Ξέρουμε τι είμαστε και τι θέλουμε. Ούτε εθελοντές. Ούτε αυταπάρνησης ήρωες του ιστορικού οχυρού της αστικής ενημέρωσης
Εν αντιθέσει με την ιστορία οποιασδήποτε άλλης επιτυχημένης φίρμας όπου οι παντός είδους «θρύλοι» περιβάλλονται - είτε εκ καταβολής τους είτε εκ των υστέρων - με κάποιου είδους «μυθολογία» και τις απαραίτητες δόσεις φιλολογίας προκειμένου να στοιχειοθετηθεί ο εκάστοτε «μύθος», το αφήγημα της AMG διήνυσε 50 χρόνια πορείας, φτάνοντας στο σήμερα χωρίς τις συνήθεις φανφάρες και υπερβολές σε λεκτικό επίπεδο.
Σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων κυριαρχεί η αξιωματική αρχή ότι η ενασχόληση με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό θα επιφέρει νομοτελειακά βελτιώσεις σε κάθε επίπεδο. Κάπως έτσι οι άνθρωποι τoυ Affalterbach θα πρέπει να «πείσμωσαν» που η αγωνιστική επιτυχία της AMG GT3 στην αντίστοιχη κατηγορία δεν μεταφράστηκε σε ισάξια εμπορικά αποτελέσματα για το «πολιτικό» alter ego της, την ΑΜG GT S, επιλέγοντας να δώσουν ως απάντηση την GT R.
Τη 12η Φεβρουαρίου 1957, το εργοστάσιο της Jaguar στο Browns Lane του Coventry λειτουργεί σε 24ωρη βάση.
H σύγχρονη τάση για εξατομίκευση και όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές στην αυτοκινητοβιομηχανία η οποία, ιδίως τα τελευταία χρόνια,
Εκτός από την επιλογή μιας αμιγώς ευρωπαϊκής διοργάνωσης, της διεθνούς έκθεσης του Παρισιού για την παγκόσμια πρεμιέρα του,
Πιστή σε μια ιδιότυπη παράδοση κατάρριψης των premium ταμπού που πριν από 20 χρόνια την ώθησε να λανσάρει τη M-Class
Πριν από περίπου 60 χρόνια, οπότε και ξεκινά η σουηδική παράδοση των station wagons, η αυτοκινητοβιομηχανία ελάχιστη σημασία έδινε