Με συνολικό προϋπολογισμό 461.094.000 ευρώ θα πατήσει γκάζι πριν το Πάσχα ο διεθνής διαγωνισμός για την προμήθεια συνολικά 750 λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη
Πρόσκληση ενδιαφέροντος από το ΤΑΙΠΕΔ – Η αξιολόγηση από εξωτερικό σύμβουλο που επέβαλαν οι Θεσμοί άλλαξε τα δεδομένα
Το μήνυμα ανάληψης ευθυνών του γενικού γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών – 60% των συμβάντων οφείλεται σε εξωτερικά αίτια
Κενό στο θεσμικό πλαίσιο – Εφαρμογή geo-fencing για τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας – Μέτρα ασφαλείας προτείνουν οι Δήμοι
Ανοίγει ο δρόμος για την ολοκλήρωση του άξονα μέχρι την Καλαμάτα
Η ανάδειξη του αναδόχου για τον ΒΟΑΚ θα ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι ή το φθινόπωρο του 2019 – Στη Βουλή το αεροδρόμιο στο Καστέλι
Ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση από το ΤΑΙΠΕΔ - Σε σιδηροδρομικό όμιλο εξελίσσεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Συνολικό τίμημα 22 εκατ. ευρώ
Ηγετική η θέση της AEGEAN – Μετέφερε 14 εκατ. επιβάτες το 2018
Ανησυχία φέρνει η απόφαση του ΣτΕ για το Ακτιο - Αμβρακία που έχει κοινά στοιχεία με την υπόθεση του μετρό – Οι κινήσεις τακτικής των κατασκευαστών
Στην δεύτερη φάση ο διπλός διαγωνισμός – Οι 5+5 μνηστήρες συνεχίζουν
Ο αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα-Υλίκη προτεραιότητα στο πρόγραμμα Υποδομών της ΝΔ – Οι εμπορευματικές μεταφορές πυκνώνουν τον χάρτη των αυτοκινητόδρομων
Η ιδέα της αποκάλυψης της κοίτης του Ιλισού από το Ολυμπιείον ως το Φιξ αφήνει μετέωρη την τύχη του μέσου – Η απουσία μελετών και αναλύσεων μεταθέτει αόριστα στο μέλλον τις αποφάσεις
Μόνη ελπίδα για την εφετινή σεζόν είναι οι δοκιμαστικές πτήσεις
Ο ΟΣΕ αξιοποιεί και ενισχύει ιστορικές σιδηροδρομικές διαδρομές όπως ο «Μουτζούρης» στο πλαίσιο της τουριστικής ανάπτυξης
Ολοκληρώνεται η α’ φάση του διαγωνισμού για τα 1.450 στρέμματα του ΟΣΕ
Το θέμα φιγουράρει ανάμεσα στις κόκκινες κάρτες που μπλόκαραν την εκταμίευση του 1 δισ. ευρώ – Σημείο τριβής το κόστος συντήρησης του άξονα
Προκηρύσσεται η ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση του Λάρισα-Βόλος
Τρεις συμμετοχές αλλά δύο προσφορές
Ολοκληρώθηκε η δεύτερη φάση του διαγωνισμού για το τμήμα Άλσος Βεΐκου-Γουδή του μετρό της Αθήνας
Οι τρεις πυλώνες που οι υπεύθυνοι πρέπει να εστιάσουν στα αστικά κέντρα – Μετακινήσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες του κοινού – Καινοτομία και βιωσιμότητα είναι το «κλειδί»