Ηταν το πιο παράτολμο εγχείρημα.
Οι οδηγίες της Τόνι Φρίσελ ήταν πολύ συγκεκριμένες.
Τα τελευταία δύο χρόνια ο Ορχάν Παμούκ γράφει. Συγγραφέας είναι, και μάλιστα πολυγραφότατος, ιδίως αν κρίνει κανείς από τον όγκο των βιβλίων του, οπότε η δραστηριότητά του αυτή δεν αποτελεί είδηση. Είδηση αποτελεί ότι η πλοκή του νέου του πονήματος διαδραματίζεται σε ένα φανταστικό οθωμανικό νησί γύρω στα 1900
Μπορεί ο Μάνος Λοΐζος να έκανε γνωστό με τους στίχους του «του Καραϊσκάκη το κονάκι», όμως είναι αμφίβολο πόσοι γνωρίζουν για τι κτίριο ακριβώς μιλούσε.
Χένρι Σμιθ. Τον βασάνισαν και τον έκαψαν αφότου τον κρέμασαν σε ύψος τριών μέτρων στο Παρίσι του Τέξας το 1893. Παρκς Μπανκς.
Βρισκόμαστε στο 2112 και η Αθήνα, για την ακρίβεια τα Εξάρχεια, θυμίζουν δυστοπικό σκηνικό σε ταινία επιστημονικής φαντασίας όπως «Τα παιδιά των ανθρώπων».
Ηαισιοδοξία ήταν διάχυτη εκείνες τις ημέρες.
Σε μία από τις πρώτες του συνεντεύξεις για «ΤΑ ΝΕΑ» της 13ης Μαΐου το 1974, ο Αγγελος Δεληβορριάς μιλούσε για τη νέα μορφή μουσείου που προέτασσαν οι κοινωνικές ανάγκες της εποχής.
«Σχεδόν πάντα οι σπουδαίοι άνθρωποι δεν αποκτούν όλα όσα τους αξίζουν, αλλά σχεδόν πάντα αποκτούν τουλάχιστον ένα μέρος από εκείνα που τους αξίζουν» έγραφε ο Τζόρτζιο ντε Κίρικο για τον μικρό αδελφό του.
Εξω από το παράθυρο του Ιαν Μακ Γιούαν στο Λονδίνο παίζουν τα παιδιά του γειτονικού δημοτικού σχολείου.
Μια εγκατάσταση που παραπέμπει στους αναβαθμούς του αρχαίου θεάτρου του Αργους αλλά αποκτά μια εντελώς δική της δυναμική χάρη στις πρωτότυπες ψηφίδες της επιφάνειάς τη
Οταν κάποιος τον ρωτούσε «ποιος είστε;», εκείνος έπαιρνε μια ανάσα και απαντούσε:
Το υψηλότερο βουνό της Θράκης έχει μόλις εκσφενδονιστεί από το χέρι του γίγαντα Αθω εναντίον των θεών, αλλά δεν έχει βρει στόχο - προσγειώνεται τελικά στην άκρη της Χαλκιδικής - και δεν έχει κοπάσει ακόμη ο κουρνιαχτός από την πρόσκρουσή του στο έδαφος.
Η μουσική βγαίνει δυνατή από το σπίτι του Πέτρου Καμινιώτη στην Πετρούπολη.
H Kατερίνα Αγγελάκη-Ρουκ δεν θέλει να είναι απαισιόδοξη.
ΟΑντώνης που δούλευε στην οικοδομή του σπιτιού στο Μαρούσι. Ενας άνδρας χωρίς όνομα και ιδιότητες. Η Ασπασία, αγνώστων λοιπών στοιχείων.
Ηταν μια ευγενική πράξη, μια κίνηση αβρότητας.
Στο ατελιέ του Γιώργου Λαζόγκα στον Κεραμεικό επικρατεί μια δημιουργική ακαταστασία. Τόση δηλαδή όση περιμένει κανείς να δει στον προσωπικό χώρο ενός καλλιτέχνη ο οποίος υπηρέτησε ερήμην του το «τυχαίο».
Είναι σχεδόν απίθανο να μη σε κερδίσει όταν τη γνωρίζεις. Μάλλον επειδή δεν αγωνιά να είναι αρεστή αλλά και διότι δεν επενδύει στις αγοραίες δημόσιες σχέσεις. Η Δάφνη Ζουμπουλάκη έχει τον δικό της αέρα. Απ' όταν ανέλαβε τη διεύθυνση της ομώνυμης ιστορικής γκαλερί, ένα διακριτικό φίνο άρωμα έχει κατακλύσει τον χώρο στην πλατεία Κολωνακίου.
Εζησε γρήγορα, πέθανε νέος.