Στα 2 εκατ. επιβάτες η δυναμικότητα του το 2021
Με το «καλημέρα» θα κληθεί να λάβει δύσκολες αποφάσεις για διαγωνισμούς αξίας άνω των 4,5 δισ. ευρώ
Πώς ο Κλεισθένης απειλεί να μετατρέψει σε ρινγκ τα συμβούλια των ΟΤΑ – Τι λένε δήμαρχοι που θα κληθούν να εφαρμόσουν τις συνεργασίες στην πράξη
Θεσμοθετούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα – Αφορούν το σύνολο του οδικού δικτύου και χώρους στάθμευσης δημόσιων και ιδιωτικών κτηρίων
Οι πρωταθλητές των εκλογών μοιράζονται τη συνταγή της επιτυχίας και εξομολογούνται τα προσωπικά τους στοιχήματα
Το κόστος για το Δημόσιο εξαιτίας της αναστολής πληρωμής για τους κατοίκους Ωρωπού και Βαρνάβα ανέρχεται ετησίως σε 10-12 εκατ. ευρώ – Τι θα γίνει με τα ηλεκτρονικά διόδια και τις συμβάσεις
Η κυκλοφορία διακόπηκε λόγω σοβαρών κατολισθήσεων στην περιοχή
Η έλλειψη θεσμικού πλαισίου στη χώρα μας, οι δυσκολίες εναρμόνισης με τις διατάξεις του ΚΟΚ και το παράδειγμα της Γαλλίας
Αναβάθμιση του σιδηρόδρομου εντός Αττικής – Συνδέονται τρένο και μετρό στον Σταθμό Λαρίσης – Με σήραγγα η παράκαμψη του Δήμου Αχαρνών
Με συνολικό προϋπολογισμό 461.094.000 ευρώ ξεκινάει ο διεθνής διαγωνισμός για την προμήθεια συνολικά 490 λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, με δικαίωμα προαίρεσης για ακόμη 260 οχήματα.
Η μελετητική ανωριμότητα και η πρακτική των μεγάλων εκπτώσεων κοστίζουν ακριβά σε χρόνο και χρήμα
Μονόδρομος για την κυβέρνηση οι συμπράξεις του δημόσιου τομέα με τον ιδιωτικό για τη χρηματοδότηση νέων έργων
Μετατίθεται για το 2020 η ολοκλήρωση του διαγωνισμού παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου
Τα μεγάλα στοιχήματα και η επιδίωξη να εξελιχθεί η Ελλάδα σε περιφερειακό logistics hub – Πρώτος στόχος να φθάσει στο 11% των εμπορευματικών μεταφορών από το μόλις 1% που είναι σήμερα
Τα πάθη του πολύπαθου αυτοκινητοδρόμου, η εκκρεμότητα Καλογρίτσα και ο προϋπολογισμός του έργου
Καθυστέρηση τουλάχιστον 6 μηνών για την έναρξη των εργασιών – Αναμένεται νέος κύκλος διευκρινίσεων για τους όρους του διαγωνισμού από την Κομισιόν – Αιχμές για τον διαγωνισμό για το Θριάσιο ΙΙ
Αναβάθμιση 75 οχημάτων ηλικίας 34 ετών σχεδιάζει η Αττικό Μετρό – Έργο προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ
Τα εμπόδια που καθυστερούν τον διαγωνισμό
Οριακή αύξηση για τον Μάρτιο και μείωση της διακίνησης επιβατών εξωτερικού