Εχοντας ως στόχο μια παγκόσμια αγορά 43 δισ. δολαρίων για υπηρεσίες μετάφρασης, η ελληνική Transifex όχι μόνο
Η αίσθηση ότι το πρόγραμμα των αποκρατικοποιήσεων έχει ανεβάσει στροφές υπό την πίεση της ολοκλήρωσης της τέταρτης αξιολόγησης στηρίζεται λίγο-πολύ στα 516 εκατ. ευρώ που μπήκαν μέσα στο πρώτο τρίμηνο στα ταμεία από τις συμφωνίες για το 67% του ΟΛΘ και το 5% του ΟΤΕ. Ποσό που αντιστοιχεί στο ένα τέταρτο του στόχου των 2 δισ. ευρώ για το 2018.
«Μια ιδέα όταν την κρατάς στο συρτάρι, μένει στο συρτάρι». Με αυτή τη φράση συνοψίζει ο κ. Κωνστάντιος Μπατσιώλας τη μέχρι σήμερα εμπειρία του από το ταξίδι στον κόσμο της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Η επόμενη φάση για την κατασκευή του άξονα Πατρών - Πύργου ξεκίνησε, με την έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή του φακέλου μεγάλου έργου μετά από μια επίπονη διαδικασία μηνών. Φαίνεται όμως, όπως έχουν ως σήμερα διαμορφωθεί τα δεδομένα στις οκτώ εργολαβίες για τα 75 χλμ. του οδικού άξονα, πως το «παιχνίδι» τώρα ανεβαίνει επίπεδο.
Ανοίγει ο δρόμος της υλοποίησης του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος, με την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη χρηματοδότηση της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου με 293 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Συνοχής.
Τέσσερα χρόνια και 10 εκατ. επιβάτες γιορτάζει εφέτος η Ryanair στην Αθήνα. Η εταιρεία χαμηλών ναύλων ξεκίνησε πτήσεις στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) τον Απρίλιο του 2014, κι από το 1 εκατ. επιβάτες της πρώτης χρονιάς «απογειώθηκε» μέσα σε τέσσερα χρόνια στα 10 εκατ. επιβάτες.
Στις θετικές προοπτικές του ελληνικού τουρισμού, με έμφαση στη θερινή περίοδο, αλλά και στοχευμένες κινήσεις στους χειμερινούς προορισμούς, επενδύει ο Όμιλος Lufthansa στην Ελλάδα.
Το Euroduplex είναι ένα τρένο που ήρθε για να διατηρήσει το «μύθο» του TGV, του τρένου υψηλών ταχυτήτων που έχτισε την ιστορία του από το 1981, οπότε η γαλλική εταιρεία Alstom με τον γαλλικό οργανισμό σιδηροδρόμων SNCF το δρομολόγησαν στη διαδρομή Παρίσι - Λυών.
Αναμφισβήτητα οι χαμένοι από την απόφαση της Ryanair να μειώσει τα εσωτερικά της δρομολόγια στην Ελλάδα, ακολουθώντας μια συνήθη σε ευρωπαϊκό επίπεδο εμπορική της πρακτική,
Μειώνει τα δρομολόγιά της από το αεροδρόμιο των Χανίων η Ryanair, επικαλούμενη τις υψηλές χρεώσεις των ελληνικών αεροδρομίων που ευνοούν μόνο τις εποχικές πτήσεις κατά τη θερινή περίοδο και προς διεθνής μόνο προορισμούς.
Ένα μεγάλο «ναι μεν, αλλά…» μένει για την Ελλάδα στον απόηχο των στοιχείων για την οδική ασφάλεια στην Ευρώπη, που δημοσιοποίησε εχθές η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Λίγο προτού χτυπήσει την πόρτα του Πανεπιστημίου του Μάντσεστερ, το Academous έχει ήδη ταξιδέψει 70.000 χλμ. σε 17 ακαδημαϊκά ιδρύματα σε 9 χώρες και 4 ηπείρους.
Σε μία ακόμα άνυδρη χρονιά για τα έργα υποδομών εξελίσσεται το 2018. Παρά τις προσδοκίες για επιτάχυνση της παραγωγής νέων έργων στα τέλη της περασμένης χρονιάς, προκειμένου να καλυφθεί το περίφημο κενό που άφησε η ολοκλήρωση των οδικών αξόνων, τα νέα μεγάλα έργα αργούν.
Διεθνής διαγωνισμός για την «Εγκατάσταση πλήρους ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικής χρέωσης διοδίων τελών, δορυφορικής τεχνολογίας με οπτική αναγνώριση» σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους της χώρας πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη.
Δυο βασικές εκκρεμότητες δίνουν παράταση στην πλήρη εφαρμογή του συστήματος του «έξυπνου» εισιτηρίου, που φαίνεται ότι θα φτάσει μέχρι το καλοκαίρι. Ένα βήμα πιο κοντά στο κλείσιμο των πυλών έγινε με τη δυνατότητα ενεργοποίησης των προσωποποιημένων καρτών για τους ανέργους και τα ΑμεΑ.
Με καθυστέρηση περίπου ενός μηνός ξεκίνησε να λειτουργεί το σύστημα ενεργοποίησης των ηλεκτρονικών καρτών των
H Aefean υπέγραψε σήμερα Τετάρτη προσύμφωνο για έως 42 αεροσκάφη Airbus της οικογένειας 320. Πρόκειται για την μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση στην Ελλάδα.
Το πρώτο αεροσκάφος της Wizz Air προσγειώθηκε σήμερα, Δευτέρα, το μεσημέρι στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», εγκαινιάζοντας τα επτά δρομολόγια της εταιρείας από την Αθήνα, που με το «καλημέρα» γίνεται η 4η αεροπορική χαμηλών ναύλων στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ).
Ενα ακόμη χαμένο καλοκαίρι το εφετινό για τα υδροπλάνα. Μια δεκαετία σχεδόν μετά την άδοξη «προσγείωση» της πρώτης επενδυτικής απόπειρας από την ελληνοκαναδική AirSeaLines, και πέντε χρόνια μετά την ψήφιση του ισχύοντος νομικού πλαισίου, τα υδροπλάνα παραμένουν καθηλωμένα. Το εξαιρετικά περιορισμένο δίκτυο αδειοδοτημένων υδατοδρομίων, αλλά και η αναμονή εδώ και ενάμιση χρόνο του σχεδίου νόμου, που έχει καταλήξει σαν το γιοφύρι της Αρτας, αποθαρρύνουν τους επενδυτές που προτιμούν πιο ήρεμα νερά για τις τοποθετήσεις τους.
Με premium που κινήθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, στο 3% άσκησε η Deutsche Telekom AG το δικαίωμα πρώτης άρνησης για την απόκτηση του 5% του ΟΤΕ , σε συνέχεια της ειδοποίησης που είχε λάβει η εταιρεία από το ΤΑΙΠΕΔ στις 16 Μαρτίου 2018. Το ύψος της συναλλαγής διαμορφώνεται στα 284.051.959,81 ευρώ και απομένει η τυπική ολοκλήρωσή της, για την οποία θα συνεργαστούν οι δύο πλευρές, όπως ανακοίνωσε σήμερα το ΤΑΙΠΕΔ.