Την ευθύνη για το ότι τελικά το αφήγημα του Τραμπ επικράτησε δε βαραίνει την Χάρις αλλά το Δημοκρατικό Κόμμα , που επι τρεισήμισι χρόνια δεν επικοινώνησε ικανοποιητικά το σχέδιο του Μπάιντεν για την ενίσχυση των υποδομών και τη δυναμική στροφή στην πράσινη οικονομία.
Στην Ελλάδα ο Κυριάκος Μητσοτάκης αξιοποίησε το TikTok πρώτος και κέρδισε από αυτό τουλάχιστον σε επίπεδο εικόνας στις νεότερες ηλικίες. Τώρα έχει να αντιμετωπίσει έναν δυνατό αντίπαλο: τον Στέφανο Κασσελάκη.
Τι μας έμεινε από την καμπάνια των κομμάτων; Aυθόρμητα απαντώ: ο Κουτσούμπας ως πρωταγωνιστής του Luben, μερικά βίντεο του Κυριάκου Μητσοτάκη στο TikTok και τα υψηλών «ντεσιμπέλ» tweets φίλων του ΣΥΡΙΖΑ μέχρι τις 21 Μαΐου (η αμήχανη σιωπή που ακολούθησε επέτεινε τη δυσάρεστη ανάμνηση της πρώτης περιόδου). Κατά τ’ άλλα, αυτό που αποκαλούμε πολιτική διαφήμιση, […]
Ποια μηνύματα θέλουν να περάσουν με την τηλεοπτική τους καμπάνια ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΠαΣοΚ και πόσο καλά τα καταφέρνουν.
Σε ενδεχόμενες δεύτερες εκλογές, δεν θα απέκλεια το ενδεχόμενο να δούμε debate με τους δύο. Γιατί τότε θα συμπίπτουν οι επιδιώξεις τους.