανούσης δεν χρειάζεται ερωτήσεις.
Είναι σίγουρα ένα από τα σημαντικότερα μυθιστορήματα όλων των εποχών. Με τα χρόνια έγινε και ένα από το πλέον επιτυχημένα μιούζικαλ...
«Διεθνής Τόπος» Πελοπόννησος: Αργος - Μυκήνες είναι ο τίτλος του καλλιτεχνικού και ερευνητικού site specific project που θα πραγματοποιηθεί από τις 3 ως τις 9 Ιουλίου στην Αργολίδα, υπό τη διεύθυνση της θεατρολόγου Ελένης Βαροπούλου.
Στη «Λυσιστράτη» του Αριστοφάνη, ο Γιάννης Μπέζος και ο Πέτρος Φιλιππίδης είναι και πάλι μαζί, συνεχίζοντας μια συνεργασία που συνδυάζεται με πολλά χρόνια φιλίας
«Η Ελλάδα ταξιδεύει, ολοένα ταξιδεύει». Με αυτόν τον τίτλο ο Θανάσης Νιάρχος καταθέτει τον ποιητικό χάρτη της Ελλάδας που περιλαμβάνει 150 ποιητές και 200 ποιήματα!
Ενα αφιέρωμα στη Φολκσμπίνε και η παρουσία τριών σημαντικών σύγχρονων σκηνοθετών, ενός Αμερικανού, ενός Γάλλου και ενός Ιταλού, δίνουν από τα μέσα Ιουνίου στο Φεστιβάλ Αθηνών σαφώς διεθνή αέρα.