Ηελληνική ιστορία της μπίρας είναι - περίπου - μια «οικογενειακή υπόθεση». Τουλάχιστον ως το 1964, όταν δημιουργήθηκε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία.
Πρόκειται για μια ιστορία της κρίσης. Και ήταν μάλλον αναμενόμενο.
Στη διάρκεια του 2016 οι πωλήσεις των οσπρίων και του ρυζιού - από τα βασικότερα προϊόντα διατροφής - μειώθηκαν κατά περίπου 10%. Βέβαια το διψήφιο ποσοστό κάμψης αφορά την κατηγορία του οργανωμένου λιανεμπορίου και σε έναν βαθμό οφείλεται στην αύξηση των προσφορών επί των τιμών των προϊόντων.
Με πυρετώδεις ρυθμούς εργάζεται ο μηχανισμός του ομίλου Σκλαβενίτη προκειμένου να ολοκληρώσει την αναβάθμιση των καταστημάτων της πρώην Μαρινόπουλος ΑΕ - τώρα πλέον Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη ΑΕ - αρχίζοντας βεβαίως από το στοιχειώδες, την αλλαγή των επιγραφών από «Μαρινόπουλος» σε «Σκλαβενίτης».
Αδημονία και κατήφεια είναι οι λέξεις που μπορούν να χαρακτηρίσουν το κλίμα που επικρατεί στην επιχειρηματική κοινότητα.
Στους τελευταίους μήνες του 2016 οι μάνατζερ των πολυεθνικών ομίλων που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά συνέταξαν
Ο Καναδάς είναι μια αγορά που έχει ίσως τη μεγαλύτερη παραγωγή «φέτας», από αγελαδινό γάλα φυσικά,
Πρόκειται για πρωτοφανές γεγονός στη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών αυτό που συμβαίνει στην ελληνική αγορά του γάλακτος.
Ευρωπαϊκές δικαστικές διαστάσεις λαμβάνει πλέον ο ελληνικός πόλεμος της μπίρας.
Η δράση προκαλεί αντίδραση, όχι μόνο στη φυσική αλλά και στην οικονομία.
Συνήθως σε έναν αγώνα δρόμου μεγάλων αποστάσεων τα τελευταία μέτρα είναι τα πιο δύσκολα για τους δρομείς που συμμετέχουν. Το ελληνικό λιανεμπόριο διανύει την πιο κρίσιμη φάση στην ιστορία του.
Με μαραθώνιο παρά με αγώνα δρόμου θα μοιάζει το «στοίχημα» του ομίλου Σκλαβενίτη για την ανάδειξή του σε κορυφαίο όμιλο του ελληνικού λιανεμπορίου.
Το 20% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων έχει βγει εκτός ανταγωνισμού στην ελληνική αγορά αλλά το ελληνικό παράδοξο τις εμφανίζει ως λειτουργούσες ακόμη.
Με κακούς οιωνούς «άνοιξε» το 2017 για την αγορά των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, μετά τη «νότα» αισιοδοξίας που εξέπεμψε ο περασμένος Δεκέμβριος
Ξέρουμε τι είμαστε και τι θέλουμε. Ούτε εθελοντές. Ούτε αυταπάρνησης ήρωες του ιστορικού οχυρού της αστικής ενημέρωσης
Ηαπόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών που εκδόθηκε την περασμένη Δευτέρα, με την οποία εγκρίθηκε το σχέδιο διάσωσης της Μαρινόπουλος ΑΕ, έθεσε σε κίνηση ίσως το μεγαλύτερο επιχειρηματικό στοίχημα της ελληνικής οικονομίας στη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών.
Ως τις 3.30 το απόγευμα της περασμένης Παρασκευής τα μάτια όλων ήταν στραμμένα στα δικαστήρια της οδού Ευελπίδων.
«Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, υπάρχει μια μάχη προσφορών που όμως έχει τελικό αποδέκτη τον καταναλωτή και όλη αυτή η διαδικασία τον ευνοεί γιατί κερδίζει από τις χαμηλές τιμές»