Hπρόταση στην Αμαλία Μουτούση από τον Δημήτρη Καμαρωτό ήρθε μετά την πρόσκληση που δέχτηκε ο μουσικός από τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών.
Η Βάνα Πεφάνη σκηνοθετεί μια διαφορετική εκδοχή της αρχαίας τραγωδίας του Σοφοκλή,
«Πολλές φορές πεθύμησα να γράψω τον βίο και την πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά, ενός γέρου εργάτη που πολύ αγάπησα.
Αλήθειες, ψέματα και απόψεις του Θοδωρή Αθερίδη με αφορμή «Το ψέμα»
«Ελληνικός μύθος, από τη "Μήδεια" στη "Φόνισσα"»: Αυτό είναι το θέμα της εφετινής παράστασης του κύκλου «Οπερα και Μόδα» που συνεχίζει με επιτυχία την πορεία του.
Ο Δημήτρης Καταλειφός μετά από μια επιτυχημένη σεζόν στο Εμπορικόν, ετοιμάζεται για ακόμη μία πρεμιέρα. Επιστρέφει στον αγαπημένο του Χάρολντ Πίντερ και, για πρώτη φορά μαζί με την Ολια Λαζαρίδου, θα παρουσιάσουν τέσσερα μονόπρακτα, μια ιδέα του Μάνου Καρατζογιάννη, με τον τίτλο «Φωνές».
Η Νένα Μεντή ξανασυναντά τον Πέτρο Ζούλια…
Η αφορμή για κάθε παράσταση της Αννας Κοκκίνου κρύβει και μια μικρή ιστορία.
Διπλό το σκηνοθετικό ντεμπούτο για τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο (φωτογραφία) την προσεχή σεζόν. Ο ηθοποιός, που έχει ήδη κάνει θέατρο για παιδιά, συνεργάζεται με τα Αθηναϊκά Θέατρα.
Με κοινή αφετηρία και διαφορετική κατάληξη παρακολουθούμε τη ζωή δέκα συμμαθητών στο σύγχρονο πολωνέζικο έργο «Η τάξη μας» του Ταντέους Σλομποτζιάνεκ, που σκηνοθετεί ο Tάκης Τζαμαργιάς για το Εθνικό Θέατρο. Γραμμένο το 2006, το θεατρικό καταπιάνεται με την ιστορία του καιρού μας.
Πέρασε πάνω από ένας χρόνος. Το Φεστιβάλ μπήκε στον δρόμο του και ο Γιαν Φαμπρ έγινε παρελθόν.
Την Τρίτη, 2 Μαΐου, συμπληρώνονται τέσσερα χρόνια από τον θάνατο του Λευτέρη Βογιατζή (φωτογραφία). Ηχηρή η απουσία. Ηχηρή και η παρακαταθήκη που άφησε - ευτυχώς.
Επειτα από ένα διετές διάλειμμα εκτός θεάτρου, μέσα σε μια πορεία μισού αιώνα, ο Γιώργος Μιχαλακόπουλος επιστρέφει δριμύτερος.
Εντεκα ηθοποιοί, διαφορετικής γενιάς αλλά με μια κοινή, μεγάλη αγάπη, το θέατρο, ενώνουν τις δυνάμεις και κυρίως τις φωνές και το ταλέντο τους για να τιμήσουν το «Σπίτι τους...».
Θεατρικές υποτροφίες; Και όμως, υπάρχουν. Τουλάχιστον μία και αφορά το κληροδότημα του Αλέξη Μινωτή στη μνήμη της Κατίνας Παξινού.
Την ως τώρα άγνωστή μας oλλανδή συγγραφέα Λοτ Φέικεμανς (Lot Vekemans) θα μας συστήσει το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος μέσα από το έργο της «Δηλητήριο»,
Την καινούργια του ταυτότητα φτιάχνει το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, στην πρώτη ουσιαστικά χρονιά που ο προγραμματισμός ανήκει πλήρως στη νέα καλλιτεχνική διεύθυνση.
«Δεν μπορεί να καλούνται σήμερα στο θέατρο οι αρχιερείς, οι υπηρέτες των μνημονίων και τα παρατρεχάμενα τσιράκια τους. Στο
Mε το Λύκειο της Επιδαύρου και την Ανοιχτή Πόλη ως στίγμα του Φεστιβάλ, τη Σφίγγα, τον Μινώταρο και τον Πήγασσο ως σύμβολα, ο Βαγγέλης Θεοδωροπόπουλος παρουσίασε το πρόγραμμα για το καλοκαίρι 2017.
Με θετικό πρόσημο και μια διάθεση ανανέωσης το Εθνικό Θέατρο ολοκληρώνει την τρέχουσα σεζόν - αν και υπολείπονται ακόμα ορισμένες πρεμιέρες.