Η ηθοποιός Κόρα Καρβούνη μιλάει για το αιρετικό έργο της Ανι Μπέικερ στο οποίο πρωταγωνιστεί και εξηγεί γιατί αποφάσισε να κλείσει τους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το ΒΗΜΑgazino περιδιαβάζει στις προθήκες των βιβλιοπωλείων αναζητώντας ιστορίες που μας ταξιδεύουν και αναγνώσματα που ανοίγουν τους ορίζοντες της σκέψης.
Μια σπουδαία καταγραφή της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς της αχαϊκής πρωτεύουσας πραγματοποιείται μέσα από την έκδοση ενός σημαντικού λευκώματος, που αποτελεί προϊόν της συνεργασίας του Ιδρύματος Δ. & Λ. Σταυροπούλου και του Τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών.
Ο ομότιμος καθηγητής Χειρουργικής της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών μιλάει για τη νόσο που «χτυπάει» 1 στις 8 γυναίκες και εξηγεί τις τελευταίες θεραπευτικές εξελίξεις.
Ο ρηξικέλευθος δημιουργός μέσα από 44 νέα ποιήματα κοιτά κατάματα το τότε και το τώρα και μέσα από τις ευθύβολες λέξεις του, χωρίς να κάνει βήμα πίσω από τον λυρισμό της στιγμής, μιλάει στο ΒΗΜΑgazino για την ποίηση μέσα από το μέγα μυστήριο της ζωής.
Ο ηθοποιός Λάζαρος Γεωργακόπουλος μιλάει για το θέατρο, την τηλεόραση, τους φόβους του και την παράσταση «Τhe Humans» στην οποία πρωταγωνιστεί, ένα έργο «που ξεκινά σαν κωμωδία για να καταλήξει σε τραγωδία».
Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Μάνος Βαβαδάκης μιλάει για την παράσταση του ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης «Ο θεός της σφαγής» που ετοιμάζει βαλίτσες για το Θέατρο Πορεία και τον ρόλο της μίμησης στα περιστατικά εφηβικής βίας.
Ο ταλαντούχος ηθοποιός μιλάει για την παράσταση «Demons» όπου πρωταγωνιστεί, για τα αδιέξοδα των ανθρώπινων σχέσεων, την προκατάληψη απέναντι στην ομορφιά και τη μαγεία της συγγραφής.
Ο πρωταγωνιστής και σκηνοθέτης του «Θείου Βάνια», που ανεβαίνει στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, Δημήτρης Καταλειφός διαπιστώνει ότι σχεδόν 130 χρόνια μετά ο άνθρωπος δεν έχει αλλάξει: «Είναι γεννημένος για να δημιουργεί και να καταστρέφει»
Η μεγάλη ερμηνεύτρια, Άλκηστις Πρωτοψάλτη, μιλάει στο ΒΗΜAgazino για τη νέα της μουσική παράσταση, μοιράζεται άγνωστες πτυχές του δημόσιου αλλά και ιδιωτικού βίου της, απαντά για την απόφασή της να αφαιρέσει τη λέξη «χοντρή» από το τραγούδι «Αδωνις» και απορεί με την τοξικότητα της εποχής μας.
Ο σκηνοθέτης μιλάει για τις δύο παραστάσεις που σκηνοθετεί επισημαίνοντας ότι «είναι ίδιον της εξουσίας να φοβίζει τους πολίτες».
Ο ιδιοσυγκρασιακός ηθοποιός, Αντώνης Μυριαγκός, μιλάει για την παράσταση «Καρδιά του σκύλου», για την αμφίσημη εποχή μας και για την πορεία του στην τέχνη.
Η πρωταγωνίστρια της νέας σειράς του ΜEGA «Εχω παιδιά» μιλάει για την έννοια της γονεϊκότητας, θέτει ερωτήματα για την τοξικότητα της εποχής μας και αφηγείται το προσωπικό της ταξίδι για την ανακάλυψη του εαυτού της.
Ο CEO των Αθηναϊκών Θεάτρων, επικεφαλής του One Channel, αλλά και o άνθρωπος πίσω από δεκάδες επιτυχημένες τηλεοπτικές παραγωγές, μιλάει για την πορεία του στον χώρο της τέχνης και των media, αποκαλύπτει τα άμεσα σχέδιά του και «σηκώνει» για το ΒΗΜΑgazino την αυλαία των παραστάσεων που εφέτος θα παρουσιάσει.
Ο διαπρεπής καθηγητής Αρχαιολογίας και Γενικός Διευθυντής του Μουσείου Ακρόπολης, Nίκος Σταμπολίδης, ξεναγεί το ΒΗΜΑgazino στις βασιλικές της Ελεύθερνας που έφερε στο φως, αποκαλύπτει τα μυστικά τους και παράλληλα σχολιάζει τις τελευταίες εξελίξεις στο ζήτημα της επανένωσης των Γλυπτών του Παρθενώνα.
Μία έκθεση στο Παρίσι, στο μουσείο που φέρει το όνομά του, εξερευνά τη σχέση του εμβληματικού αλλά τόσο εύθραυστου ψυχολογικά σχεδιαστή με τα λουλούδια.
Μια έκθεση αφιερωμένη στον γάλλο καλλιτέχνη, Ανρί Ματίς, που σφράγισε τη ζωγραφική του 20ού αιώνα εγκαινιάζεται σύντομα στο Ιδρυμα Beyeler στην Ελβετία.
Ο διεθνής έλληνας σκηνοθέτης Ντένης Ηλιάδης με την ξεχωριστή πορεία στο Χόλιγουντ και οι ηθοποιοί Εβελίνα Παπούλια και Κωνσταντίνα Μεσσήνη μιλούν για το πολυαναμενόμενο ψυχολογικό θρίλερ των διεθνών αξιώσεων που είναι αποκλειστικά «made in Greece».
Ο ηθοποιός μιλάει για την παράσταση «Ο κατά φαντασίαν ασθενής» και τη δυσκολία τού να ασχολείσαι με το θέατρο στην Ελλάδα του 2024.
Oι σημαντικές συλλογές του περίφημου πανεπιστημίου αποκτούν νέο σπίτι με μια κτιριακή εγκατάσταση που αναμένεται να διπλασιάσει τους χώρους του, δίνοντας προτεραιότητα στις ιδέες της πολιτιστικής επαφής και ανταλλαγής.