Οι συστάσεις για το πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο της VW - και το πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του πανευρωπαϊκά - ίσως να περιττεύουν, όμως οι αριθμοί που συνοδεύουν το μικρομεσαίο μοντέλο της γερμανικής φίρμας και μόνο στην ανάγνωσή τους εντυπωσιάζουν.
Η Peugeot σφίγγει τον κλοιό γύρω από τον ανταγωνισμό των συνεχώς ανερχόμενων crossover - SUV με μιαν αχτύπητη ομάδα: το νέο 3008, το μικρότερο 2008 και σε λίγο χρονικό διάστημα η γκάμα θα εμπλουτιστεί και από το 5008.
Το Captur, ο εκπρόσωπος της γαλλικής φίρμας στην κατηγορία των μικρών crossover, αποτελεί ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της Renault, χάρη στο «μείγμα» των υποκατηγοριών που πρεσβεύει.
Η smart τήρησε την υπόσχεσή της που ήθελε τα νέα της μοντέλα να μπαίνουν στην πρίζα από το 2017.
Η Toyota δίνει έμφαση στην ουσία, αφήνει το περιτύλιγμα και εστιάζει την προσοχή της εκεί όπου έχει αναγνωρισθεί όσο καμία άλλη φίρμα, στην υβριδική τεχνολογία και στην γκάμα των κινητήρων που καλύπτει κάθε καύσιμο.
Ακολουθώντας το ρητό «ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις», η Nissan αποφάσισε να κρατήσει από το προγενέστερο Micra μόνο το όνομα και να δημιουργήσει το πιο σύγχρονο μοντέλο στην ιστορία της, το οποίο φαίνεται να έχει «επαναστατήσει» σε σχέση με το παρελθόν.
Τον Ιανουάριο αποκαλύφθηκε στο Ντιτρόιτ, τον Μάρτιο πέρασε στην απέναντι όχθη και πάτησε σε ευρωπαϊκό έδαφος και στο σαλόνι της Γενεύης και σε λίγες ημέρες θα «κατηφορίσει» και στην ελληνική αγορά.
H ηλεκτροκίνηση δείχνει το μέλλον της αυτοκίνησης,