«Hommage».
Το νέο επεισόδιο στο σίριαλ που λέγεται «κάποιοι-κάποτε-προσπάθησαν-να-εξυγιάνουν το ΤΑΠ» γυρίστηκε την περασμένη εβδομάδα.
O Koνσταντίν Μπογκομόλοφ είναι ερωτευμένος.
«Μα είναι, Γιωργή, Σεφέρικο πέρα για πέρα».
Αν υπάρχει ένα θέμα στο οποίο να βρίσκει τις τελευταίες ημέρες απόλυτη εφαρμογή το δημοσιογραφικό κλισέ περί γεγονότων που λαμβάνουν μορφή χιονοστιβάδας, τότε αυτό είναι το ζήτημα της σεξουαλικής παρενόχλησης. Καθημερινά έρχονται στο φως καινούργιες μαρτυρίες για την ανάρμοστη συμπεριφορά του χολιγουντιανού παραγωγού Χάρβεϊ Γουάινσταϊν, αλλά και άλλων ισχυρών ανδρών.
Σε ένα γκρεμισμένο σπίτι στη Δήλο η ανασκαφή φέρνει στο φως νομίσματα από όλη την Ανατολική Μεσόγειο και το Αιγαίο.
Αν ήθελε κανείς να διαπιστώσει την αξία του ως ζωγράφου, θα έπρεπε να κοιτάξει τα τραπεζομάντιλα στο σπίτι του. Για αυτή τη χρήση επιστρατεύονταν τα έργα του (τα οποία ουδέποτε θεώρησε επαρκώς επιτυχημένα) έπειτα από ένα γερό μούλιασμα στην μπανιέρα για να φύγουν οι χοντρές πάστες των χρωμάτων - ας όψεται η σύζυγος και μούσα του, Λίζα Φόνσαγκριβ.
«Δεν υπάρχει όνειρο που δεν κάνω πραγματικότητα».
Θυμάστε τη βινιέτα με τον σπουδαστή των Καλών Τεχνών που χάνεται μέσα στα έργα του Βαν Γκογκ στη σπονδυλωτή ταινία «Ονειρα» του Ακίρα Κουροσάβα;
HΜισέλ είναι κουλ. Προσπάθησε να πολεμήσει την παιδική παχυσαρκία και να μυήσει τα πλήθη των Αμερικανών στην υγιεινή διατροφή και την άσκηση, προώθησε την εκπαίδευση των λιγότερο προνομιούχων κοριτσιών της χώρας και του πλανήτη μέσω του «Let Girls Learn».
«Η Θεοδώρα έχει βάλει το καπέλο της και πηγαίνει».
Ο Τζο Νέσμπο αγαπά τις στατιστικές.
Μεγάλα καλούπια και ογκώδεις φούρνοι, μικρά τετράγωνα δείγματα πορσελάνης, εκατοντάδες κουτιά με ορυκτά χρώματα και ποιότητές τους.
Οταν ήταν μικρός ήθελε να επιδεικνύει τις δεξιότητές του και τον θαυμάζουν γι' αυτές.
«Αποικιοκρατική» την έκριναν αρκετοί Ελληνες.
Εχει να το λέει και να το καυχιέται.
«Αν λυπάμαι για ένα πράγμα, είναι ότι δεν καθίσαμε μέχρι τον Απρίλιο για να δούμε αν θα τα καταφέρουμε. Φτάσαμε στην πηγή, ας πιει κάποιος άλλος νερό».
Ο Δημήτριος Κ. είχε ζήσει μια δύσκολη ζωή.
Operator C και Operator K. Αυτά ήταν τα στρατιωτικά ονόματα των δύο φωτογράφων οι οποίοι, σίγουρα χωρίς ποτέ τους να το φανταστούν, διέσωσαν από τη λήθη εικόνες της Αθήνας που είναι κυριολεκτικά βγαλμένες από άλλον αιώνα.
Η Αθήνα του 1917 μέσα από το βλέμμα και τις αναζητήσεις των ξένων στρατιωτών που βρέθηκαν στους αραιοκατοικημένους δρόμους της πριν από εκατό χρόνια παρουσιάζεται στην έκθεση που εγκαινιάζει το πρόγραμμα του Μουσείου Μπενάκη της οδού Πειραιώς.