Η Μαρία Ναυπλιώτου μιλάει για το «Ακρωτήρι», ένα έργο για την άνοια «που μας βυθίζει στα πιο σκοτεινά κομμάτια της ύπαρξής μας», και δηλώνει με έμφαση πως «όσο έχουμε την υγεία μας όλα τα προβλήματα έχουν λύση»
Ο Σταμάτης Φασουλής μιλά στο ΒΗΜΑ Talks για την προσωπική και επαγγελματική του διαδρομή και για όσα, λίγα κατά τον ίδιο, τον κάνουν πραγματικά υπερήφανο.
Η ηθοποιός μιλάει για το έργο «Λεωφορείον ο Πόθος» του Τενεσί Ουίλιαμς και τον ρόλο της Μπλανς Ντιμπουά που ερμηνεύει, καθώς και για το θέατρο στο οποίο «άνθρωποι βγάζουν λεφτά ενώ οι ηθοποιοί φυτοζωούν».
Η συγγραφέας και πανεπιστημιακός Λένα Διβάνη μιλά στο ΒΗΜΑ Talks για την εποχή του εύκολου, όπως αποκαλεί την ιστορική περίοδο που διανύουμε, μια εποχή που ευνοεί τον λαϊκισμό και τα «θαύματα της μιας μέρας» σε κάθε σχεδόν έκφανση της καθημερινότητάς μας.
Ο ηθοποιός μιλάει για τον Φρανκενστάιν που θα ερμηνεύσει εφέτος, την τεχνητή νοημοσύνη, το τέρας που κρύβουν οι άνθρωποι μέσα τους, το πώς τον βοήθησε το θέατρο και πώς νιώθει τώρα που πενηντάρισε ενώ «ανήκα στους νέους που έλεγαν ότι θα πεθάνουμε στα 33 σαν τον Χριστό».
Ένας από τους σημαντικότερους σκηνοθέτες του ελληνικού Θεάτρου, ένας άνθρωπος που το καθόρισε με τις ιδέες και το όραμά του, μιλά στο ΒΗΜΑ Talks λίγες μέρες πριν σηκώσει την αυλαία της φετινής θεατρικής σεζόν.
Ο Κωστής Χατζηδάκης, Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, μοιράζεται στο BHMA Talks, ορόσημα από μια πολιτική διαδρομή 30 ετών καθώς και τις φιλοδοξίες του για το μέλλον.
Ο Θωμάς Μοσχόπουλος, που σκηνοθετεί το «Περιμένοντας τον Γκοντό» μη έχοντας «καμία ανάγκη να βάλω τις ιδέες μου να καλύψουν τον κορυφαίο ιρλανδό συγγραφέα», μιλάει για το έργο, τους «γερασμένους» νέους και την τεχνητή νοημοσύνη.
Ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος μιλάει για το σκληρό έργο της Μέγκαν Τάιλερ που σκηνοθετεί και εξηγεί ότι δεν νομιμοποιεί τη βία – το αντίθετο
Η ζωή και το έργο της Χαράς Κιοσσέ, επί δεκαετίες δημοσιογράφου του «Βήματος» και στενής συνεργάτιδας του Χρήστου Λαμπράκη.
Ο Νίκος Ψαρράς μιλάει για το έργο «True West» του Σαμ Σέπαρντ στο οποίο πρωταγωνιστεί εφέτος (θέατρο Χώρα), το Χόλιγουντ και το πώς είναι να σε σκηνοθετεί η γυναίκα σου: «Η πρόβα μαζί της δεν τελειώνει ποτέ».
Η Αννα Μάσχα μιλάει για τη χαροκαμένη μάνα που ερμηνεύει εφέτος στο θέατρο, τη βία των ανηλίκων και τον ρόλο της οικογένειας, τη σχέση της με την κωμωδία, τη σημασία της σκηνικής ηλικίας ενός ηθοποιού και την τηλεόραση.
Η Μαρία Καβογιάννη μιλά στο ΒΗΜΑ Talks για τον νέο κύκλο του Maestro, τη θεατρική της συνεργασία με τον Γιωργή Τσουρή και τον Μάκη Παπαδημητρίου, αλλά και στον κομβικό ρόλο που, κατά την ίδια, διαδραμάτισε η τύχη στην καλλιτεχνική διαδρομή της.
Ο ηθοποιός μιλάει για τον ρόλο του στην παράσταση «Τριαντάφυλλο στο στήθος» που κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες, την επιτυχία η οποία «δεν μετριέται απαραίτητα με βραβεία» και τη σημασία τού να εξελίσσεσαι.
Ο ιταλός σκηνοθέτης Αντόνιο Λατέλα μιλάει για τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Ουίλιαμς που ανεβάζει στο Θέατρο Τέχνης και εξηγεί γιατί είναι ανάγκη «να επιστρέψουμε στη θεατρική γραμματική».
Η Κατερίνα Λέχου μιλάει για τον ρόλο της «Λίντας» που θα ερμηνεύσει εφέτος στο Επί Κολωνώ και τις παρενέργειες του γεγονότος ότι ζούμε «σε έναν ανδρικό κόσμο».
Η Αννα Διαμαντοπούλου, μιλά στο BHMA Talks λίγο πριν την κεντρική ομιλία της με την οποία θα κορυφώσει την εκστρατεία της για την ηγεσία του ΠαΣοΚ.
«Το γέλιο είναι μεγάλη ντόπα και η κωμωδία δύσκολο είδος» επισημαίνει ο Γιώργος Παπαγεωργίου ηθοποιός, σκηνοθέτης και μουσικός που μας μιλά για τα δύο θεατρικά που ανεβάζει εφέτος.
Σε αναζήτηση καλλιτεχνικού διευθυντή βρίσκεται το υπουργείο Πολιτισμού μετά την ανακοίνωση του Γιάννη Μόσχου ότι δεν επιθυμεί ανανέωση της θητείας του.
Το κλασικό είναι πάντα στη σκηνή: πλούσιος και ο φετινός θεατρικός χειμώνας με πολλά έργα μεγάλων κλασικών.