Στην αλλαγή του τοπίου στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης στοχεύει η κίνηση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να αναπτύξει τη νέα σειρά οχημάτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων και τα διακριτικά EQ.
Στατιστικά ο αριθμός των ανθρώπων που ενδιαφέρονται για τους αγώνες αυτοκινήτων είναι συντριπτικά μικρότερος από όσους γοητεύονται από οποιαδήποτε μορφή τέχνης.
Ο Tetsuya Tada, αρχιμηχανικός της Toyota και υπεύθυνος για την εξέλιξη της νέας Supra, στη συνέντευξή του η οποία φιλοξενείται σε αυτό το Autohub, δεν διστάζει να αναφερθεί στη σκοτεινή πλευρά νέων τεχνολογιών όπως η ηλεκτροκίνηση και η αυτόνομη οδήγηση, λέγοντας χωρίς περιστροφές ότι η υιοθέτησή τους αποτελεί δυσεπίλυτο γρίφο εξαιτίας των αυξανόμενων προδιαγραφών ασφαλείας που προϋποθέτουν και οι οποίες με τη σειρά τους θα οδηγήσουν, όπως υποστηρίζει, αναπόφευκτα σε ριζικές μεταβολές σε ό,τι αφορά τον χαρακτήρα των αυτοκινήτων.
Η κοινή εμφάνιση των τριών SUV της Hyundai στη Βαρκελώνη τον προηγούμενο μήνα επανέφερε στο προσκήνιο μία από τις νεότερες σειρές οχημάτων ελευθέρου χρόνου στην ευρωπαϊκή αγορά.
Παρακολουθώντας την εξέλιξη των πραγμάτων στην αυτοκινητοβιομηχανία, αντιμετωπίζεις συχνά κάποια αμείλικτα ερωτήματα: «γιατί τα MPV - πολυχρηστικά οχήματα - σχεδόν εξαφανίστηκαν από τους πίνακες των πωλήσεων;», «γιατί οι περισσότεροι προτιμούν τα SUV;» και «γιατί μοντέλα σαν το Combo Life δεν αποτελούν από εμπορική άποψη τον ορισμό του οικογενειακού αυτοκινήτου;».
Ο συμβολισμός πίσω από το Q8 είναι σαφής: αποτελεί τον φορέα ενός μηνύματος υπεροχής που προβάλλει τα τελευταία χρόνια η Audi, η οποία αφού κατέκτησε τα αυτονόητα, κάνει πια τη μία υπέρβαση μετά την άλλη με πυξίδα την τεχνολογία.
Θεωρείται - και είναι - η πιο εστέτ εκδήλωση για το αυτοκίνητο παγκοσμίως τις τελευταίες έξι δεκαετίες αυτή που ολοκληρώνεται ετούτο το Σαββατοκύριακο στο Μόντερεϊ της Καλιφόρνιας.
Υστερα από σχεδόν τέσσερα χρόνια εξέλιξης, διαδοχικούς κύκλους χειμερινών και θερινών δοκιμών σε θερμοκρασίες από -35 έως 50+ βαθμούς Κελσίου σε Γερμανία, Φινλανδία, Σουηδία, Ισπανία, Ιταλία, Ντουμπάι, Νότια Αφρική, ΗΠΑ και Κίνα όλα είναι πλέον έτοιμα για την επίσημη πρεμιέρα του πρώτου ηλεκτροκίνητου SUV της γερμανικής εταιρείας.
Μετά την εμφάνιση του πρώτου «της» βαθυσκάφους με την ονομασία Neptune, το οποίο εξελίχθηκε με την ευθύνη της εταιρείας Triton και παρουσιάστηκε την άνοιξη στη Βαρκελώνη, η Aston Martin δείχνει αποφασισμένη να κάνει ό,τι χρειάζεται προκειμένου να διευρύνει το πεδίο των δραστηριοτήτων της πέρα από την κατασκευή αυτοκινήτων.
