Συνεχίζοντας τη δουλειά που ξεκίνησε πέρυσι με τη «Δίκη» του Κάφκα, ο Θωμάς Μοσχόπουλος προτείνει για τη φετινή σεζόν Βολταίρο, επιλέγοντας ένα καθοριστικό για τον Διαφωτισμό κείμενο, ώστε να φέρει λίγο διαφωτισμό στην εποχή μας.
Η Σοφία Βγενοπούλου έχει ταυτίσει το όνομά της με το θέατρο για εφήβους και παιδιά. Ανήκει στους ανθρώπους εκείνους που σπούδασαν για να αφιερωθούν σε αυτό που αγαπούν και πιστεύουν.
Ο «Θείος Βάνιας» θα είναι το εναρκτήριο έργο του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά την προσεχή σεζόν.
Περιττό να τον συστήσεις.
«"Tο Ημερολόγιο ενός τρελού" ήταν για μένα μια ενότητα που έχει την αφετηρία της στο "Εγκλημα και Τιμωρία" του Ντοστογέφσκι, που είχα ανεβάσει στο Εθνικό. Πήγα προς τα πίσω, στη μήτρα που γέννησε όλους τους ρώσους συγγραφείς
«Η αγριόπαπια» δεν ήταν από τα έργα που είχε προγραμματίσει ο Δημήτρης Τάρλοου. Προέκυψε όμως μέσα από τις «Τρεις αδελφές».
Αντικαταστάσεις με ή χωρίς αιτία...
Ο Oδυσσέας Παπασπηλιόπουλος μετράει πάνω από τη μισή ζωή του στο σανίδι. Bγήκε στη σκηνή από το πρώτο έτος της σχολής του Θεάτρου Τέχνης και σήμερα, στα 38 του, έχει ήδη μια εικοσαετία πίσω του και είναι πατέρας δύο παιδιών. Με αποσκευές το ταλέντο και την αγάπη του για το θέατρο, την πίστη του σε αυτό που κάνει, διατρέχει, με πολλή δουλειά, μια εξαιρετικά γόνιμη σεζόν.
Το θέατρο καλά κρατεί: Οι περισσότερες από τις παραστάσεις που ανέβηκαν από τις αρχές Οκτωβρίου διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού και γεμίζουν τις αίθουσες.
Από τότε που πρωτοδιάβασε τον «Πέερ Γκυντ» του Ερρίκου Ιψεν και βρήκε πολλές ομοιότητες με τον εαυτό του, ο Δημήτρης Λιγνάδης ήθελε και ήξερε ότι θα συναντήσει στον δρόμο του αυτόν τον παράξενο ήρωα από τη Νορβηγία.
Ο Χρήστος Στυλιανού (στη φωτογραφία) κατεβαίνει στην Επίδαυρο με τον ρόλο του Ορέστη. Ο ταλαντούχος ηθοποιός του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος πρωταγωνιστεί στην ομώνυμη τραγωδία του Ευριπίδη που θα σκηνοθετήσει ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ΚΘΒΕ Γιάννης Αναστασάκης.
Για τον καλλιτεχνικό διευθυντή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά Νίκο Διαμαντή, η φετινή σεζόν είναι η τέταρτη της πορείας του και τα αποτελέσματα είναι και θετικά και ελπιδοφόρα. Ο ίδιος θα βάλει τη σκηνοθετική του υπογραφή στον «Ηλίθιο» του Ντοστογέφσκι που θα ανέβει αμέσως μετά το Πάσχα.
«Ο κόσμος που γύρισε ανάποδα» είναι ένα βιβλίο με μικρές ιστορίες «παραλόγου» για το θέατρο και είναι το πρώτο βιβλίο του νεαρού Δημήτρη Νταούλη (εκδόσεις Γαβριηλίδης - στη φωτογραφία το εξώφυλλο).
ΗΚόρα Καρβούνη ξετυλίγει σκέψεις για το θέατρο και τους δύσκολους ρόλους που έχει ερμηνεύσει με αφορμή το έργο «Heisenberg» του Σάιμον Στίβενς στο Θέατρο του Νέου Κόσμου.
Η Ολια Λαζαρίδου διασκεύασε, σκηνοθετεί και παίζει στον «Κήπο του Ραπατσίνι», μια δημιουργία του φίλου της, του Αγγελου Παπαδημητρίου, στη σκηνή του Πορεία.
Τον προσεχή Ιούλιο ο Δημήτρης Δημητριάδης εισέρχεται στην Comedie Francaise με την «Εκκένωση»….
Ο Διονύσης Καψάλης (φωτογραφία) έλαβε το Κρατικό Βραβείο Λογοτεχνικής Μετάφρασης (ξένου έργου στην ελληνική γλώσσα) για τον «Αμλετ» που ανέβασε ο Γιάννης Χουβαρδάς στη Στέγη τον Ιανουάριο του 2015 - μια μετάφραση που χρησιμοποιήθηκε και πέρυσι στην παράσταση του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά.
O Γιάννης Χουβαρδάς βρίσκεται σε μια προσωπική θεατρική στιγμή: συνεχίζοντας να προσθέτει κρίκους στην αλυσίδα των παραστάσεών του, ανεβάζει τον «Γλάρο» του Τσέχοφ και ετοιμάζεται για την πρεμιέρα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, στις 15 Νοεμβρίου.
Καταστάσεις καιαντικαταστάσεις...
Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος έχει καταφέρει να κερδίσει το κοινό με την αμεσότητά του και το γέλιο που προσφέρει. Εφέτος επιχειρεί μέσα από την παράσταση «Η κατάρα της Ιρμα Βεπ» να μας γυρίσει πίσω στο τρενάκι (του τρόμου) των παιδικών μας χρόνων. Σε σκηνοθεσία του Γιάννη Κακλέα και μαζί με τον Φάνη Μουρατίδη μοιράζονται τη σκηνή του θεάτρου Βρετάνια.