Η ηθοποιός σκηνοθετεί το «Εγκλημα και τιμωρία» σε μια θεατρική διασκευή με νέους ηθοποιούς
Ο Τύπος για τις ολέθριες επιπτώσεις των παρεμβάσεων Ερντογάν στην πολιτική επιτοκίων, τις προσπάθειες της Αθήνας να μεταπείσει ανεμβολίαστους και την συνέντευξη Α.Φάουτσι στην Die Zeit
Το «Βήμα» δημοσιεύει αυτούσιες τις δύο επιστολές, μέσα από τις οποίες γίνεται σαφής η θέση των δύο έμπειρων και καταξιωμένων κυριών του θεάτρου για την ανάδειξη του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού.
Στη δεύτερη χρονιά της θητείας της, η καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών - Επιδαύρου είδε να ολοκληρώνεται το πρόγραμμα που σχεδίασε – εν μέσω COVID-19. Τώρα κάνει έναν πρώτο, άτυπο, απολογισμό, με την ελπίδα ότι το Φεστιβάλ του 2022 θα είναι όπως ακριβώς το ονειρεύεται...
Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης μιλάει για το θέατρο που έχει επιλέξει να κάνει στο Πορεία
Ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής και το παρασκήνιο της επιλογής του
Ο δημιουργός του Θεάτρου του Νέου Κόσμου, πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, γιορτάζει τα 30 χρόνια του στη σκηνοθεσία με δύο σύγχρονα έργα
«Ο,τι έκανα στη ζωή μου το έκανα γιατί εκεί με πήγαινε η ψυχή μου. Δεν σκεφτόμουν καν το πρακτικό αποτέλεσμα – συχνά οδυνηρό. Γιατί τα πρακτικά φτιάχνονται, η ψυχή όμως δεν πρέπει να μελανιάζει» λέει η Κάτια Δανδουλάκη
Η καταξιωμένη ηθοποιός επιστρέφει για λίγες παραστάσεις στον «Αρίστο» του Γιώργου Παπαγεωργίου
Οι άνθρωποι καθώς μεγαλώνουν αλλάζουν, μαλακώνουν (ίσως) και αφήνουν να διαφανούν ευαισθησίες που είχαν επιλέξει, συνειδητά, να κρύβουν. Ερχονται και τα γεγονότα, εξωτερικοί παράγοντες που δεν ελέγχουμε, οπότε αυτές οι αλλαγές γίνονται πιο διακριτές. Κι όλο αυτό αντικατοπτρίζεται στο έργο τους, εν προκειμένω στις παραστάσεις τους. Ο Γιάννης Χουβαρδάς, μια από τις εξέχουσες καλλιτεχνικές προσωπικότητες […]
O διαγωνισμός του ΥΠΠΟ, οι υποψήφιοι και η επιτροπή αξιολόγησης για τη θέση του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή, που θα ανακοινωθεί στα τέλη Σεπτεμβρίου
Ο κορυφαίος έλληνας συνθέτης ξεκίνησε να «ντύνει» παραστάσεις με τις νότες και τους ήχους του πριν από 60 χρόνια. Από τη συνάντηση με τον Καμπανέλλη στην αρχαία τραγωδία και κωμωδία και στα μεγάλα θέατρα του κόσμου
Παγκόσμια πρεμιέρα στην Επίδαυρο για μια σύγχρονη εκδοχή της σοφόκλειας τραγωδίας από τον γερμανό σκηνοθέτη, ο οποίος μας μιλάει και για τη θέση της γυναίκας στον κόσμο αλλά και την ανάγκη της τέχνης τον καιρό της πανδημίας
Η μεγάλη ελληνίδα ηθοποιός μιλά για τη Μαίρη Τάιρονπου υποδύεται στο «Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα», για την αγωνία της πρεμιέρας αλλά και για το βλέμμα των άλλων
Ο έλληνας ηθοποιός και σκηνοθέτης μιλάει για την ερμηνεία του Πενθέα στις «Βάκχες» του Ευριπίδη, για τον τρόμο της απώλειας της συνείδησης και για την Επίδαυρο
Η μεγάλη ελληνίδα ηθοποιός μιλά για τη Μαίρη Τάιρον που υποδύεται στο «Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα», για την αγωνία της πρεμιέρας αλλά και για το βλέμμα των άλλων