Εχουν περάσει μερικές εβδομάδες από την πρώτη επίσημη οδηγική εμφάνιση του Polestar 1 στο Goodwood Festival of Speed, στην Αγγλία, και η σύντομη ιστορία για το παρελθόν και το μέλλον του φαντάζει τόσο επίκαιρη.
Στον σχεδιασμό και στη σταδιακή υλοποίηση μιας εθνικής στρατηγικής, η οποία θα υποστηρίζει ενέργειες που θα οδηγήσουν στην κυκλοφορία «αυτο-οδηγούμενων» οχημάτων στους γαλλικούς δρόμους ήδη από το 2020, προχωρεί η κυβέρνηση της χώρας επιθυμώντας να καταστήσει τη Γαλλία σημείο αναφοράς στον συγκεκριμένο τομέα επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Η σχέση της βρετανικής εταιρείας που εδρεύει στο Γουόκινγκ του Σάρεϊ (δίπλα στην ομώνυμη ομάδα Formula 1) με τον Αϊρτον Σένα ήταν αναμφισβήτητα καρμική.
Με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, κατανάλωση από 3,9 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 90 γραμμ./χλμ., το Aygo παραμένει κυρίαρχο στην πόλη
Προσπερνώντας τις γενικές παραδοχές για την εμπορική επιτυχία του ιαπωνικού supermini, οφείλει κάποιος να παρατηρήσει πως αυτή οφείλεται, μεταξύ άλλων, στον πλουραλισμό των κινητήρων με τους οποίους διατίθεται και δη στο υβριδικό σύνολο που όμοιό του δεν υπάρχει σε άλλο μοντέλο αυτής της κατηγορίας.
Φαίνεται παράδοξο, αλλά η εταιρεία που έχει ως τίτλο της μια λέξη που σημαίνει «αυτοκίνητο του λαού» είναι σήμερα μία από τις τρεις σημαντικότερες στον κόσμο, χωρίς να φέρει στην ούγια τη λέξη «premium». Και όμως, με καθαρά τεχνολογικά και οδηγοκεντρικά κριτήρια η VW είναι πολύ πιο μπροστά από αρκετές άλλες που διεκδικούν συστηματικά τον επίζηλο χαρακτηρισμό, κατασκευάζοντας μοντέλα σαν το νέο Touareg: απολύτως στοχευμένα σε ένα κοινό που εκτιμά περισσότερο την ουσία και κατά τεκμήριο απεχθάνεται την επίδειξη.
Ο ξαφνικός θάνατος του Sergio Marchionne, επικεφαλής του ομίλου Fiat Chrysler, στις 25 Ιουλίου σε κλινική της Ελβετίας, σε ηλικία 66 ετών, έπειτα από επιπλοκές σε προγραμματισμένη επέμβαση, κλείνει ένα ολόκληρο κεφάλαιο στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
«Αυτό που πάντοτε ήθελα ήταν να δημιουργήσω ένα αυτοκίνητο στο οποίο να επικρατεί απόλυτη σιγή ακόμη και όταν αυτό κινείται με 160 χλμ./ώρα» υποστήριζε το φθινόπωρο του 1930 ο Γουόλτερ Οουεν Μπέντλεϊ για την εμβληματική 8 Litre, την τελευταία δημιουργία της ομώνυμης εταιρείας, προτού εκείνη, χτυπημένη από την οικονομική κρίση της εποχής, περάσει, έως το 1970, στο χαρτοφυλάκιο της «μισητής αντιπάλου» Rolls-Royce.
Η παράδοση που θέλει τα μοντέλα της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας να συγκεντρώνουν υψηλές βαθμολογίες στις δοκιμές ασφάλειας του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού EuroNCAP συνεχίζεται
Μόλις μερικούς μήνες πριν από την είσοδό της στη γραμμή παραγωγής, η νέα Supra επισκίασε κάθε άλλη παρουσία στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood που ολοκληρώνεται σήμερα.
Η σχέση του κορυφαίου σπορ μοντέλου της Nissan με τον ιταλικό οίκο σχεδίασης Italdesign δεν είναι παλιά.