9 Δεκεμβρίου 2016 - Λίγες ημέρες προτού η θρυλική πίστα του Nurburgring κλείσει τις πύλες της εν όψει των επιβεβλημένων χειμερινών διακοπών, μία ακόμη έκδοση της Mercedes-AMG GT μετρά τις δυνάμεις της στο κατά γενική ομολογία απαιτητικότερο πεδίο δοκιμών του πλανήτη.
Αν η Octavia ήταν εκείνη που στα μέσα της δεκαετίας του 1990 έβγαλε τη Skoda από την πλήρη αφάνεια, χαρίζοντάς της έναν σαφή δυτικοευρωπαϊκό προσανατολισμό και ισχυρή παρουσία στις πλέον ανεπτυγμένες αγορές της γηραιάς ηπείρου, το Kodiaq (το πρώτο πραγματικό SUV στην ιστορία της τσεχικής αυτοκινητοβιομηχανίας) είναι εκείνο που της αλλάζει επίπεδο.
Η εξειδίκευση της Volvo στα οχήματα ελευθέρου χρόνου ξεκινά πολύ προτού τα γνωστά σε όλους μας SUV αποκτήσουν τη δυναμική που απολαμβάνουν σήμερα.
Είκοσι χρόνια μετά τη «γέννηση» του περίφημου Prius, του «διασημότερου» υβριδικού τετράτροχου στον πλανήτη, η Τoyota παραμένει στην «πρώτη γραμμή» μιας τεχνολογίας που μας οδηγεί εκ του ασφαλούς σε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μέλλον.
Πολλές φορές η επιτυχία δεν περιγράφεται από τα ψυχρά νούμερα των πωλήσεων.
Ρεαλιστικός ή μη, ο στόχος είναι ξεκάθαρος.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που μιλούν για επανάσταση - revolution αγγλιστί - συγκρίνοντας ένα αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε στην Ευρώπη για την Ευρώπη με μια πρόταση που μετά βίας δικαιολογούσε την παρουσία της ακόμα και στη δοκιμαζόμενη, τα χρόνια της κρίσης, ελληνική αγορά.
Ηταν Σεπτέμβριος του 1995 όταν η Renault θέλησε, στο πλαίσιο της Διεθνούς Εκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, να αλλάξει σελίδα, τερματίζοντας μάλλον πρόωρα την πορεία του περίφημου «19» και αποκαλύπτοντας, εν μέσω επευφημιών, το άσημο εκείνη την εποχή Megane.