Θεωρείται η πιο διάσημη καλλιτέχνις διεθνώς αυτή τη στιγμή. Αλλες δύο εκθέσεις από τις πολλές που διεξάγονται ταυτόχρονα ανά τον κόσμο το επιβεβαιώνουν.
Το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης διοργανώνει την πρώτη μεγάλη έκθεση που αρμόζει σε έναν μαικήνα της τέχνης
O πρώτος άνθρωπος που έμεινε έναν ολόκληρο χρόνο στο Διάστημα για να μας βοηθήσει να το κατακτήσουμε με μεγαλύτερη ασφάλεια στο μέλλον μιλάει στο BHΜΑgazino για τη μοναξιά, την επιμονή και την πιο όμορφη εικόνα που αντίκρισε στη διάρκεια του ταξιδιού του.
Μια αναδρομική έκθεση στη Βασιλική Ακαδημία Τεχνών του Λονδίνου μάς θυμίζει για άλλη μια φορά γιατί είναι τόσο σπουδαίος αυτός ο «δικός μας» αρχιτέκτονας.
Με τα γλυπτά του ο Ανδρέας Λόλης μεταφέρει την ακαταστασία της πόλης στον κήπο της Βρετανικής Σχολής και στέλνει ένα διττό μήνυμα για το φαίνεσθαι, το είναι και την οικονομική κρίση
Ενας από τους μεγαλύτερους ζωγράφους του 20ού αιώνα εξακολουθεί να είναι και ένας από τους πιο αμφιλεγόμενους.
Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών στην πλατεία Βικτωρίας επανασχεδιάζεται και αποκαθιστά τη χαμένη τιμή των εγχώριων δημοσίων υπηρεσιών.
Η Φρανσουάζ Ζιλό, η μόνη ερωμένη του Πικάσο που εγκατέλειψε τον τυραννικό άνδρα που κρυβόταν πίσω από τον μεγαλοφυή καλλιτέχνη, εξακολουθεί να ζει, να δημιουργεί και να αποκηρύσσει τον μεγάλο έρωτα της ζωής της. Ενα λεύκωμα με τα ταξιδιωτικά σκίτσα της θα κυκλοφορήσει σύντομα από την Taschen.
Μια μεγάλη αναδρομική έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Πειραιώς συστήνει εκ νέου το έργο του μεγάλου δημιουργού και φέρνει στην επιφάνεια άγνωστες πτυχές της προσωπικότητάς του
Ο διεθνώς αναγνωρισμένος καλλιτέχνης και δημιουργός της περίφημης «Κουκουβάγιας» στην Αθήνα, εμπνέεται από το σκηνικό ενός εγκαταλελειμμένου κτιρίου στο Αλυκό της Νάξου και δημιουργεί μια υπαίθρια γκαλερί.
Μια βραβευμένη αιγαιοπελαγίτικη κατοικία μετατρέπει την αυστηρή γεωμετρικότητα της κυκλαδικής αρχιτεκτονικής σε ζεστή αγκαλιά.
Η αντίστροφη μέτρηση για τα εγκαίνια του V&A στο Νταντί της Σκωτίας, σε σχεδιασμό του διάσημου ιάπωνα αρχιτέκτονα Κένγκο Κούμα, έχει ήδη αρχίσει.
«Η τέχνη η πιο ασκητική, αυτή που τείνει να αγγίξει με μέσα όσο πιο φτωχά και καθαρά τις πιο ανιδιοτελείς περιοχές της σκέψης και του συναισθήματος, δεν φέρεται μόνον από την ύλη από την οποία επιθυμεί να διαφύγει, αλλά τρέφεται από αυτήν» έγραφε ο γάλλος ιστορικός τέχνης Α. Φοσιγιόν (1881-1943) στη «Ζωή των Μορφών» (εκδόσεις Νεφέλη, 1982).
Η καλή μέρα είχε φανεί από το 2013.
Οταν ήταν μικρή, οι γονείς της έκαναν τα πάντα για να της ισιώσουν τα δόντια. «Είπα στον πατέρα μου: "Αν μου βάλετε σιδεράκια, θα αυτοκτονήσω".
Αυτό που τον είχε εντυπωσιάσει περισσότερο από το σπίτι ήταν δύο σταυροί.
Οταν πρωτοείδα τον περασμένο Μάιο φευγαλέα τον τίτλο «Flora Filopappou:
Ο,τι και να κάνει, υπογράφει ως εικαστικός.
Είναι ένα σπίτι-τολμηρό statement που διαλαλεί ότι θέλει να εναρμονιστεί με το περιβάλλον του αφότου αφουγκραστεί όλα τα φυσικά στοιχεία που είναι παρόντα: τη θάλασσα, τον ήλιο, τον ουρανό και το ιδιαίτερο βραχώδες τοπίο.
πιτέλους το πήρε απόφαση. Υστερα από πολλές προσκλήσεις, αρνήσεις και αναβολές, ο Τζέφρι Ευγενίδης θα επισκεφθεί στις 27 Σεπτεμβρίου την Ελλάδα - ας όψεται η διοργάνωση «Αθήνα 2018 - Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου» του Δήμου Αθηναίων, στο πλαίσιο της οποίας του απηύθυνε το αίτημα η αμερικανική πρεσβεία.