Στην ανάδειξη του Grande Panda σε παγκόσμιο best-seller προσβλέπει η Fiat, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της, Olivier Francois που όμως δεν «μετέφρασε» τα λεγόμενά του σε απόλυτους αριθμούς.

Για το 2024 πάντως, το δημοφιλέστερο μοντέλο της ιταλικής φίρμας υπήρξε το Strada, ένα μικρό pickup το οποίο κατασκευάζεται στην Βραζιλία και προορίζεται κυρίως για χώρες της Λατινικής Αμερικής, σωρεύοντας 144.000 πωλήσεις.

Δεύτερο δημοφιλέστερο μοντέλο για πέρυσι υπήρξε το ευρωπαϊκό Panda με περισσότερες από 122.000 πωλήσεις εκ των οποίων οι 99.000 στην Ιταλία ενώ ακολουθούν τα Tipo/Egea με 96.000 πωλήσεις η πλειονότητα των οποίων καταγράφηκε στην αγορά της Τουρκίας.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις της Fiat συνολικά, ανήλθε στο Νο1 στις αγορές της Βραζιλίας, της Ιταλίας και της Τουρκίας με διαφορετικά προϊόντα και χάρη σε μια πολιτική προσαρμοσμένη στα μέτρα κάθε αγοράς. Η μεγαλύτερη αγορά της Fiat για το 2024 υπήρξε η Λατινική Αμερική με 581.000 μονάδες ενώ δεύτερη τερμάτισε η Ευρώπη με 442.000 μονάδες.

«Η αλήθεια είναι ότι η Fiat ακολουθεί ακόμα περισσότερο μια πολιτική που απευθύνεται σε διάφορα σημεία του πλανήτη παρά μια αμιγώς παγκόσμια πολιτική», δήλωσε ο Olivier Francois στο περιθώριο εκδήλωσης για την έναρξη της εμπορικής πορείας του Grande Panda στο Τορίνο.

Εν είδει υπενθύμισης το Grande Panda που κατασκευάζεται στη Σερβία θα είναι διαθέσιμο σε αμιγώς ηλεκτρική 113 ίππων όσο και σε –ήπια- υβριδική έκδοση 100 ίππων, καθώς και με μια σειρά προδιαγραφές που συνδυαστικά και με την χρηστικότητα που προκύπτει από τον όγκο του και το μήκος των 3,99 μ. , φιλοδοξούν να επαναπροσδιορίσουν τις έννοιες της πρακτικότητας όσο και της προσιτότητας στο B-Segment.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της φίρμας, εκτός από την Ευρώπη το Grande Panda θα παράγεται και στη Βραζιλία ενώ η Fiat εξετάζει να προσθέσει και μια τρίτη μονάδα παραγωγής στην υπηρεσία του νέου μοντέλου που σε κάθε περίπτωση δεν θα κατασκευάζεται σε Κίνα και ΗΠΑ.