Το Τμήμα Σκηνοθεσίας του Εθνικού Θεάτρου είναι προ των πυλών. Κι αν δεν είχε γίνει ανασχηματισμός και δεν είχε αλλάξει η υπουργός, τότε τα πράγματα θα είχαν πάει πιο γρήγορα. nnn Παρ’ όλα αυτά αναμένεται ότι ως τα μέσα Οκτωβρίου, περίπου, θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία με τις υπουργικές υπογραφές και το θέμα θα πάρει […]
Ο ηθοποιός που πρωταγωνιστεί στο «Καληνύχτα Μαργαρίτα» μιλάει στο «Βήμα» για όλα όσα σκέφτεται
Ημέρες ανακοινώσεων ρεπερτορίου και παραστάσεων, ημέρες θεατρικού πληθωρισμού. Ο Σεπτέμβριος τελειώνει και οι πρεμιέρες ξεκινούν με ρυθμό καταιγιστικό. nnn Απαιτείται ειδική εκπαίδευση από τον θεατή για να τις βάλει σε σειρά, σε τάξη και να κάνει τις επιλογές του. Πάρτε χαρτί και μολύβι, αλλιώς δεν βγαίνει ο χειμώνας… nnn Είναι αυτό το «δεν προλαβαίνω να […]
Το έργο του Ζαν Ζενέ και η αληθινή ιστορία που κρύβεται από πίσω, στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Ενα θέατρο ματαιώνει τον προγραμματισμό του ως το τέλος του 2018 γιατί «τα πρόσφατα ατυχή έως και ανήκουστα συμβάντα είναι μια ευκαιρία για εμάς να επισπεύσουμε τις αλλαγές που έχει ανάγκη το Θέατρο της Οδού Κυκλάδων – Λευτέρης Βογιατζής», γράφει μεταξύ άλλων η ανάρτηση στο Facebook της σελίδας I nea Skini – Lefteris Vogiatzis. nnn […]
Ο θεατρικός αθηναϊκός χάρτης μοιάζει να τα χωράει όλα για άλλη μια σεζόν – Ενδιαφέρουσες συνεργασίες και συμπαραγωγές που θα απολαύσουμε στο σανίδι
Το θέατρο πάει καλά - το λέμε και το ξαναλέμε.
Σικελός μετανάστης στο Βέλγιο, με πατέρα εργάτη στα ορυχεία. Κι όμως, ο Adamo άλλαξε την πορεία της ζωής του με τη μουσική και τα τραγούδια του.
Τη «Ρένα» του Αύγουστου Κορτώ θα ανεβάσει το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά την εφετινή χειμερινή σεζόν, σε μια παράσταση που θα σκηνοθετήσει η Νικαίτη Κοντούρη και θα βασίζεται στο μυθιστόρημα που εκδόθηκε το 2017.
Οκτώ παραγωγές, από τις 29 Ιουνίου ως τις 18 Αυγούστου, 16 παραστάσεις.
Εγραφε, έγραφε πολύ, έγραφε συνέχεια.
Μπήκε ο Σεπτέμβριος και μαζί ήρθαν οι πρώτες θεατρικές καραμπόλες.
Ο Γιάννης Κόκκος επιστρέφει στην πατρίδα του. Στις 17 και 18 Αυγούστου θα βρίσκεται στην Επίδαυρο για να παρουσιάσει τον «Οιδίποδα επί Κολωνώ» του Σοφοκλή σε δική του σκηνογραφία και σκηνοθεσία.
Μέρες σιωπής και θλίψης. Μέρες και νύχτες φωτιάς. Μέρες πένθους.
«Πρόκειται για μια σύνθεση που ενώνει την ιστορία του Λαβδακιδών. Μια συρραφή όλων αυτών των τραγωδιών, που σε οδηγεί να καταλάβεις πώς το ένα έφερε το άλλο».
Πώς ο πολιτικός Αριστοφάνης - αυτό που σε συνδυασμό με τη φαντασία και τον ποιητικό του λόγο τον κάνει διαχρονικό - μιλάει για τον κίνδυνο που διατρέχει η δημοκρατία, εν μέσω του μεγάλου πολέμου της εποχής του, του Πελοποννησιακού;
Ενδιαφέρον και αισιόδοξο... Γέμισε το Αρχαίο Στάδιο της Επιδαύρου με τις «Ευμενίδες» του Αισχύλου.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Εύα Νάθενα καταπιάνεται με την αρχαία τραγωδία. Γι' αυτό και στην «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, που έστησαν εφέτος ο Αιμίλιος Χειλάκης με τον Μανώλη Δούνια, η έμπειρη σκηνογράφος ακολούθησε την κλασική οδό: βαθιά μελέτη, ψάξιμο, documentation, ανάμεσα στη «γοητευτική χαοτική κατάσταση» και στη «συγκίνηση της αρχαίας γλώσσας».
Ο Αριστοφάνης στους «Βατράχους» ισχυρίζεται ότι οι ποιητές θα σώσουν τον κόσμο. Εσείς;
Φαίνεται πως περίμεναν καλύτερη υποδοχή οι θίασοι που βγήκαν περιοδεία μέσα στο καλοκαίρι. Τα πρώτα δείγματα, χωρίς να είναι απογοητευτικά, είναι συγκρατημένα. Κάτι σαν «ναι μεν, αλλά...».