Ο Νίκος Μαστοράκης ετοιμάζεται για μια, στο παρά πέντε, πρεμιέρα:
Ευτυχώς η προσεχής θεατρική σεζόν περιλαμβάνει και παραστάσεις που δεν αποτελούν άλλη μια «συγκινητική» ανάμνηση του παρελθόντος, με ηθοποιούς που δεν παίζουν ρόλους αλλά προσπαθούν να μιμηθούν συναδέλφους τους από τα παλιά...
Το Φεστιβάλ ξεκίνησε με αντικαταστάσεις.
Η έναρξη του εφετινού Φεστιβάλ συμπίπτει με ένα εξαιρετικά καλό νέο για... του χρόνου. Το καλοκαίρι του 2019 η
«Noμίζω ότι είμαι ένας άνθρωπος που δεν έχει ψυχραιμία, αλλά δεν έχω υστερία... γι' αυτό και πολλοί με παίρνουν για πολύ ήρεμη, γι' αυτό πιστεύουν ότι μπορώ να κάνω πολλά πράγματα, κι εγώ νομίζω ότι δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα.
Τον Θεόδωρο Τερζόπουλο (φωτογραφία) τιμά εφέτος, αυτονοήτως και δικαίως, το Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών. Και έτσι από τις 5 ως τις 8 Ιουλίου οργανώνει αφιέρωμα στον διεθνή έλληνα σκηνοθέτη.
H Νένα Μεντή ερμηνεύει τον «Ουρανό κατακόκκινο» της Λούλας Αναγνωστάκη σε σκηνοθεσία του Μάνου Καρατζογιάννη και μοιράζεται τις σκέψεις της για το κείμενο, τη συγγραφέα και το νεοελληνικό έργο:
O βέλγος σκηνοθέτης Iβο βαν Χόβε, ένας από τους σημαντικούς ευρωπαίους δημιουργούς της εποχής μας, παρουσιάζει στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών μια παράσταση με δύο διασκευασμένα για το θέατρο έργα του Ινγκμαρ Μπέργκμαν.
Δύο ζευγάρια και ο μετρ του εστιατορίου. Μια πεντάδα αποτελεί τον θίασο του «Δείπνου» που θα δούμε τον χειμώνα στο θέατρο.
Είναι αλήθεια πως αυτή την εποχή το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος βρίσκεται σε έναν δημιουργικό οργασμό:
Πόλεμος…
Την τραγωδία του πολέμου επιχειρεί να αναδείξει η συρραφή ιστορικών γεγονότων ανθολογημένων από τα πέντε πρώτα βιβλία της Ιστορίας του Πελοποννησιακού Πολέμου που μεταφέρεται στη σκηνή από τον Δημήτρη Λιγνάδη
«Από την εφηβεία μου με γοήτευε αυτό το έργο» λέει η Ιόλη Ανδρεάδη που ανεβάζει τώρα τον «Μισάνθρωπο» (1666) του Μολιέρου στο Σύγχρονο Θέατρο, στο Γκάζι.
Αλλάζει το ΔΣ του Εθνικού Θεάτρου, καθώς η θητεία του έληξε στο τέλος του περασμένου Απριλίου.
«Στον σαιξπηρικό "Ιούλιο Καίσαρα" πρέπει να αφηγηθείς έναν μύθο. Ποια είναι η καλλιτεχνική του αξία; Ο πυρήνας έχει να κάνει με το δίκαιο. Ποιος έχει δίκιο, ποιος υπερασπίζεται τι; Είναι μια εσωτερική μάχη. Ποιος είναι ο Ιούλιος Καίσαρ;». Ερωτήματα και σκέψεις για το σαιξπηρικό έργο που ανεβάζει στο Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν της οδού Φρυνίχου εκφράζει η σκηνοθέτρια Νατάσσα Τριανταφύλλη που επέλεξε για όλους τους ρόλους τον Ρένο Χαραλαμπίδη.
Ναι, ο Σταμάτης Φασουλής επιστρέφει στη σκηνή.
Αποτέλεσμα υπόγειας και σκοτεινής συνωμοσίας, πολιτικός δάκτυλος, μόδα ή απλώς μια τυχαία συγκυρία; Μπορεί να είναι το ένα ή το άλλο, τίποτε από όλα αυτά ή και όλα μαζί. Σε κάθε περίπτωση όμως, όταν οι συμπτώσεις είναι πολλές, πολλά είναι και τα ερωτήματα που γεννιούνται...
Λίγη ακόμη «Αγριόπαπια» στο θέατρο Πορεία - σπεύσατε!
Με θεατές που αγγίζουν ή και ξεπερνούν τις εκατό χιλιάδες (σε όλες τις παραστάσεις και παραγωγές, εντός και εκτός), το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά κλείνει την πρώτη τριετία της καλλιτεχνικής διεύθυνσης του Νίκου Διαμαντή (η σύμβασή του ανανεώνεται κάθε χρόνο).
Η άνοιξη φέρνει βραβεία...