Κάθε δύο χρόνια, τις ζυγές χρονιές, το Σαλόνι Αυτοκίνητου του Παρισιού επαναφέρει στο προσκήνιο της παγκόσμιας αυτοκίνησης την Πόλη του Φωτός και τη συμβολή της στη διαμόρφωση μιας διαφορετικής οπτικής για το αυτοκίνητο.
Η απόλυτη κυριαρχία των βενζινοκίνητων μοντέλων, η συνεχιζόμενη πτώση πωλήσεων των πετρελαιοκίνητων και το έντονο ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα κάθε είδους ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν τα κυρίαρχα στοιχεία της περιόδου Ιανουαρίου - Μαρτίου στην ευρωπαϊκή ήπειρο, την πιο απαιτητική, οδηγικά, γωνιά του πλανήτη.
Μπήκα αρκετές φορές στον πειρασμό να γράψω στο παρελθόν για τη Lagonda, τη βρετανική φίρμα από το Σάρεϊ το όνομα της οποίας είχε ανεξήγητα περισσότερο ειδικό βάρος από τα ίδια τα μοντέλα της, αλλά πάντοτε η επικαιρότητα επέβαλλε κάτι άλλο.
Volvo XC40 - Volvo V60
Είναι σχεδόν μαγικό το πώς SUV και Crossover μοντέλα μπορούν να δώσουν νέο νόημα στην γκάμα μιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Αν μάλιστα αυτά συνδυάζουν τη σχεδιαστική πρωτοτυπία με ένα λογικό κόστος, τότε η εξίσωση γίνεται πραγματικά ενδιαφέρουσα και το αποτέλεσμα μπορεί να σε εκπλήξει ευχάριστα.
Αποτελεί κοινό μυστικό στους κύκλους της αυτοκινητοβιομηχανίας εδώ και δεκαετίες ότι το να κατασκευάσεις ένα καλό μικρό αυτοκίνητο μπορεί να αποδειχθεί δυσκολότερο από οτιδήποτε άλλο.
Δεν χρειάζεται, θεωρώ, να είναι κανείς ειδικός για να αντιληφθεί ότι ζούμε σε σπουδαίους καιρούς για την αυτοκίνηση.
Υπάρχουν δύο-τρία πράγματα που μπορεί να καταλάβει κανείς για τον Φιλίπ Σταρκ προτού τον συναντήσει, παρατηρώντας απλώς τα έργα και τις ημέρες του.
Μετά την πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου και πριν από την επίσημη αποκάλυψή του επί κινεζικού εδάφους την Τετάρτη 25 Απριλίου στο Πεκίνο, το Polestar 1 επιστρέφει στο προσκήνιο χάρη στα θετικά αποτελέσματα που καταγράφηκαν στις δοκιμές εξέλιξης του μοντέλου στη Σουηδία.
Για τη Morgan η έννοια του χρόνου είναι - ακόμη - πολύ σχετική.
Καλύτερη από το αναμενόμενο προδιαγράφεται η πορεία της ελληνικής αγοράς καινούργιων οχημάτων (επιβατικών αυτοκινήτων, ελαφρών και βαρέων φορτηγών, λεωφορείων και δικύκλων άνω των 50 κ.εκ.) καθώς όλοι οι σχετικοί δείκτες πωλήσεων έχουν θετικό πρόσημο ενώ η αύξηση των ταξινομήσεων καινούργιων ΙΧ αυτοκινήτων έφτασε στο 26,9% το πρώτο τρίμηνο του 2018 σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2017.
Το µουσείο της Mercedes-Benz στη γενέθλια πόλη της αποτελεί έναν από τους δημοφιλέστερους προορισμούς για τους φίλους του αυτοκινήτου στη γηραιά ήπειρο.
Αντικομφορμιστής όσο ελάχιστοι στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο Ελον Μασκ προκαλεί κατά καιρούς ποικίλα σχόλια με αποφάσεις του που μοιάζουν ανεξήγητες για επιχειρηματία του βεληνεκούς του, όπως η πρόσφατη περί εγκατάστασής του στη γραμμή παραγωγής του μικρότερου σε μέγεθος και φθηνότερου σε τιμή μοντέλου της Tesla, του Model 3.
Ο,τι και αν σκεφτεί κάποιος για τις αιτίες που ωθούν μια αυτοκινητοβιομηχανία στην απόπειρα δημιουργίας σκαφών, η αλήθεια είναι μία: σχεδόν όλες, ανεξαρτήτως προέλευσης, ενδίδουν στον πειρασμό για να προβάλουν έναν τρόπο σκέψης παρόμοιο ή διαφορετικό από εκείνον που υιοθετούν οι ανταγωνιστές τους.
Η ύπαρξη ενός τρικύλινδρου ατμοσφαιρικού κινητήρα βενζίνης μόλις 998 κ.εκ. στην «οικογένεια» του Yaris θα μπορούσε να χαρακτηριστεί έως και περιττή, αν κάποιος δει με προσοχή τα χαρακτηριστικά των υπόλοιπων μηχανικών συνόλων του ιαπωνικού μοντέλου - 1.4 D-4D με 90 ίππους, 1.5 VVT-i με 111 ίππους, 1.5 Hybrid με 100 ίππους - που, με διαφορετικά ασφαλώς ποσοστά δημοφιλίας, κυριαρχούν στις προτιμήσεις του ελληνικού κοινού.
Αυτή η CLS ανήκει σε μια σπάνια ράτσα αυτοκινήτων που κατασκευάστηκαν για να ενθουσιάζουν εκείνους που γνωρίζουν πώς - και πού - να τα οδηγήσουν.
Η αποκάλυψη του νέου 508 στις 6 Μαρτίου στο Σαλόνι της Γενεύης δημιουργεί έναν νέο κύκλο ζωής για τα μεσαία οικογενειακά αυτοκίνητα, επανιδρύοντας μια κατηγορία η οποία τα τελευταία χρόνια πιέζεται έντονα από τη δημοφιλία των SUV.
Την Κυριακή 18 Μαρτίου 2018 στο Tempe της Αριζόνας σημειώθηκε το πρώτο θανατηφόρο ατύχημα μεταξύ ενός δοκιμαστικού αυτοκινήτου με τεχνολογία πλήρους αυτόνομης οδήγησης και μιας πεζής.
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο κάθε νέου οχήματος είναι πάντοτε αόρατο.
Περισσότερες ελπίδες από άλλοτε στη σύγχρονη ιστορία του κορυφαίου θεσμού του μηχανοκίνητου αθλητισμού για αμφίρροπους αγώνες και εκπλήξεις, αναφορικά με την εξέλιξή του το 2018, δημιουργεί σε εκατομμύρια φίλους της F1 η νέα προσέγγιση σε συγκεκριμένους τομείς του σπορ.