Ο «Πλούτος» είναι η έβδομη κωμωδία του Αριστοφάνη για τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο που πρωτόπαιξε το 2003 στους «Βατράχους».
Προτείνει να ξεκινήσουμε στις τρεις το πρωί από την Αθήνα (εκτός αν έχουμε ήδη πάει στην παράσταση της - μεγάλης - Επιδαύρου) για να φθάσουμε γύρω στις πέντε - πεντέμισι στο Αρχαίο Στάδιο της Επιδαύρου. Θα μας περιμένει καφές και κρουασάν. Η παράσταση θα αρχίσει στις έξι, λίγο πριν χαράξει, και θα έχει ολοκληρωθεί την ώρα που βγαίνει ο ήλιος, γύρω στις επτά και τέταρτο…
«Ζογγολόπουλος - Χουλιαράς: Μεσσάνα». Μια γλυπτική έκθεση για τον δημόσιο χώρο στην Αρχαία Μεσσήνη, την οποία επιμελείται η Ιρις Κρητικού, εγκαινιάζεται το προσεχές Σάββατο (φωτογραφία).
«Γεννήθηκα στον Μακρύγιαλο Πιερίας, εξακοσίων κατοίκων. Ηταν, κατά κάποιον τρόπο, ένας τόπος εμφυλίου πολέμου, με ισχυρή μετεμφυλιακή μνήμη. Ενα αγροτικό και παραθαλάσσιο χωριό.
«Πλούτος» άνευ μεταφραστή...
Με τον Αριστοφάνη να δεσπόζει αυτό το καλοκαίρι στο αρχαίο θέατρο του Πολυκλείτου, ξεκινούν την προσεχή Παρασκευή τα Επιδαύρια 2018.
Κάποιοι καλλιτέχνες δεν το βάζουν κάτω - συνεχίζουν απτόητοι τον δρόμο τους και παλεύουν με τους δαίμονές τους...
Ο Νίκος Μαστοράκης ετοιμάζεται για μια, στο παρά πέντε, πρεμιέρα:
Ευτυχώς η προσεχής θεατρική σεζόν περιλαμβάνει και παραστάσεις που δεν αποτελούν άλλη μια «συγκινητική» ανάμνηση του παρελθόντος, με ηθοποιούς που δεν παίζουν ρόλους αλλά προσπαθούν να μιμηθούν συναδέλφους τους από τα παλιά...
Το Φεστιβάλ ξεκίνησε με αντικαταστάσεις.
Η έναρξη του εφετινού Φεστιβάλ συμπίπτει με ένα εξαιρετικά καλό νέο για... του χρόνου. Το καλοκαίρι του 2019 η
«Noμίζω ότι είμαι ένας άνθρωπος που δεν έχει ψυχραιμία, αλλά δεν έχω υστερία... γι' αυτό και πολλοί με παίρνουν για πολύ ήρεμη, γι' αυτό πιστεύουν ότι μπορώ να κάνω πολλά πράγματα, κι εγώ νομίζω ότι δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα.
Τον Θεόδωρο Τερζόπουλο (φωτογραφία) τιμά εφέτος, αυτονοήτως και δικαίως, το Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών. Και έτσι από τις 5 ως τις 8 Ιουλίου οργανώνει αφιέρωμα στον διεθνή έλληνα σκηνοθέτη.
H Νένα Μεντή ερμηνεύει τον «Ουρανό κατακόκκινο» της Λούλας Αναγνωστάκη σε σκηνοθεσία του Μάνου Καρατζογιάννη και μοιράζεται τις σκέψεις της για το κείμενο, τη συγγραφέα και το νεοελληνικό έργο:
O βέλγος σκηνοθέτης Iβο βαν Χόβε, ένας από τους σημαντικούς ευρωπαίους δημιουργούς της εποχής μας, παρουσιάζει στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών μια παράσταση με δύο διασκευασμένα για το θέατρο έργα του Ινγκμαρ Μπέργκμαν.
Δύο ζευγάρια και ο μετρ του εστιατορίου. Μια πεντάδα αποτελεί τον θίασο του «Δείπνου» που θα δούμε τον χειμώνα στο θέατρο.
Είναι αλήθεια πως αυτή την εποχή το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος βρίσκεται σε έναν δημιουργικό οργασμό:
Πόλεμος…
Την τραγωδία του πολέμου επιχειρεί να αναδείξει η συρραφή ιστορικών γεγονότων ανθολογημένων από τα πέντε πρώτα βιβλία της Ιστορίας του Πελοποννησιακού Πολέμου που μεταφέρεται στη σκηνή από τον Δημήτρη Λιγνάδη
«Από την εφηβεία μου με γοήτευε αυτό το έργο» λέει η Ιόλη Ανδρεάδη που ανεβάζει τώρα τον «Μισάνθρωπο» (1666) του Μολιέρου στο Σύγχρονο Θέατρο, στο Γκάζι.