Η διευθύντρια της διεθνούς φήμης γκαλερί που μετακόμισε και μεγάλωσε κτιριακά μιλάει για την καινούργια εποχή του εκθεσιακού χώρου στην ελληνική πρωτεύουσα.
Το όνομα του πασίγνωστου αμερικανού τραπεζίτη συνδέεται και με μια δυναμική εστία πολιτισμού στο κέντρο του Μανχάταν.
Ο αγαπημένος νορβηγός συγγραφέας που πουλάει εκατομμύρια αντίτυπα σε όλον τον κόσμο μιλάει στο BHMAgazino για το νέο του βιβλίο, στο οποίο ανατέμνει τις οικογενειακές σχέσεις.
Το σύμπλεγμα κτιρίων που στεγάζει τη συλλογή του τραπεζίτη Τζ. Π. Μόργκαν είναι η επιτομή της εποχής της κομψότητας της Αμερικής του 20ού αιώνα.
Οι νεαρές καλλιτέχνιδες Τσιόμα Εμπινάμα και Τζόι Λαμπίνγιο εμπλουτίζουν το έργο τους χρησιμοποιώντας ερεθίσματα από την παρουσία τους στην καρδιά της ελληνικής πρωτεύουσας.
Ο αγαπημένος νορβηγός συγγραφέας, που πουλάει εκατομμύρια αντίτυπα σε όλον τον κόσμο, επιστρέφει με ένα βιβλίο στο οποίο ανατέμνει τις οικογενειακές σχέσεις.
Τα ευαισθητοποιημένα κορίτσια του μόντελινγκ και η έντονη ακτιβιστική τους δράση
Η έκθεση του διεθνούς Γιάννη Κόττη στην Υδρα αντλεί έμπνευση από την πανδημία και γίνεται η αφορμή για να μας συστηθεί η νέα, ταλαντούχα curator Ελυα Τσουβελεκάκη.
Οι αδελφοί Ναχμάντ διαθέτουν τη μεγαλύτερη συλλογή έργων τέχνης στον κόσμο.
Οι black beauties κατακτούν τον χώρο της μόδας κάνοντας παράλληλα ακτιβισμό εναντίον του ρατσισμού
Ενας εντυπωσιακός μουσειακός χώρος βάζει το Κέιπ Τάουν στον διεθνή πολιτιστικό χάρτη.
Μια αποθήκη καλαμποκιού στο Κέιπ Τάουν έχει μεταμορφωθεί στο πρώτο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης της Νότιας Αφρικής.
Η Μπιενάλε της πόλης κάνει αναδρομή στην ιστορία του θεσμού και των καλλιτεχνικών φεστιβάλ που τελούν υπό την αιγίδα της
Ο σπουδαίος εικαστικός έχει την τιμητική του με μια μεγάλη αναδρομική έκθεση στο Ιδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Βασίλη & Μαρίνας Θεοχαράκη.
Ο μεγάλος έλληνας εικαστικός μιλάει για τη μεγάλη αναδρομική του έκθεση στο Ιδρυμα Β. & Μ. Θεοχαράκη.
Ο αμφιλεγόμενος μεγιστάνας των πετροδολαρίων και το κολοσσιαίο μουσείο με το όνομά του στο Λος Αντζελες.
Ο πάμπλουτος συλλέκτης Ζαν Πολ Γκετί δεν επωφελήθηκε ποτέ από την τέχνη που διέθετε, προκειμένου να γίνει καλύτερος άνθρωπος.