Η «Επιθεώρηση Τέχνης» (ΕΤ) υπήρξε ένα από τα σημαντικότερα περιοδικά της μεταπολεμικής και μετεμφυλιωτικής εποχής.
Το παραπάνω ανέκδοτο ποίημα του Ανδρέα Εμπειρίκου (βλ. φωτοτυπία χειρογράφου, Πολίτης, 17, 23/10/1998) βρέθηκε σε έναν μικρό φάκελο που περιέχει και άλλα άγνωστα κείμενά του.
Μπορεί το υπουργείο Οικονομικών να μας φορτώνει με δυσβάστακτους φόρους, έκτακτες εισφορές, ΕΝΦΙΑ κ.ά.,
Η Ελλάς είναι μία χώρα πτωχή, τίμια και ήρεμη...
Είναι παμπάλαια η γνωστή μεταφορική χρήση του δρόμου. Ο καλός και ο κακός δρόμος, ο ποιητικός δρόμος, οι δρόμοι της μουσικής, ο δρόμος της αρετής και της κακίας.
«Το αυτονόητο δικαίωμα του ελληνικού λαού στην ενημέρωση για τόσο σημαντικά ζητήματα, όπως η χθεσινή Σύνοδος Προέδρων και Πρωθυπουργών
Η Μάρη Θεοδοσοπούλου μια από τις πλέον έγκυρες και ευθύβολες κριτικούς της σύγχρονης νεοελληνικής λογοτεχνίας και φιλολογίας πέθανε στις 9 Αυγούστου.
Με αυτόν τον εύγλωττο τίτλο πορεύτηκε έναν ολόκληρο μήνα το Φεστιβάλ Φιλίππων. Ψυχή και εμπνευστής του ο Θοδωρής Γκόνης.
Ο αξιότιμος κ. Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων κλπ φαίνεται ότι διαθέτει, πέρα από τα τυπικά προσόντα...
Η παλαιά δασκαλίστικη ρήση «επανάληψις μήτηρ πάσης μαθήσεως» ισχύει, πιστεύω, όταν αυτή η επανάληψη έχει να κάνει με «ύλη» την οποία ο μαθητής/σπουδαστής οφείλει να κατακτήσει.
«Η δημοκρατία γεννήθηκε νικημένη, έζησε ανάστατη και πέθανε κατεστραμμένη».
Ποίημα συνέθεσε και δημοσίευσε ο αξιότιμος κ. Στέλιος Παππάς, πατέρας του υπουργού Επικρατείας, με αφορμή τα πρόσφατα γενέθλια του Πρωθυπουργού...
Οι παραπάνω χαρακτηρισμοί δεν αφορούν τους «ευγενείς» έλληνες και ξένους...
Aς μου συγχωρέσει ο ποιητής τη μικρή αυθαιρεσία. Ομως αν ήταν σήμερα παρών και ζούσε μαζί μας αυτή την απερίγραπτη πολιτική και κοινωνική κατάσταση
Δύο είναι οι όψεις της αρχαιογνωστικής ενασχόλησης του Δ. Ν. Μαρωνίτη (ΔΝΜ).