Είναι αλήθεια ότι οι διερευνητικές συνομιλίες που άρχισαν τη Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου, διεξήχθησαν μετά από μια περίοδο ιδιαίτερα τεταμένων σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών. Η σύναψη του παράλογου τουρκολιβυκού Μνημονίου τον Νοέμβριο του 2019, οι παράνομες τουρκικές συντεταγμένες και ο σχετικός χάρτης που κατέθεσε η Τουρκία για πρώτη φορά στον ΟΗΕ (Μάρτιος του 2020), προβάλλοντας […]
Το βασικό σενάριο για την ύφεση της ελληνικής οικονομίας το 2020 λόγω του κορωνοσόκ είναι ρυθμός γύρω στο -4%. Αυτό προϋποθέτει άρση του lockdown μέχρι τα μέσα Μαΐου και ότι ακολουθούν η σταδιακή επιστροφή στην ομαλότητα, μια σχετικά καλή τουριστική καλοκαιρινή περίοδος και όχι ένα δεύτερο ισοδύναμο κύμα έξαρσης κρουσμάτων από το φθινόπωρο (επιστροφή του […]
Η Γιάννα Αγγελοπούλου αντιμετωπίζει την επέτειο των 200 χρόνων από το 1821 ως ευκαιρία αυτογνωσίας και επανατοποθέτησης της χώρας στον κόσμο
Αφετηρία ενός νέου κύκλου επιχειρήσεων ένοπλης βίας, με βάρος και ιστορικό βάθος
Είναι «νόμος της αγοράς», αλλά έχει και στοιχεία από τον νόμο του Μέρφι: Οταν θέλεις, ως κράτος, να προσελκύσεις σοβαρούς και μεγάλους ξένους επενδυτές, δεν κρύβεις τα λάθη σου ή την αβελτηρία σου κάτω από το χαλί. Γιατί, πολύ απλά, εκεί είναι που θα ψάξουν πρώτα οι ενδιαφερόμενοι. Οταν δε, ως κράτος πάλι, έχεις αναγάγει […]
Είναι εντυπωσιακό το πόσο εύκολα δημιουργούνται κάποιοι «μύθοι» στην ταλαίπωρη τούτη χώρα. Τελευταία, ένας από αυτούς τους «μύθους» έχει πλασθεί γύρω από τα καζίνα.
Είναι 19 Δεκεμβρίου 2014, η χώρα οδεύει προς τις εκλογές μιας κι έχει φανεί μέρες πριν ότι είναι αδύνατη η εκλογή προέδρου της Δημοκρατίας από την παρούσα Βουλή.
Η ποινική δίωξη που άσκησε η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πειραιά κατά του κ. Μαρινάκη και τριών άλλων προσώπων για δήθεν παράβαση του νόμου περί ναρκωτικών αποτελεί ηθικοκοινωνική δολοφονία απολύτως αθώων ανθρώπων.
Στον φάκελο που διαβίβασε υποχρεωτικά η Εισαγγελία στη Βουλή για την υπόθεση Novartis περιλαμβάνονται, όπως έχει κατά κόρον ειπωθεί, οι καταθέσεις τριών ανώνυμων μαρτύρων.
Πιεζόμενη η κυβέρνηση Τσίπρα αυτοαποκαλύπτεται, φανερώνει όπλα και συμμάχους, εκθέτοντας ιδιαιτέρως τον ευρύτατο προπαγανδιστικό μηχανισμό, τον στρατό των δήθεν ανιδιοτελών φίλων και προθύμων που κατάφεραν να συγκροτήσουν ο κ. Παππάς και η παρέα του στα σχεδόν τρία χρόνια αριστερής διακυβέρνησης.
Από τον «Παίκτη» του Ντοστογέφσκι το 1866 και τα καζίνα των γερμανικών λουτροπόλεων στο Βισμπάντεν έως σήμερα, στην εποχή του Λας Βέγκας, με το «Καζίνο» του Σκορσέζε και τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο, το «Ocean Eleven», αλλά και των ανά τον κόσμο καζίνων, πολλά πράγματα έχουν αλλάξει.