Για τους Σκανδιναβούς, η διαφορετική οπτική της ζωής είναι εμφανής παντού, ακόμη και στην αυτοκινητοβιομηχανία. Κανείς άλλος πλην της Volvo, για παράδειγμα, δεν θα επέλεγε να παρουσιάσει ως κεντρικό έκθεμα σε παγκόσμια πρεμιέρα ένα estate μοντέλο όπως το V60 στο Σαλόνι της Γενεύης που ολοκληρώνεται σήμερα Κυριακή.
Με την αγωνία της πρώτης φοράς αλλά και τη βεβαιότητα που δημιουργεί η απήχηση των μεγαλύτερων μοντέλων της, η Lexus εισέρχεται στην κατηγορία των αστικών διαστάσεων SUV/Crossover με το UΧ που παρουσιάστηκε στη φετινή Εκθεση της Γενεύης.
Οάνεμος αλλαγής που φυσάει στην γκάμα των μοντέλων X της βαυαρικής φίρμας δεν φέρνει απλώς μαζί του νέα αυτοκίνητα όπως η X2 ή η επικείμενη - και μεγαλύτερη όλων - X7, αλλά ανανεώνει στο πέρασμά του ακόμα και τις πιο «ειδικές» εκδόσεις, όπως η X4, την οποία γνωρίσαμε από κοντά την περασμένη Τρίτη στην έκθεση αυτοκινήτου της ελβετικής πόλης.
Η διαπίστωση είναι κοινή:
Η απήχηση των κλασικών οικογενειακών μοντέλων δοκιμάζεται όλο και περισσότερο.
Η ιδέα της δημιουργίας ενός αυτοκινήτου που συνδυάζει την άνεση και την πρακτικότητα ενός sedan με την κομψότητα και τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά ενός coupe δεν είναι καινούργια.
Ταξιδεύοντας στην αμερικανική μεγαλούπολη της Ανατολικής Ακτής στα μέσα Φεβρουαρίου είναι απίθανο να μην ενδώσεις στον πειρασμό να βρεθείς στη Διεθνή Εκθεση Σκαφών που πραγματοποιείται εκεί κάθε χρόνο τέτοια εποχή.
Υπάρχουν παραδείγματα στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας που θα παραμείνουν αξεπέραστα. Η Jeep, για παράδειγμα, έδωσε το όνομά της σε μια ολόκληρη κατηγορία οχημάτων, ενώ η Toyota ταυτίστηκε με την υβριδική τεχνολογία σε τέτοιο βαθμό, που η τελευταία απέκτησε ουσιαστικό νόημα μέσα από τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας. Καθεμία από τις υβριδικές εκδόσεις τους διαδραματίζει ξεχωριστό ρόλο και αξιολογείται διαφορετικά με βάση το μέγεθος και την τιμή πώλησης.
Οι παραδοχές προηγούνται.
Η πρόσφατη εμπειρία μας επί ισπανικού εδάφους με το XC40, το μικρότερο μέχρι τώρα SUV της Volvo, ήταν αποκαλυπτική για τον ρόλο που του επιφυλάσσουν οι Σουηδοί.
Τα τελευταία χρόνια, οι ισχυροί του κλάδου υλοποιούν φιλόδοξα εγχειρήματα που εστιάζουν στην ηλεκτροκίνηση και στα συστήματα αυτόνομης οδήγησης.
Η Mission E θεωρείται ορόσηµο για την ιστορία της Porsche. Ενα future classic αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στους επόμενους 24 μήνες - αν και η πρώτη του εμφάνιση πραγματοποιήθηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2015 - έχει ήδη εξασφαλίσει τη θέση του στο μουσείο της εταιρείας στη Στουτγάρδη.
Με τους καλύτερους οιωνούς ξεκίνησε η νέα χρονιά για τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στη Γηραιά Ηπειρο, καθώς τον πρώτο μήνα του 2018, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ενωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ACEA), ταξινομήθηκαν στις χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ενωσης 1.253.877 αυτοκίνητα.
Υπάρχουν τόσο πολλά που μπορεί να γράψει κανείς για τη νέα A-Class, αλλά είναι ακόμη τόσο νωρίς.
Τη σταθερά ανοδική πορεία της Nissan στην Ευρώπη και την εμπιστοσύνη που απολαμβάνει από τους καταναλωτές σε αυτό το σημείο του πλανήτη καταδεικνύει η παραγωγή 3.000.000 Qashqai στο Ηνωμένο Βασίλειο, σχεδόν μία δεκαετία μετά την πρώτη ημερομηνία κυκλοφορίας του μοντέλου.
Η διαπίστωση είναι κοινή: όταν έχεις επιτύχει τους στόχους σου - προϊοντικούς, οικονομικούς ή άλλους - στρέφεις πλέον την προσοχή σου αλλού. Στην περίπτωση της Hyundai με την ευρύτατη γκάμα - από το i10 έως το αμιγώς ηλεκτρικό Ioniq - «ο άλλος τόπος» αφορά την εξέλιξη του τρόπου με τον οποίο βλέπει τα πράγματα. Για αυτό και η τέταρτη έκδοση του i30 (μετά την πεντάθυρη, την SW και την N με τα ισχυρότερα μοτέρ), η οποία φέρει τα διακριτικά Fastback, ξεχωρίζει για την αισθητική της προσέγγιση.
«Το νέο µας πρωτότυπο αποκαλύπτει τη μορφή των πραγμάτων που θα έρθουν στο μέλλον από εμάς». Αυτή είναι μία από τις κλασικότερες φράσεις-κλισέ στο πεδίο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
«Ηταν ένα δύσκολο ράλι για μένα, περισσότερο και από εκείνο της Αφρικής.
Ποτέ στο παρελθόν μια εταιρεία αυτοκινήτων δεν προκάλεσε με την παρουσία της στην κορυφαία έκθεση τεχνολογίας και καινοτομίας τέτοια αίσθηση όση αυτή που δημιούργησε η Mercedes-Benz στο εφετινό Consumer Electronics Show των ΗΠΑ.
Η πρωτιά της Toyota με 10.026 πωλήσεις στις συνολικές ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στη χώρα μας το 2017, οι οποίες έφτασαν τις 88.083 μονάδες, ήταν σχεδόν προδιαγεγραμμένη. Αντιστοίχως - και με φόρα από το 2016 - η Mercedes-Benz κυριάρχησε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά στην premium κατηγορία με 3.920 πωλήσεις. Ωστόσο, άλλοι είναι οι αριθμοί που προκαλούν έκπληξη: