Η… εισβολή του ποδοσφαίρου στον πλανήτη των Social Media, όσον αφορά τις μεταδόσεις των αγώνων, είναι θέμα χρόνου και το μπαλάκι πρώτη φαίνεται να πετάει στο Facebook και στην Amazon, η Premier League της Αγγλίας.
Με νέα νομοθεσία που τέθηκε σε ισχύ στην Γαλλία, οι εταιρείες υποχρεούνται να ενημερώνουν το κοινό για ρετουσαρισμένες φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται σε διαφημιστικές καμπάνιες.
Το δημοφιλές Μέσο κοινωνικής δικτύωσης που έμαθε στους χρήστες τον λακωνικό λόγο των 140 χαρακτήρων, περνάει μια από τις πιο δύσκολες στιγμές του και αυτό που μένει είναι να δείξει ότι θα καταφέρει να πάρει μια ανάσα, ανάμεσα στα νέα Μέσα που εμφανίζονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.