Ενίσχυση της αναπτυξιακής δυναμικής – Νέα εταιρική ταυτότητα – Αύξηση κατά 1,5 εκατ. των διαθέσιμων θέσεων
Δυναμικό άνοιγμα στην τεράστια κινεζική αγορά για το υψηλής ποιότητας ελληνικό ελαιόλαδο κάνει η κρητική Terra Creta
Τα εκτιμώμενα ετήσια έσοδα του ελληνικού δημοσίου από τον φόρο συνδρομητικής ανέρχονται σήμερα σε περίπου 25 εκατ. ευρώ.
Η επένδυση για την κατασκευή του έργου ανέρχεται στα €480 εκατ. και αναμένεται να ανοίξει νέες προοπτικές στην ανάπτυξη της Κρήτης
Συνολικά μερίσματα του Δημοσίου 1,2 δις. ευρώ για την περίοδο της παραχώρησης - Η αξία του αεροδρομίου 2 δις. στο τέλος της 35ετίας - 480 εκατ. ευρώ το κατασκευαστικό κόστος
Η νέα Συλλογική Σύμβαση είναι διάρκειας 19 μηνών, με αναδρομική ισχύ από 1η Ιανουαρίου 2020 και λήξη στις 31 Ιουλίου 2021. Εξασφαλίζει για τους εργαζομένους της ΟΤΕ Α.Ε., που προσλήφθηκαν από το 2015 και μετά, αύξηση 5,5% των μισθολογικών κλιμακίων από 1.1.2020 και επιπλέον 3,5% από 1.1.2021.
Χρηματοδότηση με 745.023 ευρώ - Περιλαμβάνει τις απαραίτητες ψηφιακές υποδομές - Τι θα γίνει με τα ΚΤΕΛ Αθήνας και Θεσσαλονίκης
Προσωρινή αναστολή ενεργειών για την επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού από την ΑΕΠΠ – Οι ισχυρισμοί της GD Infrastutture – Τι απάντησε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Στα 115 εκατ. εκτιμώνται οι συσσωρευμένες ζημιές για το 2019 - 6 εκατ. ζημιές τον μήνα - 350 εκατ. το κόστος διάσωσης - Σε διαβουλεύσεις Υπερταμείο και Υπουργείο Οικονομικών
Η «κανονικότητα» αναβάλλεται για... 2 χρόνια. Λεωφορεία και τρόλεϊ είναι δυσεύρετα ή ασφυκτικά γεμάτα. Εκτακτες βλάβες και έλλειψη οδηγών βγάζουν δρομολόγια εκτός προγράμματος. Ακόμη και με το application οι επιβάτες έρχονται αντιμέτωποι με δυσάρεστες εκπλήξεις
«Εργαλειοθήκη» από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή προς τα κράτη-μέλη για την αξιολόγηση των προμηθευτών και των κινδύνων που σχετίζονται με την ανάπτυξη των νέων υποδομών
Νέα τοπικά δρομολόγια που θα συνδέουν Θεσσαλονίκη–Κιλκίς–Σέρρες και αντίστροφα ξεκινούν στις 3 Φεβρουαρίου 2020, όπως ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Σύγκρουση με φόντα τα πανωπροίκια 500 εκατ. και τον «εκλεκτό» εργολάβο - Οι εν λειτουργία εργολαβίες και ο ρόλος της ΕΕ
Ευρεία σύσκεψη στο γραφείο του Προέδρου της Βουλής – Αίτημα για ένα εισιτήριο μετ’ επιστροφής από την υποθαλάσσια ζεύξη Ακτίου-Πρέβεζας
Μετωπική σύγκρουση Rail Cargo Logistics Goldair-ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το άνοιγμα της αγοράς - Καταγγελία για 400% υψηλότερες χρεώσεις - ΡΑΣ και Επιτροπή Ανταγωνισμού θα ελέγξουν τους ισχυρισμούς των δύο πλευρών
Το μοντέλο της Βρετανίας ακολουθεί το ελληνικό G-Cloud – Πάνω από 40 δήμοι στην αναμονή για να ενταχθούν στο κυβερνητικό νέφος με στόχο της εξαφάνιση της γραφειοκρατίας
Θα διπλασιάσει τη δυναμικότητα εξυπηρέτησης επιβατών της Κρήτης - Αξιοποίηση μέσω προτάσεων καινοτομίας για το «Νίκος Καζαντζάκης»
Νέα εκδοτήρια σε στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ με ΤΕΚ - Ρέστα και σε χαρτονομίσματα από τα νέα ΑΜΕΚ
Νέο πεδίο κόντρας η Αμβρακία Οδός – Η απόφαση ακύρωσης – Βέλη και στη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ
Οι άμεσοι στόχοι του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για το 2020 - Η τοποθέτηση του Πρωθυπουργού στο πλαίσιο της αξιολόγησης του κυβερνητικού έργου