«Αποικιοκρατική» την έκριναν αρκετοί Ελληνες.
Εχει να το λέει και να το καυχιέται.
«Αν λυπάμαι για ένα πράγμα, είναι ότι δεν καθίσαμε μέχρι τον Απρίλιο για να δούμε αν θα τα καταφέρουμε. Φτάσαμε στην πηγή, ας πιει κάποιος άλλος νερό».
Ο Δημήτριος Κ. είχε ζήσει μια δύσκολη ζωή.
Operator C και Operator K. Αυτά ήταν τα στρατιωτικά ονόματα των δύο φωτογράφων οι οποίοι, σίγουρα χωρίς ποτέ τους να το φανταστούν, διέσωσαν από τη λήθη εικόνες της Αθήνας που είναι κυριολεκτικά βγαλμένες από άλλον αιώνα.
Η Αθήνα του 1917 μέσα από το βλέμμα και τις αναζητήσεις των ξένων στρατιωτών που βρέθηκαν στους αραιοκατοικημένους δρόμους της πριν από εκατό χρόνια παρουσιάζεται στην έκθεση που εγκαινιάζει το πρόγραμμα του Μουσείου Μπενάκη της οδού Πειραιώς.
Από τον Ιούλιο Βερν και τον Τζόναθαν Σουίφτ ως το «Star Wars» και το «Alien», βιβλία, κόμικ, ταινίες, μουσικές που έχουν συνδεθεί με την απεραντοσύνη του Διαστήματος
Είναι ευχάριστα τα νέα ότι άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες του για το κοινό το Φετιχιέ τζαμί, ένα από τα σπουδαιότερα αρχιτεκτονικά δείγματα της οθωμανικής περιόδου στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας και το παλαιότερο της εποχής που διασώζεται στην πόλη.
«Με την Εϊμι τίποτα δεν ήταν απλό».
Οπως και να το κάνεις ήταν η χρονιά τους. Κυρίως για τη Σταματία Δημητρακοπούλου, η οποία μόλις στα 26 της
Η Κατερίνα Γρέγου δεν ονειρεύτηκε ποτέ να γίνει καλλιτέχνις. «Δεν είχα ούτε το όνειρο ούτε τα προσόντα» θα πει εμφατικά. Επέλεξε, ωστόσο, έναν προσανατολισμό που την έφερε σε τρομερή εγγύτητα με τους καλλιτέχνες. Η Κατερίνα Γρέγου είναι επιμελήτρια εικαστικών εκθέσεων, φέρει δηλαδή έναν επαγγελματικό προσδιορισμό που συχνά περιβάλλεται από ένα σύννεφο δημιουργικής ασάφειας, τουλάχιστον στα μάτια των μη μυημένων. «Επιμέλεια έκθεσης δεν είναι μια ατομική έκθεση που έχεις κρεμάσει τρία έργα και γράφεις από κάτω το όνομά σου. Αυτό δεν είναι επιμέλεια, είναι υποστήριξη.
Ο φόρος τιμής του κολομβιανού συγγραφέα Εκτορ Αμπάδ Φασιολίνσε στον δολοφονημένο πατέρα του δεν ενδίδει στην ευκολία της συγκίνησης.από τη Μαριλένα Αστραπέλλου
Ακόμη και σήμερα, μπορεί να τον πλησιάσει κάποιος στον δρόμο και να τον προσφωνήσει «Αλεξάντερ Πετρόφσκι»
«Το μπλε δεν έχει διαστάσεις, είναι πέρα από αυτές» είχε πει ο γάλλος εικαστικός Ιβ Κλάιν, ο ειδήμων επί του συγκεκριμένου χρώματος, ή έστω της δικής του απόχρωσης International Klein Blu. Αυτή ακριβώς η απεραντοσύνη του μαζί με τις απρόσμενες κατευθύνσεις της αποτελεί τη θεματική της έκθεσης «A certain blue of the sea» η οποία φιλοξενείται στην Ιόνιο Βουλή στην Κέρκυρα με τη στήριξη του δήμου.
Υπό μία έννοια, ο Μάικλ Οντάατζε έχει γράψει το «τέλειο» βιβλίο
Ολοι τον γνωρίζουν ως έναν από τους μεγαλύτερους συνθέτες και αρχιτέκτονες του 20ού αιώνα, όμως μόνο ένα πρόσωπο είναι σε θέση να γνωρίζει ότι υπήρξε και ένας «συνταρακτικός πατέρας».
Μπορεί το όνομά του να έχει συνδεθεί με τις πιο πειραματικές παραστάσεις,
Αν είστε στη γειτονιά αφεθείτε στο απρόοπτο, αν επισκεφτείτε τα Εξάρχεια επί τούτου αναζητήστε τις πινακίδες της Χρυσάνθης Κουμιανάκη
Στις Ηνωμένες Πολιτείες συνομιλεί με τους πιο σπουδαίους φωτογράφους και καλλιτέχνες της γενιάς του.
Ιστορίες για το μέλλον των πόλεων ξετυλίγονται στη Διπλάρειο Σχολή, όπως μαρτυρεί και ο τίτλος της έκθεσης της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση «Tomorrows».