Η μελισσοκομία θεωρείται από αρχαιοτάτων χρόνων τέχνη, η οποία ανά τους αιώνες εξελίχθηκε σε παράδοση.
Απάντηση στις χθεσινές αιχμές του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστου Σπίρτζη για τη σύνθεση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας Beat, αλλά και στην κατηγορία ότι η εταιρεία δεν έχει πληρώσει ούτε ευρώ φόρου στην Ελλάδα, δίνει με ανακοίνωσή της η Beat.
Δεύτερο κύκλο κόντρας με τη BEAT άνοιξε εχθές, Τρίτη, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης, κάνοντας επίθεση στην εταιρεία σχετικά με τη μετοχική της σύνθεση και τη φορολογική «ασυλία» που αυτή -κατά τα λεγόμενά του- της εξασφαλίζει. Δεν παρέλειψε μάλιστα να ζητήσει από τον επικεφαλής της ΒΕΑΤ, κ. Νίκο Δρανδάκη, στο ραντεβού τους […]
Οριζόντια μείωση σε ποσοστό 40% για την πλειοψηφία των προστίμων για οδικές παραβάσεις, ενιαία πρόστιμα για όλους και προσαύξηση μέχρι το τριπλάσιο του προστίμου ανάλογα με το εισόδημα
Νόμιμο εκπρόσωπο στην Ελλάδα ή υπεύθυνο άσκησης της δραστηριότητας διαμεσολάβησης, που κατοικεί ή εδρεύει
Ταλαιπωρία δίχως τέλος για το επιβατικό κοινό η έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Η αναμονή τριών και πλέον
Η δυναμική που αναπτύσσει το λιμάνι του Πειραιά μετά την άφιξη της COSCO έχει αναζωπυρώσει τη συζήτηση για την αναβάθμιση της χώρας σ' ένα διεθνές logistics hub. Εκτός από το Θριάσιο, που εκ της θέσεώς του είναι ο «κόμβος» του εγχειρήματος, αν και παραμένει στα σκαριά, η Θεσσαλονίκη, η Αλεξανδρούπολη, η Ηγουμενίτσα, η Πάτρα, ο Βόλος και άλλες πόλεις βρίσκονται μόνο στο κάδρο των εξαγγελιών.
Περισσότερες από 100.000 προσωποποιημένες «έξυπνες» κάρτες έχουν εκδοθεί επί του παρόντος, σύμφωνα με τα
Ανάμεσα στις δέκα πιο σημαντικές αγορές διεθνώς για την Qatar Airways εντάσσεται η Ελλάδα. Επαναβεβαιώνοντας
«Η θεραπεία αρχίζει τη στιγμή που δημιουργείται η κοινότητα».
Αναθέρμανση του επενδυτικού ενδιαφέροντος για την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) δείχνουν τα μηνύματα που φτάνουν το τελευταίο διάστημα. Αν και όλα φαίνονταν παγωμένα, η ολοκλήρωση της εξαγοράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τους Ιταλικούς Σιδηροδρόμους έχει αναβαθμίσει τον ρόλο της κρατικής σήμερα εταιρείας.
Το άνοιγμα των εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών φέρνει νέους «παίκτες» στην αγορά. Ακολουθώντας με δυο περίπου χρόνια καθυστέρηση την υπόλοιπη Ευρώπη, η χώρα μας έκανε την Παρασκευή ένα αποφασιστικό βήμα για την απελευθέρωσή της, με την υπογραφή ανάμεσα στη Rail Cargo Logistics Goldair και τον ΟΣΕ της σύμβασης πρόσβασης στο δίκτυο.
Στην τελική ευθεία μπαίνει η παραχώρηση των 588 στρεμμάτων του Εμπορευματικού Κέντρου Θριασίου Πεδίου. Εντός των ημερών αναμένεται η ΓΑΙΑΟΣΕ να αποστείλει τη σύμβαση για έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο, αφού πρώτα το Διοικητικό Συμβούλιο ανακηρύξει ως οριστικό ανάδοχο την κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ - Goldair. Η επένδυση πρόκειται να ξεπεράσει τα 250 εκατ. ευρώ σε βάθος δεκαετίας, υπολογίζοντας και τις βοηθητικές επενδύσεις για τη λειτουργία των σιδηροδρομικών υποδομών.
«Μπαμπά μου, θα τρέξω για να έρθω κοντά σου». Αυτό θα σκέφτεται η 13χρονη Slava, τρέχοντας αύριο, Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2017, στον 6ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης.
Ενα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα στη διαδικασία καθιέρωσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου είναι η διείσδυσή του
Οταν το 2011 η Apifon έκανε τα πρώτα της βήματα στο direct messaging, το Internet of Things (IoT) ήταν μια έννοια άγνωστη στο ευρύ κοινό και δεν πρωταγωνιστούσε ούτε καν σε συζητήσεις μεταξύ των πιο μυημένων στις νέες τεχνολογίες.
Στις αρχές Νοεμβρίου αναμένεται να μπουν οι εκσκαφείς και να ξεκινήσουν οι βαριές εργασίες στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια προκειμένου αυτά να αναμορφωθούν αρχικά εν όψει της επόμενης θερινής περιόδου.
Με το «ανάγκα και θεοί πείθονται» ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την κατάργηση των χάρτινων καρτών και εισιτηρίων των μέσων μεταφοράς της πρωτεύουσας.
Σύγχυση γύρω από τη δυνατότητα άμεσης καθιέρωσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου έφερε η χθεσινή κόντρα ανάμεσα στο Υπουργείο Υποδομών και την Ένωση Εργαζομένων ΣΤΑ.ΣΥ.
Στοπ στην έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από την Πέμπτη, 5 Οκτωβρίου 2017, βάζει η Ένωση Εργαζομένων