H γερμανική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια του νέου A6, ξεκινώντας από την πιο «διάσημη», πρακτική έκδοση Avant. Πριν από όλα, αξίζει να σημειωθεί ότι, προσφάτως, η Audi αναθεώρησε την πολιτική ονοματοδοσίας που ήθελε τους ζυγούς αριθμούς να σηματοδοτούν αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα, επαναφέροντας την παραδοσιακή και διαχρονική πολιτική της σε ό,τι αφορά τα διακριτικά των αυτοκινήτων της.

Αυτό σημαίνει ότι το νέο A6 τόσο στην Avant όσο και στην τετράθυρη έκδοσή του που θα ακολουθήσει σε λίγους μήνες, θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες εσωτερικής καύσης, σε mild hybrid και plug-in hybrid διαμορφώσεις ενώ θα διατίθενται παράλληλα με το ήδη γνωστό αμιγώς ηλεκτροκίνητο A6 e-tron.

Σε επίπεδο κινητήρων το A6 Avant θα είναι διαθέσιμο αρχικά με turbo δίλιτρο κινητήρα βενζίνης σε συνδυασμό με ήπια υβριδική τεχνολογία αποτελούμενη από παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48Volt και ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 24 ίππων. Η απόδοση της έκδοσης διαμορφώνεται σε 204 ίππους και 340 Nm ροπής ενώ το σύνολο συμπληρώνει η παρουσία κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.

Την ίδια τεχνολογία ενσωματώνει και η προσωρινά κορυφαία έκδοση της γκάμας με V6 κινητήρα βενζίνης και απόδοση 367 ίππων η οποία επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα και διαθέτει τετράκινηση.

Το παρών στην γκάμα δίνει και το diesel, με την μορφή ενός δίλιτρου μοτέρ με ισχύ 204 ίππων η οποία συνδυάζεται με τετρακίνηση και επίσης ενσωματώνει το σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.

Προς το παρόν η Audi δεν έχει δημοσιοποιήσει τα μεγέθη οικονομίας του νέου A6 Avant, ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα σχεδίαση του μοντέλου η οποία του εξασφαλίζει αεροδυναμικό συντελεστή 0.25 ο οποίος θα διαδραματίσει το δικό του ρόλο στην εξοικονόμηση ενέργειας.

Αυτό που επίσης καθίσταται προφανές με μια πρώτη ματιά είναι ότι το design είναι πιο προσεγμένο και πιο «lifestyle» από ποτέ καθώς οι σχεδιαστές των Γερμανών εστίασαν περισσότερο στην αισθητική και στη δημιουργία μιας δυναμικής παρουσίας, παρά στους όγκους που ορίζουν την πρακτικότητα του μοντέλου.

Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν η ευμεγέθης γρίλια με το χαρακτηριστικό μοτίβο και ο χαρακτηριστικός σχεδιασμός των πλευρικών εισαγωγών αέρα. Την όψη του συμπληρώνουν τα αιχμηρά φώτα με τεχνολογία Matrix LED ή Digital Light με δυναμικά γραφικά καθώς και οι χαρακτηριστικές πτυχώσεις στο καπό που εντείνουν τη δυναμική εικόνα του.

Εξίσου δυναμική είναι η προσέγγιση και στο πίσω τμήμα με τα λεπτά, γωνιώδη φώτα να υπογραμμίζονται από την οριζόντια λωρίδα LED ενώ χαμηλότερα ξεχωρίζει ένας περίτεχνος αεροδυναμικός διαχύτης που στα άκρα του φιλοξενεί τις τετραγωνισμένες απολήξεις της εξάτμισης. Την εικόνα συμπληρώνουν τροχοί από 18 έως 21 ίντσες που προσφέρουν επιλογές και ως προς το κράμα από το οποίο αποτελούνται.

Σημαντικές αναβαθμίσεις έχουν συντελεστεί και στο εσωτερικό με την Audi να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα των υλικών και ιδίως των πλαστικών. Σε ψηφιακό επίπεδο, το A6 Avant επωφελείται από την τελευταία εκδοχή του συστήματος ΜΜΙ που εφοδιάζει τα πιο πρόσφατα μοντέλα της φίρμας και στην προκειμένη περίπτωση αποτελείται από έναν πίνακα οργάνων με διαγώνιο 12,3 ιντσών και μια κεντρική οθόνη 14,5 ιντσών, πίσω από μια ενιαία κοίλη επιφάνεια. Η δεύτερη υπόσχεται υψηλή ευκρίνεια, ξεκάθαρα γραφικά για ευκολία στην χρήση καθώς και συντομεύσεις για εύκολη πρόσβαση σε core λειτουργίες όπως οι ρυθμίσεις του κλιματισμού.

Επίσης η Audi έχει φροντίσει να διατηρήσει ορισμένους φυσικούς διακόπτες στο πλαίσιο της εργονομίας και της ευκολίας στην χρήση, καθώς τόσο ο έλεγχος της έντασης του ήχου όσο και η επιλογή προγραμμάτων οδήγησης,  είναι διαχειρίσιμα μέσω αντίστοιχων διακοπτών. Στις εκδόσεις που βρίσκονται ψηλότερα στην εξοπλιστική γκάμα προστίθεται και μια τρίτη οθόνη στο ταμπλό για την ψυχαγωγία και την πληροφόρηση του συνοδηγού και η οποία διαθέτει ειδική επίστρωση-φίλτρο ούτως ώστε να μην αποσπά την προσοχή του οδηγού.

Το infotainment ενσωματώνει ως standard λειτουργικά Apple CarPlay και Android Auto, ιδιαίτερα βελτιωμένα υπόσχονται να είναι τα γραφικά του ψηφιακού πίνακα οργάνων.

Σε επίπεδο πρακτικότητας, το A6 Avant που στη νέα ενσάρκωσή του έχει σημαντικά χαμηλότερο συνολικό ύψος (1,88 μ.) σε σχέση με το παρελθόν στο πλαίσιο μιας λογικής που δίνει προτεραιότητα στο design, προσφέρει όγκο πορτ-μπαγκάζ 503 λίτρων.

Με την αναδίπλωση των καθισμάτων ο όγκος διαμορφώνεται σε 1.564 λίτρα ­–μεγέθη αμφότερα μικρότερα του ανταγωνισμού αλλά που σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να προβληματίσουν.

Τα πίσω καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν κατά 40/20/40 ενώ το πορτ μπαγκάζ προσφέρει ένα δευτερεύοντα χώρο κάτω από το δάπεδό του αλλά και γάντζους στήριξης για την εύκολη φόρτωση και την κατανομή των αντικειμένων.

Σε επίπεδο συστημάτων ασφαλείας, το Drive and Park όπως ονομάζει η Audi την σχετική σουίτα, περιλαμβάνει ενεργό cruise control, αναγνώρισης οδικής σήμανσης, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόνομης πέδησης, αποτροπής ακούσιας αλλαγής λωρίδας, επιτήρησης σε διασταύρωση, υποβοήθησης ελιγμών αποφυγής και σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης.

Η Audi ανακοίνωσε ήδη τις τιμές του μοντέλου για τη Γερμανία όπου ξεκινά από τα 58.000 ευρώ.