H νέα γενιά του Q3 έχει πάρει εισιτήριο για φέτος και όπως κάθε SUV της Audi, συμπεριλαμβανομένου του τρέχοντος Q3, θα περιλαμβάνει στις τάξεις του μια coupe SUV σχεδιαστικής λογικής έκδοση με την ονομασία Sportback. Αυτή η πιο δυναμική έκδοση αποτελεί το αντικείμενο των νέων λήψεων του φωτογραφικού φακού που την εντόπισε σε δοκιμές εξέλιξης με φόντο τα χιονισμένα τοπία του ευρωπαϊκού βορρά.
![](https://www.tovima.gr/wp-content/uploads/2025/01/29/Audi-Q3-Sportback-002-min-450x300.jpg)
Ανεξαρτήτως της σχεδιαστικής διαφοροποίησης που προκύπτει από τη σχεδίαση του τόξου της οροφής και που θα διαχωρίζει τα Q3 και Q3 Sportback αφετηρία για αμφότερες τις εκδόσεις θα αποτελέσει μια βαρέως αναβαθμισμένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής MQB Evo.
![](https://www.tovima.gr/wp-content/uploads/2025/01/29/Audi-Q3-Sportback-008-min-450x300.jpg)
Θα συνδυάζεται με νέας γενιάς σύνολα, κοινός παρονομαστής των οποίων θα αποτελέσει η υβριδική τεχνολογία τόσο σε ήπιες υβριδικές όσο και plug-in διαμορφώσεις. Στην πρώτη περίπτωση των mild hybrid εκδόσεων αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση τη νεότερη αντίστοιχη τεχνολογία της Audi εκτός από τα δεδομένα οφέλη σε επίπεδο εξοικονόμησης ενέργειας από την παρουσία του παράλληλου ηλεκτρικού κυκλώματος 48 Volt και ενός μικρού μοτέρ σε ρόλο γεννήτριας, το ήπιο υβριδικό σύστημα θα μπορεί να λειτουργήσει και σε full hybrid διαμόρφωση δίνοντας τη δυνατότητα στο Q3 να διανύει ορισμένα χλμ. βασιζόμενο αποκλειστικά σε ηλεκτρική ενέργεια.
![](https://www.tovima.gr/wp-content/uploads/2025/01/29/Audi-Q3-Sportback-006-min-450x300.jpg)
Σε ό,τι αφορά τις plug-in υβριδικές διαμορφώσεις δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται ότι θα προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χλμ. χάρη στην χρήση μεγαλύτερων μπαταριών 25 kWh. Σε ό,τι αφορά την διαθέσιμη ισχύ αυτή με βάση τις πρώτες εκδόσεις του τεχνολογικά ομοειδούς Cupra Terramar, οι εισαγωγικές και ενδιάμεσες εκδόσεις του νέου Q3 αναμένεται να προσφέρουν ισχύ μεταξύ 204 και 272 ίππων.
Εκτός από το τεχνολογικό κομμάτι που θα αλλάξει ριζικά, σημαντικές αλλαγές αναμένονται επίσης σε σχεδιαστικό όσο και σε ψηφιακό επίπεδο. Αναφορικά με το πρώτο σκέλος το Q3 θα υπακούσει στη νεότερη σχεδιαστική γλώσσα της Audi, υιοθετώντας μια πιο ξεκάθαρη και clean cut αισθητική με πολύ διαφορετικά σχεδιασμένο τμήμα που θα συνηγορεί σε ένα πιο μυώδη και επιβλητική εντύπωση.
![](https://www.tovima.gr/wp-content/uploads/2025/01/29/Audi-Q3-Sportback-010-min-450x300.jpg)
Στα ενδότερα το Q3 αναμένεται να παραλάβει ό,τι νεότερο έχει να επιδείξει η Audi σε επίπεδο infotainment και με οδηγό το νέο Q5, το ταμπλό του μεσαίου SUV των Γερμανών θα υποδεχτεί ένα νέο δίδυμο οθονών βελτιωμένων τόσο ως προς την εικόνα και την ευκρίνεια όσο και ως προς τη λειτουργικότητα και τις δυνατότητες που θα προσφέρει.
Να σημειωθεί ότι πλην των εκδόσεων που θα αποτελέσουν τον κύριο όγκο πωλήσεων του δημοφιλούς Q3, η Audi σχεδιάζει την εξέλιξη και διάθεση εκδόσεων με τα διακριτικά S και RS διατηρώντας μάλιστα σε ό,τι αφορά τη δεύτερη τον εμβληματικό turbo πεντακύλινδρο που είναι συνυφασμένος με την ιστορία των ισχυρότερων αυτοκινήτων των Γερμανών.
![](https://www.tovima.gr/wp-content/uploads/2025/01/29/Audi-Q3-Sportback-012-min-450x300.jpg)
Φωτογραφίες: Automedia