Ο δημιουργός του Θεάτρου του Νέου Κόσμου, πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, γιορτάζει τα 30 χρόνια του στη σκηνοθεσία με δύο σύγχρονα έργα
«Ο,τι έκανα στη ζωή μου το έκανα γιατί εκεί με πήγαινε η ψυχή μου. Δεν σκεφτόμουν καν το πρακτικό αποτέλεσμα – συχνά οδυνηρό. Γιατί τα πρακτικά φτιάχνονται, η ψυχή όμως δεν πρέπει να μελανιάζει» λέει η Κάτια Δανδουλάκη
Η καταξιωμένη ηθοποιός επιστρέφει για λίγες παραστάσεις στον «Αρίστο» του Γιώργου Παπαγεωργίου
Οι άνθρωποι καθώς μεγαλώνουν αλλάζουν, μαλακώνουν (ίσως) και αφήνουν να διαφανούν ευαισθησίες που είχαν επιλέξει, συνειδητά, να κρύβουν. Ερχονται και τα γεγονότα, εξωτερικοί παράγοντες που δεν ελέγχουμε, οπότε αυτές οι αλλαγές γίνονται πιο διακριτές. Κι όλο αυτό αντικατοπτρίζεται στο έργο τους, εν προκειμένω στις παραστάσεις τους. Ο Γιάννης Χουβαρδάς, μια από τις εξέχουσες καλλιτεχνικές προσωπικότητες […]
O διαγωνισμός του ΥΠΠΟ, οι υποψήφιοι και η επιτροπή αξιολόγησης για τη θέση του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή, που θα ανακοινωθεί στα τέλη Σεπτεμβρίου
Ο κορυφαίος έλληνας συνθέτης ξεκίνησε να «ντύνει» παραστάσεις με τις νότες και τους ήχους του πριν από 60 χρόνια. Από τη συνάντηση με τον Καμπανέλλη στην αρχαία τραγωδία και κωμωδία και στα μεγάλα θέατρα του κόσμου
Παγκόσμια πρεμιέρα στην Επίδαυρο για μια σύγχρονη εκδοχή της σοφόκλειας τραγωδίας από τον γερμανό σκηνοθέτη, ο οποίος μας μιλάει και για τη θέση της γυναίκας στον κόσμο αλλά και την ανάγκη της τέχνης τον καιρό της πανδημίας
Η μεγάλη ελληνίδα ηθοποιός μιλά για τη Μαίρη Τάιρονπου υποδύεται στο «Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα», για την αγωνία της πρεμιέρας αλλά και για το βλέμμα των άλλων
Ο έλληνας ηθοποιός και σκηνοθέτης μιλάει για την ερμηνεία του Πενθέα στις «Βάκχες» του Ευριπίδη, για τον τρόμο της απώλειας της συνείδησης και για την Επίδαυρο
Η μεγάλη ελληνίδα ηθοποιός μιλά για τη Μαίρη Τάιρον που υποδύεται στο «Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα», για την αγωνία της πρεμιέρας αλλά και για το βλέμμα των άλλων
Ο γνωστός ηθοποιός και σκηνοθέτης μιλάει για την παρουσία του στο «1821, η Επιθεώρηση», για την ιστορική αλήθεια και για τα διδάγματα από τον κορωνοϊό
Ο δημοφιλής ηθοποιός, που ερμηνεύει τον Κρέοντα στις «Φοίνισσες» του Ευριπίδη με το Εθνικό, μιλά για τον ρόλο του, για τις καταγγελίες στο θέατρο και για το πώς αποτιμά την επιτυχία
Ο ηθοποιός που κατεβαίνει στην Επίδαυρο με τον «Προμηθέα Δεσμώτη» του Αισχύλου μιλάει για την ενέργεια του αρχαίου θεάτρου, για την πρώτη του σκηνοθεσία, για τον «μεγάλο θυμό» και για την ελεύθερη πτώση μετά τα 40.
Ανάμεσα στον Αριστοφάνη και στο 1821, ο σκηνοθέτης, ηθοποιός και δάσκαλος μιλάει για το θέατρο, τις σχολές και το νέο τοπίο
Το Φεστιβάλ, οι παραστάσεις και οι περιοδείες που ετοιμάζονται για τους θερινούς μήνες με την αγωνία «να πάνε όλα καλά»
Ο 42χρονος ηθοποιός, που κέρδισε το βραβείο «Δημήτρης Χορν» το 2008, μιλάει για θέατρο και τηλεόραση στον καιρό της πανδημίας και των καταγγελιών